Heippa,
olen 15-vuotias tyttö Helsingistä. Etsin hoitolasta/-lapsia kesäksi 2009. Pääsääntöisesti olisin töissä kesäkuun, mutta myös heinä-elokuusta voidaan sopia. Olisin valmis tulemaan tarpeidenne mukaan eli aamusta iltapäivään/iltaan. Tarpeen vaatiessa voisin tehdä myös kotitöitä.
Minulla on paljon kokemusta eri-ikäisistä lapsista. Tällä hetkellä hoidan 5v. poikaa, 1.5v. tyttöä ja 5kk poikavauvaa, joita kaikkia olen hoitanut melkeinpä heidän syntymästään lähtien. Syksyllä olin myös kaksi viikkoa TET:issä päiväkodissa sekä pienten että isompien puolella.
Tykkään todella paljon olla lasten kanssa ja olen ehdottoman luotettava ja rehellinen. Olen myös energinen ja tykkään olla paljon ulkona lasten kanssa ja kehitellä erilaista tekemistä. Palkasta voidaan sopia.
Nyt talvella/keväällä toimin myös satunnaisena hoitajana iltaisin/viikonloppuisin.
Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää!
[email protected]
T:Emmi
Lastenhoitaja tarjolla kesäksi pääkaupunkiseudulla!
emmiemmi
0
147
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561779Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3321470Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1421096
- 285985
- 11975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49918