Viitaten 14.03.2009 varkautelaisen ilmaisjakelu-
lehden kolumnipalstalla olleeseen kirjoitukseen
koskien erään BMW-kuljettajan edesottamuksia
lähinaapureidensa suhteen kysynkin seuraavaa:
Löytyykö edes yhtä sen kuljettajakunnan edusta-
jaa joka voisi edes jollakin tavalla valaista
tavallisille tallaajille menettylytapojensa pe-
rusteita ja oikeutusta? Eipähän tarvitsisi tur-
haan muidenkaan ihmetellä hieman oudohkoa käy-
töstä ympäristöä kohtaan.
Löytyykö miestä?
18
2726
Vastaukset
- aatoilijax
se tuntuu niin kivalle kun vanha bemu menee kylkimyyryä ja samalla hölskää kuset päässä laidasta toiseen...
Onhan se kiva että on niin tehokas pirssi.... että sutii edes talvella. - Karpo istuu BMW:ssä
Ja kun Karpo lopetti kyttäämisen, joku, jolla ei ole varaa bemariin, on kateellinen. Jopa älykkäillä kolumnisteilla on ollut havaittavissa vastaavia puutteita. Rättärin omistajana olen sitä mieltä ettei niidenkään kanssa sovi pahemmin kaahailla. Hauskat ja omaperäiset nimet kiinnittävät jo huomion ajoneuvoon, ja jäävät näin ihmisten mieliin. Olisi sangen lystiä, että tylsän Vara:n sijaan jokaisella poliisiautolla olisi oma nimi maaalattu auton kylken ja taakse. Esim: "Tahmatassu" nouti naapurin tuhman sedän eilen. Varkaan "Pitkäkynsi" just äsken Euromarketin kassalta. Oli pöllinyt sippiaskin röökiä. "Pelle Peloton" ryysäsi Pecos Billin kämppään rälläkällä.
- olevinaan tehokas
auto ja raukka luulee, että sillä saa tyttöjä. Ei niillä mitään oikeutusta ole, ne vaan luulee, että tytöt tykkää. Vaikka oikeasti ne tytöt vaan naureskelee näille rassukoille! Ei se tee autosta nopeaa ja tehokasta jos sen pakoputken pää on kuin viemärikaivon suu ja karvanopat heiluu ikkunassa. Mutta kyllä ne huomaa aikanaan, että ne keinot ei tepsineet ja tulevat järkiinsä.
- Asunto Oravissa
Kuka luulee että joku nainen olisi kiinnostunut jostakin BMW miehesta hänen autonsa takia ?
Eiköhän miehessä pidä olla jotakin muutakin ?- tupauuno
Norsu ja hiiri kävelivät yöllä pitkin Aurajoen rantaa, olivat kumpikin vähän päissään ja hiiri horjahti pudoten jokeen. Hädissään hiiri huutamaan norsulle: Minun musta Bemari on parkissa Turun linnan vieressä, mene ja hae sieltä peräkontista köysi ja heitä se minulle!
Norsu ei toiminut näin, vaan ojensi kärsänsä veteen, jolloin hiiri kipitti kärsää pitkin joesta kuiville. Hienoa, tuumasi hiiri, että pelastit minut näin nopeasti, johon norsu: Kun on tarpeeksi pitkä kärsä, ei tarvitse mustaa bemaria ja tykötarpeita toimiakseen! - Savontien
tupauuno kirjoitti:
Norsu ja hiiri kävelivät yöllä pitkin Aurajoen rantaa, olivat kumpikin vähän päissään ja hiiri horjahti pudoten jokeen. Hädissään hiiri huutamaan norsulle: Minun musta Bemari on parkissa Turun linnan vieressä, mene ja hae sieltä peräkontista köysi ja heitä se minulle!
