Moi
Tekniikan maailmassa numerossa 5/2009 sivulla 48-49
on juttua 1.4 litran 90kw tehoisesta superb:stä. Auto painaa 1500kg. Auton vetoa sanotaan ihan kelvoksi ja tomeraksi jonka jokainen voi itse tarkistaa TM lehdestä. co2 arvo on 157g/km ja dsgllä lienee 5g/km pienempi.
Autoon saa myös automaatti vaihteiston uuden kuivakytkin 7 portaisen dsg vaihteiston eli otsikko on hiukan harhaanjohtava.Kone on isoon autoon riittävä kuten eri jutuista huomaa esim start ohjelma http://www.nelonen.fi/start/koeajo.asp?d=120804 Jossa moottoria sanotaan tekstissä 14 litraiseksi mutta jokainen tajuaa sen olevan vain pikku virhe sillä ei se oikein kirjoitus esim suomi 24 palstalla ole niin vakavaa eihän kun ei edes start ohjelmassa...
Tästä voimme päätellä että 1.4tsi kone 90kw riittää keveämpään golf autoon mainiosti vaikka 4 vetoisuus lisää häviöitä mutta auton pienempi paino kuittaa sen eli co arvo on tuotantoon tulevalla kokoonpanolla n158g/km.
Tiivistelmä:teho,vääntö vaihteisto riittää moneen menoon aktiiviselle ihmiselle.
Jäämme odottamaan tulevaa skodaa.
Harmillista että muilla automerkeill'ä ei ole näin hyviä tekniikoita.
VW on hyvä 7 vaihteinen kuivakytkin dsg vaihteisto
VW on hyvä neliveto järjestelmä 4-motion.
VW on hyvä 1.4 TSI 90kw moottori.
Ei ole muilla merkeillä.
Kaikki superautot porsche,audi tykki mallit mersujen teho mallit, ferrarit ,corvetet,yms 100%turhat autot pitäisi lailla kieltää tältä maapallolta.Ne on tarpeettomia koko ihmiskunnalle.
90KW TSI 7-dsg 4-motion
9
658
Vastaukset
- VOI HELVETTI
TÄTÄ TOUHUA TÄTÄ JO 14 ALOITUS JA JANKKAUS
- ??!!111
Onko anomuskirje jo lähtenyt maahantuojalle?
- samasta aiheesta...
Vaihda lääkitystä.
- kun ei ole
Eikö sinulla ole muuta tekemistä kuin seurata ja laskea väärin toisten kirjoitusta? ota kaksinkertainen lääkitys.
Eikö olisikin hyvä auto semmoinen jota haluan?
miksi niin suutut aiheesta suutu tehtaalle kun eivät myy helppoahyvää edullista autoa se on oikea suunta en minä. - dfdsfd
kun ei ole kirjoitti:
Eikö sinulla ole muuta tekemistä kuin seurata ja laskea väärin toisten kirjoitusta? ota kaksinkertainen lääkitys.
Eikö olisikin hyvä auto semmoinen jota haluan?
miksi niin suutut aiheesta suutu tehtaalle kun eivät myy helppoahyvää edullista autoa se on oikea suunta en minä.todella sekaisin... Jos jotain mallia ei ole niin sitä ei ole. Itse en jaksaisi jauhaa moista juttua päivästä toiseen ja jankata sitä täällä foorumilla missä muutenkaat jutut ei ole kummoisia. EI VOI SANOA MUUTA KUIN ETTÄ HANKI ELÄMÄ!
- fgtry
dfdsfd kirjoitti:
todella sekaisin... Jos jotain mallia ei ole niin sitä ei ole. Itse en jaksaisi jauhaa moista juttua päivästä toiseen ja jankata sitä täällä foorumilla missä muutenkaat jutut ei ole kummoisia. EI VOI SANOA MUUTA KUIN ETTÄ HANKI ELÄMÄ!
tai jopa kominkertainen pitää ottaa kun jauhat niitä kahta ketjua täällä päivät pitkät!!! Suurin osa näistä palstoista täyttyy sun typeristä jankkauksista ja ketjuista aiheesta miksi ei ole 90 kw TSI DSG 4-motionia ja 90kw Tsi on paras jne.
- ole hyvä
fgtry kirjoitti:
tai jopa kominkertainen pitää ottaa kun jauhat niitä kahta ketjua täällä päivät pitkät!!! Suurin osa näistä palstoista täyttyy sun typeristä jankkauksista ja ketjuista aiheesta miksi ei ole 90 kw TSI DSG 4-motionia ja 90kw Tsi on paras jne.
Osta Golf DSG tupla-ahtimisella 1.4:lla ja revi kompressorin remmi irti. Remmillä kun kytket takapyörät etuvetoakseliin niin sulla on yksiahtiminen 1.4 DSG neliveto. Nyt kun tämä elämääsi järkyttänyt ongelma on sulle ratkaistu ei sun tarvitse enää roikkua tällä palstalla häiriköimässä.
- jaksat jankuttaa
dfdsfd kirjoitti:
todella sekaisin... Jos jotain mallia ei ole niin sitä ei ole. Itse en jaksaisi jauhaa moista juttua päivästä toiseen ja jankata sitä täällä foorumilla missä muutenkaat jutut ei ole kummoisia. EI VOI SANOA MUUTA KUIN ETTÄ HANKI ELÄMÄ!
Koko ajan tsi dsg 4-motion kirjoituksista? Suosittelen hankkimaan elämän ettei tartte jankuttaa koko ajan.
- sokotassas
äly hoi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944