avioero, yksinhuoltajuus kolme pientälasta ja paljon miesystäviä, kun kukaan ei jaksanut hetkeä kauvemmin. Hän sanoi, että velat muuttui saataviksi!!! ja lähes missin upea ulkonäkö palautui juomattomuuden takia, nyt joukko uskovaisia ystäviä muodostaa huolenpitoketjun ja antaa tuen.. Tässä uskon positiivinen puoli. neljälle apu.
Mulla tuttu tuli uskoon, hänellå oli paljon
11
885
Vastaukset
- mika33333
Minä en saanut ikinä apua rukouksella.
- on psykologiaa,,
siihen täytyy uskoa ja toiveet mitoittaa itselleen mahdollisiksi, sitten voi onnistua. Harva saa rukouksella kilonkultaa.
Joku on tästä erimieltä, lue huomenna kuinka moni????!!! - rukous
on psykologiaa,, kirjoitti:
siihen täytyy uskoa ja toiveet mitoittaa itselleen mahdollisiksi, sitten voi onnistua. Harva saa rukouksella kilonkultaa.
Joku on tästä erimieltä, lue huomenna kuinka moni????!!!toiveajattelua?
- tuetaan
tämäkin nainen on siellä. en kerro paikkakuntaa, mutta iso se on.
- haluaa niitä saa
mutta ei ole väärin uskoa Jumalaan.
Puhut tuossa mammonan mitoissa ja ainoa huomattava asia on ne ihmiset.
Hienoa jos selviävät taivaaseen.- kolme pientä ja äiti kuivil...
pelastettu, kyllä neljän terveys ja muutos on henkinen, muutos mikä näkyy fyysisesti,upeeta.
- Lestadiolaisuuteen?
Ihmettelen vaan!
- LIITTYY
että kiitetään Taivaan Isää Hänelle kalliin ihmisen pelastuksesta!Eivät ateistit myöskään niin kovin läheisesti lestadiolaisuuteen liity?Eiksje!
- halooo liittyy pelastukseen,,
laestadius on vain ruotsalainen sukunimi,usko on jotain? vai,.
- neljä äiti ja kolme lasta
LIITTYY kirjoitti:
että kiitetään Taivaan Isää Hänelle kalliin ihmisen pelastuksesta!Eivät ateistit myöskään niin kovin läheisesti lestadiolaisuuteen liity?Eiksje!
eiks ollut hyvä pelastus vaiks vapaakirkko,, ateismi on ihan eri teema,,
- portinvartija?
Sama juttu kun oli joskus kirjoitettu Israelista, niin sama kysymys!!! Ei joku edes ymmärrä hävetä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057