Hei, olen hommaamassa Helsingin Roihuvuoreen mokkulaa ja koska en omista televisiota, olisi tarkoitus katsella nettiTV:stä uutisia ja muuta mukavaa. Riittääkö siihen 1MB mokkula vai pitääkö olla 2MB?
Onnistuuko nettiTV:n katselu 1MB Mokkulalla?
6
1646
Vastaukset
- aivan sama
vaikka se olisi 24 meganen,kun ei se toimi kuin nopeudella 384kbit/s.
koko mokkula on pelkkää kusetusta.- mulla 384, mutta
se on liittymäni max. nopeus, sisään tulee EDGE-kentässä 236 kbps.
Nopeammilla liittymillä myös nopeus on UMTS/WCDMA-kentässä suurempi.
- nomen
Kyllä 1MB mokkula riittää.
Mutta onko kannettavassasi DVB-T TV-viritin? Joko sisäänrakennettuna ulkoisena digivirittemenä.
Jos on em. vehkeet, niin sitten ratkaisee minkälainen antenniverkko on käyteettävissäsi. Kaapeliverkossa eivät DVB-T virittimet toimi.
Jos on epäselvää, niin kysy asiantuntijalta. - loposkoposikjoiyrth
joo onnistuu, mutta ihan eri asia et mitä siis haluut kattoo :) eli jos meinaat et sujuvaa hyvälaatuista elokuvaa ja tv ohjelmaa esimerkiksi, ni ei toimi! jos taasen nykivää pätkivää huonolaatuista pikselimössöö ni sit toimii :)
ehkä tollasella 20/20 liittymällä, mut pätkii ja tökkii varmaan silloinki vielä aika rankasti:) vertailuna siis käytän normaalia tv kanavaa...- puhutaan
vähän omiaan
- televisioton
olen katsonut tv ohjelmia netin kautta vuoden laite maksoi 25 egeä kuva on hyvä eikä pätki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424300
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1354069- 643716
- 873551
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643341- 862921
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142334