Indica julkaisee sittenkin englanninkielisen levyn. Tuottajan on tietysti Nightwishin Tuomas, ja Jonsu ja Tuomashan ovat tietenkin "vain erittäin hyviä ystäviä". Kiertueellakin Indica lämppää Nightwishia taas ja tietty vain siksi, että Tuomas on bändin fani. Joo joo. Ei mene läpi.
Indicasta
englanniksi
2
346
Vastaukset
- aprikoitsija
eikös jonsu seurustele jesse hietasen kanssa... älkää nyt viittikö.
- Geysire
Indica julkaisee engalnninkielisen levyn A Way Away kesäkuussa =) Olen itse kuullut levyltä jo kappaleet Staright And Arrow (Pahinta tänään), In Passing (Valoissa) ja pienen näytteen kappaleesta Siren Song (Vuorien taa). Siellä on myös ainakin joku kappale nimeltänsä Ghosts In A Crowd, joka on luultavasti Noita.
Jonsu ei seurustele Tuomas Holopaisen kanssa. Piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954