star wars knights of the old republic apuu

Nimetön

tarvitsen apua kotor 1 kun ole jollain avaruus asemalla (kai star forge) niin taistelen bastilaa vastaan enkä halua tappaa sitä olen testannut monesti mutta aina joudun tappamaan sen mitä teen

7

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rndm.

Oletko sellaisen valkoisen temppelin päällä?

• en olen sellaisessa avaruus asemalla jonka nimi kai oli star forge olen taistellut kerran aikaisemmin jo bastilaa vastaan sellatteessa sith temppelissä

• rndm.
        star.wars.grazy kirjoitti:

en olen sellaisessa avaruus asemalla jonka nimi kai oli star forge olen taistellut kerran aikaisemmin jo bastilaa vastaan sellatteessa sith temppelissä

Eikös Bastila kuollutkaan sinne Sith-temppeliin? jos itse pelasin Lightinä, näin kävi aina.

• rndm. kirjoitti:

Eikös Bastila kuollutkaan sinne Sith-temppeliin? jos itse pelasin Lightinä, näin kävi aina.

olen täysin lightsidellä pelasin sen ensimmäisen taistelun bastilaa vastaan ja se jolee (tai mikä olikaan ruskea ihoinen jedi) auttoi mua mutta sitten bastila pakeni aluksella avaruus asemalle siinä ihan vieressä sit muut jedit kuuli bastilan kääntymisestä minä ja sota joukot hyökättiin avaruus asemalle (star forge) ja muutama muu jedi siel on sit viel malak

• rndm.
        star.wars.grazy kirjoitti:

olen täysin lightsidellä pelasin sen ensimmäisen taistelun bastilaa vastaan ja se jolee (tai mikä olikaan ruskea ihoinen jedi) auttoi mua mutta sitten bastila pakeni aluksella avaruus asemalle siinä ihan vieressä sit muut jedit kuuli bastilan kääntymisestä minä ja sota joukot hyökättiin avaruus asemalle (star forge) ja muutama muu jedi siel on sit viel malak

Itselläni Bastila on kuollut sinne temppeliin, joten en voi auttaa. Mutta luultavasti hänet on pakko tappaa, jos pelaa Lightinä.

• darth-revan

Bastilalle täytyy vain puhua oikein, niin hänet saa siten käännytettyä jediksi. Itse ainakin sain hänet palaamaan jediksi.

• bastila-on-kuuma

sun "persuade" kyvyn pitää olla tarpeeksi korkea ja jos pelaat miehellä sulla on mahdollisuus sanoa Bastilalle, ettet voisi koskaan tappaa häntä koska, rakastat tätä mulla ainakin toimii.

Tämän jälkeen Bastila yleensä kääntyy takaisin valoisalle puolelle ja käyttää taistelu meditaatiotaan sithejä vastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      46
      2292
    2. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      145
      1843
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      57
      1841
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      107
      1436
    5. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      23
      1191
    6. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      54
      1130
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      68
      1035
    8. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1028
    9. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      857
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      102
      851
    Aihe