Minkalaista varustusta pistatte paalle kesahelteella?
Eli lampotiloissa plus 30-35(varjossa).
Itse asustukseksi olen valinnut pitkat housut, pitkahiaisen paidan, jonka paalle muovinen lyhythiainen verkkopaita.
Ongelmia aiheuttaa lahinna paa-alueen suojaus,josta en haluaisi tinkia.
Henki ei tahdo kulkea nyky varustuksella ja lasit huurussa jatkuvasti. Verkkomaskin koen 'sumentavan' nakokenttaa taas liikaa.
Nykyvarustus on, paksu 'kommandopipo' jossa ei ole suuaukkoa (sen jalkeen kun sain muovimaskin lapi kuulan nieluun). Taman paalla on kasvomaski&lasit yhdstelma.
Vastapelureilla on aika pahasti viritettya kalustoa.. Ampua saa aina 5 metriin asti.
Yritin viritella tuulettimia silmasuojuksiin, mutta ainakin toistaiseksi homma kusi siihen etta 2 sarjaan pistettya mini 5v tuuletinta tyhjentaa 12v pikkupariston puolessa tunnissa.. Loytyisko jotain toimivaa ratkaisua lasin huurtumiseen? En haluaisi pelata reikarauta silmien edessa..
apua helle asustuksen
6
295
Vastaukset
- m3tsAEp31kk0
Ihan mielenkiinnosta kysyn, millainen tämä maski oli, tai millaisella kanuunalla sinua ammuttiin?
Millaisia tuulettimia käytit? Voisit koittaa vaihtaa akkua rajumpaan; esim. LiPo (http://www.rsov.com/index.php?target=products&product_id=3476 - 7,4V, 1500mAh 15C eli 22,5A) akut ovat nykyään hyvin pieniä joten ne saa mahtumaan vaikka mihin.- maski
http://img232.imageshack.us/slideshow/player.php?id=img232/8816/1237239482pmv.smil
Maski oli tollanen.. Etaisyys oli n. 40m.
Ase oli snipukivaari, kantajansa mukaan
'little bit modified'. Jos oikeasti kiinnostaa niin voin ens viikonloppuna kysella mika sen harveli tarkemmin on.. Oli tossa ehka vahan aloittelijan paskaa tuuriakin saada se kuti kitalakeen asti..
Tuulettimina oli 2x 5v elektroniikkatuuletinta about 2cmx2cm, jotka loysin paikallisesta komponenttimyymalasta. Taytyy yrittaa etsia jos loytaisin sopivan kokoista akkua.. - rapellys..
Tossa viela kuvat tuuletinrapellyksesta irti ja maskissa..
http://img256.imageshack.us/slideshow/player.php?id=img256/2491/12372427236n7.smil
Taytyy nyt vain etsia jotain tuon 12v pariston tilalle.. - fcas
rapellys.. kirjoitti:
Tossa viela kuvat tuuletinrapellyksesta irti ja maskissa..
http://img256.imageshack.us/slideshow/player.php?id=img256/2491/12372427236n7.smil
Taytyy nyt vain etsia jotain tuon 12v pariston tilalle..Mie suosittelen teille sankalaseja tai niitä tuuletin laseja. Mitä järkee pitää noin paljon vaatetta tommosella helteellä?? Itellä on vaan t-paita taisteluliivien alla.
fcas kirjoitti:
Mie suosittelen teille sankalaseja tai niitä tuuletin laseja. Mitä järkee pitää noin paljon vaatetta tommosella helteellä?? Itellä on vaan t-paita taisteluliivien alla.
Järkeä ottaa viritysrajat käyttöön? Sitä paitsi en näe enää yhtään mieltä pelata yli 190m/s ampuvalla pyssyllä, kun kuulie paino ei riitä. (Viestistäsi päätellen viriä oli vielä enemmän.
- hyva..
yber_softaaja kirjoitti:
Järkeä ottaa viritysrajat käyttöön? Sitä paitsi en näe enää yhtään mieltä pelata yli 190m/s ampuvalla pyssyllä, kun kuulie paino ei riitä. (Viestistäsi päätellen viriä oli vielä enemmän.
Juu olis varmasti jarkea ottaa virirajat kayttoon..
Mutta kun ei oo Suomesta kyse ja paikallisia ei tunnu lampotila haittaavan samassa maarin kuin mua.. En voi tietenkaan menna ainoona ulkomaalaisena vierailija-pelaajana sinne vaatimaan, etta nyt joka jannu pistaa vakio osat takaisin ja kayttaa vain 0,2 kuulia..
Teoriassa ko. kentalla on viriraja 400fps, mutta kaytanto on jotain muuta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441981Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu18999- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808