Päivää.
Minä olen Zeziman pikkuveli. Zezima on oikeasti Suomalainen, en käsitä, miksi kaikki sanovat sen olevan jostain kiinasta.
Zezimalla on vain 1 omistaja, sillä ei kait isoveljeni nyt niin pöljä olisi, että salasanojaan muille jakelisi. Se on hyvin tarkka siitä, ettei kukaan saa sen salasanaa. Se vaihtaa sitä n. 2 tunnin välein, ja on ihan hermorauniona, etten minä tai minun kaveri näkisi sitä, vaikkemme edes kertoisi sitä tietenkään kenellekään.
Kerran kun tulin sen huoneeseen tuomaan sille isämme ostamia jäätelöitä ja se oli juuri vaihtamassa salistaan, se heitti minua pöydän vieressä olevalla harpilla mahaan, ja jouduin sairaalaan, melkein kuolin! Se on ihan hullu. Se ei ole ikinä käynyt kouluja, vaan pelaa vain RuneScapea 24 H vuorokaudessa. Sen silmät on ihan punaiset ja aina rähmässä. Äitimme on mielisairas, ja isämme asuu toisaalla, ja minun pitää yksin huolehtia hänestä, eikä hän ole liikkunut tietokonetuolistaan kohta 3 vuoteen. Kerran hän kävi olohuoneessa, kun telkkarin uutisissa mainittiin RuneScape ja Jagex. Niin, että auttakaa nyt minua! En jaksa enää! Koittakaa tuhota sen Rune-ukko jollain tapaa, tai pölliä sen salis jotenkin, tai scammata se, pliis! Sitten voisimme elää normaalisti!
Miten näin kävi ?!
8
368
Vastaukset
- jep jep
zezima on amerikan itä rannikolla asuva päälle 22 vuotias mies, ja hän on pitänyt pitkiäkin taukoja pelistä.
- Zezima´s brother
Zezima on mun isoveli joka on 16 vuotias ja vakavasti riippuvainen runescapeen, joten toivon että scammaatte tai pilaatte sen ukon nii mun perhe vois elää normielämää ilman runescapee . Mun isoveli löi mua turpaan viimeviikol kun näin sen saliksen ekan kirjaimen ja se kirjain oli Y. Ja zezima asuu Nurmekses.
- repes taas.
Ei saatana, alahan ladella sit osotetta ja puhelinnumeroo niin vois tulla vähän näyttää sille "veljelles" mitä se elämä on.
Ku vittu ite oot joku pikkukakara joka on keksiny hauskan jujutusleikin, KHHJHJHIHJHIHJHIIJ! Kaikki uskoo suhu, kaikki :)
Zezima ei muutenkaan tiedä mitään mistään vitun Nurmeksesta. Ite oot jostai - minä vaan
repes taas. kirjoitti:
Ei saatana, alahan ladella sit osotetta ja puhelinnumeroo niin vois tulla vähän näyttää sille "veljelles" mitä se elämä on.
Ku vittu ite oot joku pikkukakara joka on keksiny hauskan jujutusleikin, KHHJHJHIHJHIHJHIIJ! Kaikki uskoo suhu, kaikki :)
Zezima ei muutenkaan tiedä mitään mistään vitun Nurmeksesta. Ite oot jostaiSai ainakin kunnon naurut! vitsi mä repesin tosta. :DD
- fggg
minä vaan kirjoitti:
Sai ainakin kunnon naurut! vitsi mä repesin tosta. :DD
Pikku peikkoilu on vaan niin hauskaa :_D. Hauska posti muuten.
- Thunder_852
1. Luultavasti sinä et ole Zeziman pikkuveli.
2. Zezima ei ole suomalainen.
3. Minäkin rupesin nauramaan, kun luin tätä. :P
4. Kyllähän Zezima kouluja käy, eikö hän mennyt jokin aika sitten jonnekin opiskelemaan..
Taidat olla vähän kateellinen sille.. kun haluut, että se scammitää.. X)
Terveisin: Thunder 852 (repesin, kun luin..) :]- KUMIIII ANKKKA
3. Ekaa varmasti faktaa, mutta Zezzy on jo varmasti luentonsa lukenut. Sehän varmaa kohta 25 .
- hoimies3 <--- rune ukon ...
Voi vittu ko oot tyhmä...tää sama viesti on liikkeellä ympäri suomi24 ja vittu zezima on amerikkalainen vitun mulkku!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475465Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612326Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181860Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171585
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol331513Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5137881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171117Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2221008