Reuma johtuu pitkäaikaisesta ravitsemushäiriöstä.
http://www.hermoratahieronnanmestarit.fi/hermoratahieronta.htm
Reuman
3
1184
Vastaukset
- noinkaan
No ei se nyt ihan noinkaan ole. On monia asioita, jotka vaikuttavat reuman kulkuun ja sen rauhoittumiseen.
Vaihtoehtojen sektorilla on monia hyviä tapoja saada reuma hallintaan ja passiiviseksi, eli sammumaan.- ne monet hyvät tavat
joilla reuma saadaan hallintaan!
- luciina
ne monet hyvät tavat kirjoitti:
joilla reuma saadaan hallintaan!
Hei vaan. Haluan välittää omia kokemuksia, sairastan ns. lasten reumaa aikuisella ( aikuisten stillin tautia. Niveloireiden lisäksi ihottumaa ja kuumetta). Lääkitys nyt prednisolon 15mg/vrk.
Olen yrittänyt hankkia tietoa reumasairauksista... siis ei lääketieteellistä tietoa. Olen itse lääkäri ja olen huomannut että itselläni ainakin elimistö tottuu käytettyyn annokseen ja tarvittaisiin yhä lisälääkitystä. Olen kokeillut healing touch- energiahoitoa, ei tuloksia. Kirjastossa törmäsin Margaret Hillsin kirjaan: nivelreuman lääkkeetön hoito. Ideana omenaviinietikan käyttö päivittäin tietty ruokavalio. Olen noudattanut sitä ja voin kokemuksesta sanoa, että jos syön sian lihaa tulen kipeäksi. Omenaviinihappoa käytän kapseleina, myös siitä apua. Mekanismista en ole varma, uskonko Hillsin teoriaan. Mutta uskottava on se tosiasia, että niin monet saavat apua omenaviinietikasta ruokavaliohoidosta.
Kirjallisuudesta vielä, olen perehtynyt elämän sressittömyyteeen ( en muista mikä kirja/kirjoittaja) ja suomalaisen Paula Heinosen kirjallisuuteen. Kävin myös hänen luennoilla.
Omalla kohdallani tuntuu, että alan päästä oikeille jäljeille niveloireissani. paula eisttä, että reumassa suoli vuotaa. Itselläni vatsa menee sekaisin niihin aikoihin kun niveletkin kipeet joten sopii kuvaan. Lukekaa Paulan kirjoja ainakin Vihdoinkin hyvä olo suolisto kuntoon ruokavalion avulla. Kuinka järkeenkäypää kaikki nyt onkaan. tavoite on parantaa ensin suoli ja sitä kautta reumani. paula itse oli parantunut pahasta astmasta ruokavalion avulla. Nyt 2kk jälkeen olo on jonkin verran piristynyt Margaret Hills- dieetin avulla. Nyt aloitan vielä Heinosen ohjiden mukaisen dieetin. Suosittelen kokeilemaan. tavoitteenani luopua vielä lääkkeistä kokonaan. Hox: Kipulääkkeet heikentävät suolen tilaa entisestään ja johtavat noidankehään: suoli heikkenee ja kivut yltyvät. Kokeile kurkumaa luontaistuotekaupasta/kylmägeeliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328