Norsu ei toiminut näin, vaan ojensi kärsänsä veteen, jolloin hiiri kipitti kärsää pitkin joesta kuiville. Hienoa, tuumasi hiiri, että pelastit minut näin nopeasti, johon norsu: Kun on tarpeeksi pitkä kärsä, ei tarvitse mustaa bemaria ja tykötarpeita toimiakseen!Kiitos ! Olin nauraa katketakseni, sillä tarina oli niin opettavainen !
- Koiraanmies
tupauuno kirjoitti:
Norsu ei toiminut näin, vaan ojensi kärsänsä veteen, jolloin hiiri kipitti kärsää pitkin joesta kuiville. Hienoa, tuumasi hiiri, että pelastit minut näin nopeasti, johon norsu: Kun on tarpeeksi pitkä kärsä, ei tarvitse mustaa bemaria ja tykötarpeita toimiakseen!Tämä kertoo Varkudesta enemmän kuin 1000 sanaa !
- on jo
tunnettu tosiasia,että bemarikuskeilla on peinet munat ja vielä pienemmät aivot.
- 530i
Kun en ole tottunut mitään ilmaiseksi saamaan enkä ilmaisjakelulehtiä lukemaan, niin viittitkö valaista mikä se Corolla-kansaa tällä kertaa ahdistaa?
- 12345
Siis jos on bemarikuskina nainen? Mikäs sillon on pienempi? Ehhehe! Myönnän kyllä, että nyt talviaikaan välillä tulee laskettua kylkimyyryä kaarteissa. Taitaa tuo Mersu ja BMW herättää tämäntyyppisiä turhia keskusteluita kaikista eniten. Onhan niitä torvia joka merkin ratissa!
- jippii
niin ainenkin mersun valo kytkimet on niiden omistajille hepreaa, kun melkein kaikki mersut ajaa ilman valoja.
- oikee auto
jippii kirjoitti:
niin ainenkin mersun valo kytkimet on niiden omistajille hepreaa, kun melkein kaikki mersut ajaa ilman valoja.
ennen köyhänä minäkin kiroilin ja olin tietävinäni kaikkea pahaa mersuista ja niiden kuskien ominaisuuksista.Okei,kaikkea aikansa.Tein töitä topakasti ja kuinka ollakaan huomasin että onkin vihdoin varaa ostaa kunnon auto.koeajoin kaiken merkkisiä ja värisiä autoja.totuuden nimissä huomasin mersun olevan laadukkain merkki ja ostin sellaisen.eipä ole tarvinnut katua.että silleen
- syttyvät
jippii kirjoitti:
mersuun auton käynnistyttyä automaattisesti
- että kun
syttyvät kirjoitti:
mersuun auton käynnistyttyä automaattisesti
käynnistyykin automaattisesti..
- Mersumies E mälli
Kyllähän se on tosiasia,että auto vaikuttaa misun saantiin aika paljon.Pikkasen ero ku kunnon pelin omistaa saapi myös sen tasoista naista.Tää on totuus miettikää, vaikka Tojomies ja Mersumies.
- näin on
Mersumies E mälli kirjoitti:
Kyllähän se on tosiasia,että auto vaikuttaa misun saantiin aika paljon.Pikkasen ero ku kunnon pelin omistaa saapi myös sen tasoista naista.Tää on totuus miettikää, vaikka Tojomies ja Mersumies.
juu ei mullakaan ennen vientiä piisannut noilla naismarkkinoilla mutta sitten älysin alkaa treffeillä heti mainitsemaan että ajan muuten mersulla ja nyt naisia riittää..
- Huuuuuuuuooooooooooooh
näin on kirjoitti:
juu ei mullakaan ennen vientiä piisannut noilla naismarkkinoilla mutta sitten älysin alkaa treffeillä heti mainitsemaan että ajan muuten mersulla ja nyt naisia riittää..
Niinhän sitä voisi luulla...
- hiase,
Huuuuuuuuooooooooooooh kirjoitti:
Niinhän sitä voisi luulla...
ja muija sen mukkaan. Nyt mulla on tankkiauto ja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15111359
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424296Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska372701Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1041623Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?901473Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311406