... raskausviikko.
Minulle on istutettu alkio lahjamunasolusta.
Aletaanko tässä tapauksessa laskemaan istutuspäivästä, vai siitä, kun labrassa on munasolu hedelmöitetty, vai lisätäänkö siihenkin vielä jotain päiviä? Tietääkö joku sen varman laskutavan tässä tapauksessa?
Älkää siis selittäkö mulle niitä viimeisin menkkajuttuja, kun mun kohdalla tätä ei lasketa niin.
Elikä 16.2 mulle tehtiin istutus ja 13.2 munasolu hedelmöitettiin. Plussasin 28.2.
Viikon päästä vasta ultra ja kovin haluisin jo nyt tietää ja laskeskella näitä juttuja.
Miten lasketaan
4
480
Vastaukset
- mollamaija24
Kyllä mun mielestä se silti lasketaan kuukautisen alkamispäivästä, sillä alkio siirretään muutama päivä sen jälkeen kun sinulla olisi ollut ovulaatio (riippu miten kauan alkiota on viljelty). Sillä punktiossa munarakkulat kerätään ovulaatiopäivänä (ovulaatio aikaan saadaan lääkkeillä). Munasolut hedelmöitetään ja yksi alkio siirretään yleensä kahden päivän päästä. Alkio (myös pakaste) siirretään aina kierron puolessa välissä (muutaman päivän heitto riippuen alkion solumäärästä).
Eli mielestäni raskausviikot voi laskea viime kuukautisesta.. Ultra tehdään kun takana on ainakin 6 raskausviikkoa. - minä80
Eikös se niin mene, että siirtopäivän lasketaan yleensä olevan rv 2 2, eli sinä päivänä raskausviikkoja olisi 2 ja 2 päivää päälle.
- riippuu kai klinikasta?
Mulla laskettiin muistaakseni, että alkion siirtopäivä on rv 2 0. Ilmeisesti vaihtelee klinikoittain, jotkut laskee, että alkion siirtopäivä on rv 2 1 ja jotkut, että se on rv 2 2. No, päivä tai pari sinne tai tänne, sillä ei ole mihinkään mitään merkitystä.
- sama tilanne
mulla ainakin laskettiin hedelmöityspäivästä.
eli jos sulla on hedelmöitetty 13.2 niin alkio oli silloin jo 2 viikkoa vanha.testipäivänä 28.2 rv4 1.
itselläni oli myös munasolulahjoitushoito itse olen nyt rv15 5
Onnea jatkoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873948Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 130855
- 6804
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11730