minkäslaisia vetokoukkuvaihtoehtoja outlanderiin on olemassa, irroitettavahan sen täytyy olla kun on se "lastausluukku" ? PK-seudulla vehossa laittavat käsittääkseni kovilin koukun, joka kait edellyttää puskurin koloamista ;(
Saakos tuohon muita kuin kovilin koukun, mistä ja mitähän kustantaa ?
(uudemmallinen outlanderi siis kyseessä)
Kiitos
koukku outlanderiin
6
547
Vastaukset
- voi.
näitä uusavuttomia.
- outlanderisti
Veholassa asennettiin irroitettava uuteen autoon ja ei se Kovil ole, eikä puskuria ole kolottu. Hieman kallishan tuo Vehon vaihtoehto oli, mutta silloin ei muualta saanut.
- pkärry
Mikä h*lvetin uusavuton??
Pysyisit siellä Mikki Hiiri palstoilla inisemässä ! - pkärry
outlanderisti kirjoitti:
Veholassa asennettiin irroitettava uuteen autoon ja ei se Kovil ole, eikä puskuria ole kolottu. Hieman kallishan tuo Vehon vaihtoehto oli, mutta silloin ei muualta saanut.
rahastivat veholassa sitten ?
Vai ei olekaan kovilin koukku, kun mulle siitä jotain höpisivät....ei-merkkikorjaamolla pyytävät 750 rahaa asennuksineen?! Siihen en kyllä ihan heti suostu. Ammattimies jos ei tunnissa koukkua kiinnitä niin onhan jo ihme. - voi.
pkärry kirjoitti:
Mikä h*lvetin uusavuton??
Pysyisit siellä Mikki Hiiri palstoilla inisemässä !etkö edes tajunnut?
- asentaja.
pkärry kirjoitti:
rahastivat veholassa sitten ?
Vai ei olekaan kovilin koukku, kun mulle siitä jotain höpisivät....ei-merkkikorjaamolla pyytävät 750 rahaa asennuksineen?! Siihen en kyllä ihan heti suostu. Ammattimies jos ei tunnissa koukkua kiinnitä niin onhan jo ihme.ei valitettavasti moneenkaan uuteen autoon asenneta tunnissa.joutuu irottelee puskurit ym,töitä vallan pirusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892