Mikä artistissa /bändissä kiinnostaa?

Yx kyselijä

Itse pidän siitä, että on hyvä esiintyjä ja lavakarismaa paljon. Hyvä lauluääni ehdottomasti ja soitttaito bändillä. Mukaansa tempaavaa tanssittavaa musiikkia ehdottomasti. Myös artistin omia kappaleita yleisten rinnalle! Lisäksi artistin tulee olla ei vain laulaja vaan myös laulujen tulkitsija, esittäen ne koko olemuksellaan ja sydämestään. Artistin tulee olla myöskin siististi pukeutunut ja asiallinen käytös, ei rumia vitsejä estradilta! Plussaa on myöskin se, että artisti on kohtelias ja yleisönsä huomioiva, ja että hänellä on aikaa nimmarien hakuun tuleville ihmisille. Kaikki nämä ominaisuudet pätee myös bändin suhteen. Tällaisia esiintyjiä minä arvostan!

7

755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • psykoterapiaa?

enpä tiedä. terapiat pitäisi hakea muualta kuin artisteiltä. Lämpimät hymyt halaukset ja kosketus, hyväksyntä ihmisenä. Se pitäisi löytyä lähempää, ihan kotipiiristä. Mutta jos sitä ei ole, miksei artistitkin ole terapeutteja omalla tavallaan. Toisaalta taiteilijat saavat esittää minusta mitä haluavat, ei yleisö voi määritellä hyväksytävän tai hyvän rajoja. DSitten seuraavissa konserteissa otetaan kantaa vasta; joko mennään uudelleen tai ei mennä. Hali hali ja lol!

• keikoille

Niin ja miksi ei saisi kertoa vähän "kakspiippusia" juttujakin??Huumoria enemmän keikoillekin.Itse ainakin haluan kuulla jotain hauskoja tarinoitakin ja nauraa.Yhden bändin keikalla ainakin huumori lentää ja toivon,että he eivät koskaan lopeta juttujen kertomista.Halin voi antaa,jos siltä tuntuu.Se on kiva tapa,jos näkee harvoin.Ei sen tarvitse merkitä mitään muuta.

• vaan artistin

ja bändin yleisönsä huomioimista parhaasta päästä! Ainakan minä en ole minkään psygoterapian tarpeessa, mutta on se kiva kun artisti ja bändi eivät jää yleisötään etisikis!

• tietenkin

ja ettei julkinen artisti tai yhtye tuputa omaa idealismiaan, uskontoa ym. ym. muille julkisuuden avulla.
      Neutraali meininki ja asiassa pysyminen!!
      Kaikki muu pois. Kyse on ammatista heille ja me ollaan sitten noita asiakkaita.

• totuttu, varsinkin

vanhemman väen keskuudessa että tanssimusiikin esittäminen on "vakava-asia"! Ei missään nimessä saa hymyillä ja liikkuminen on ehdottomasti kielletty! Esiintyjän pitää olla nk. "totinentorvensoittaja" muuten ei ole uskottava. Onneksi sekin on muuttumassa uusien ikäpolvien myötä.

• tänä päivänä aika helppokin "kiinnostua" jostain sillä ylitarjonta niin valtava...
      itselle kolahtaa laulajan ääni,laulajan laulu. nuo kaksi kun on meikäläisen korvalle kohdallaan niin saattaa jäädä vuosiksi mieluisaksi kuunneltavaksi. että laulun sanat tai melodia tai molemmat istuu sen laulajan äänelle ja tulkinnalle.
      paljon sellaisia laulajia että en pidä kuin yhdestä,kahdesta esittämästään laulusta.
      tai sitten joku jonka ääni miellyttää niin paljon että melkein kaikki menee.
      paljon on omasta mielestä ja tykästymisestä kiinni tää vissii.
      yks passaa yhelle toinen toiselle :)

• Mun suosikkiartistissa mua kiehtoo ainakin sen upea lauluääni, lavakarisma, huomioi hyvin yleisön, monipuolinen lauluohjelmisto ja hyvät biisit, luonteva ja mukaansatempaava lavaesiintyminen, hauskat välispiikit, huumori ja silmänpilke, tyylikäs ja charmikas habitus, persoonallisuus, ja se että osaa heittäytyä ja eläytyä tunteella laulamiinsa lauluihin. Mä en tykkää sellasista artisteista, jotka laulaa jotain melankolisia ja mollivoittoisia biisejä suu korviin asti hymyssä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2473
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1546
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      120
      1314
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1140
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      1041
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      260
      892
    7. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      21
      891
    8. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      882
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      860
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe