Onko kenelläkään muulla tällaista, että ei pysty katsomaan peiliin esim. julkisessa wc:ssä, jos siellä on muita?? siis samaan aikaan peilin edessä.
En pysty katsomaan itseäni peiliin, jos joku muu katsoo samaan peiliin.
Kuulostaa varmasti älyttömälle, mutta näin minulla on.
Minulla on huono itsetunto, ja häpeän kai jotenkin itseäni.
Kyllä minä itsekseni voin peiliin katsoa, ja joskus jopa olen ihan tyytyväinen naamaani.
Mutta miksi en pysty muiden kanssa???
Olen välillä kateellinen, kun esim. ravintolan vessassa tytöt peilailevat keskenään. Minä en pysty, kun jotenkin oma naama niin hävettää.
Peiliin katsomisen
vaikeus!!
1
824
Vastaukset 1
- jfkdkf
muakin hävettää peilata muiden nähden. en tiedä mikä siinä on? ehkä pelkään niiden ajattelevan että olen itserakas, vaikka oikesti haluan vain katsoa näytänkö tyhmältä vai ookoolta. Yleensä kuitenkin nopeasti vilkasen ja yritän äkkiä sukaista otsiksen suoraan tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071308
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku96920Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31844- 66703
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93652- 32645
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18578
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43533- 10486