kylläpäs sain tänään asiat hoidettua päin helvettiä. tai oikeastaa en mitään asiota hoitanut vaikka piti. aamulla oli olo hyvä ja tarmokas sitten taas vittuunnuin koko touhuun ja tekis mieli vetää pää täyteen ettei tarttis ajatella mitään. tätä masennusta ei toivois kenellekkään, niin saatanan perseestä. lääkkeiden ottamisen lopetin viikko sitten jostain mielijohteesta. en tiedä auttoivatko ne edes millään lailla. olin ihan pihalla tänään meinasin juosta risteyksessä autojen alle. tiedän ettei viina mikää ratkasu ole mutta en haluaisi ajatella nyt mitään. no ehkä huomenna on parempi päivä. ruikutan täällä koska mulla ei oo ketään kenelle oikeastaan asiostani puhuisin. perhe ja kaverit pitäis mua entistäkin sekopäisenä, mikä varmaan selittäisi miksi käyttäydyn ajoittain oudosti.
vituttaa taas
5
335
Vastaukset
- asdasdasddd
sama täällä... kaverit tuskin haluaa kuunnella mun sekoajatuksia enenpää ku ne on jo tähän asti saanu kuulla.
mieli tekis samoten vetää pää täyteen. Kaljaa, viinaa ja monenlaista viinan kans sopivaa nappiakin löytys, bentsoja yms yms. Yhesti kuitenki lähti homma käsistä kun aloin nappaileen noita opamoxeja reilulla kädellä, päätin sen jälkeen pysyä siinä lääkärin määräämässä maksimiannoksessa per päivä. Sillä annostuksella en mitään oloja saa edes viinan kanssa, ainoastaan rauhoitun senverran että sosiaalinen kanssakäyminen on mielekkäämpää kuin "normaalitäpinöissä". Nyt en oo ottanu pariin päivään ainuttakaan bentsoa, ainoastaan nuo muut pakolliset päivittäin otettavat lääkkeet.- Käytkö sinäkin?
Käytkö säkin ylikierroksilla? Musta tuntuu siltä. Voisin kuvitella että joku sopivasti rauhottava saisi mut nauttimaan elämästä paljon enemmän.
Joskus tuli poltettu vähän pilveä itselääkintänä. Mutta huomasin sen heikentävän hahmotuskykyä ja elämä muuttui sekavan tuntuiseksi. Sitä en pysty hyväksymään kun olen kontrollifriikki.
- lasfkjasd
kuulostaapas tutulta. ja vitut ne lääkkeet mitään auta. ja nimenomaan kellepä puhuisit kun kukaan ei kuitenkaan ymmärtäis. jostain kun yrität puhua niin vastaus on "hmm..." vittuako se päänkallistelu mitään auttaa, vois sanoa vaikka mielummin että "ok" ja kommentoida jotenkin, eikä vaan jättää miettimään mitä senkin kaverin päässä mahtaa liikkua sen jälkeen ku on kertonu miten sairaana ahdistaa ja mistään ei saa otetta.
- ffffffff
kiitos kaikille vastanneille ymmärryksestä,
nyt on jo rauhoittuneempi olo kun kelailin asiota rennommin. ei, en ole ottanut mitään piristävää. miten muuten lääkärit tekivät/sanoivat kun sanoitte olevanne masentunut yms mulle vaan löin reseptin käteen ja sano et tää on tällänen vuoden pituinen kuuri. ei varmaa mun kuulumisia enää kysele. ihme hoitoa. - vituttaa...
Näin se on että ei ketään oikeesti kiinnosta tai kukaan jaksa keskittyy siihen mitä jauhaa, kaikki pitää vaan sekopäänä, sanookin jotain masennukseen päin niin silmät on kuuntelijalla kun lautaset kun se miettii, että toi on ihan sekasin, ei vittu, ei ton kanssa voi enää tehä mitään. Saatana että vituttaa tää meininki, kaiken pitäs olla vaan niin siistii ja hyvin ja sit kun siihen itte lähtee mukaan niin vituttaa vaan enemmän, kun asiat on oikeesti ihan päin vittua ja ketään ei vaan kiinnosta mikään muu kuin oma napa ja sen suojelu, jos vähän joku osottais joskus lämpöä mua kohtaan niin ei olis hommat aina niin perseestä. Vituttaa! Duunissakaan kukaan ei sano yhtään mitään kellekkään kaikki vaan puhuu suu vaahdossa tilauksista ja naputtaa lopen uupuneena koneella, ihan vitusta koko systeemi, tarvii varmaan sanoo pomolle että masentaa niin laittaa mut jonnekkin hiljaseen suojatyöhön, josta voi sit saada kenkää yt:ssä, vitun vittu, eihän missään oo mitään järkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h92781Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958