valinnan vaikeutta hotelleissa

hmmmm....

meitä lähdössä kaksi aikuista ja yksi nuori kesällä phukettiin; eka kerta. Hotelleja ja edullisia sellaisia kyllä löytyy, on vähän niinkuin valinnan vaikeutta minkä varaisi. Karon Beach tai Patong Beach voisi olla alueena ihan jees, joten kertokaapa omia hyviä kokemuksianne hotelleista ja yhtä lailla mihin ei ehkä kannata suunnata...

7

1079

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkentaisitko hieman

oletteko menossa omatoimisesti vai pakettimatkalle?
      miksi juuri phukettiin ja aiotteko viettää pitkänkin loman yhdessä kohteessa/hotellissa. phuket ihan hyvä kesällä mutta esim. samuilla sataa vähemmin?
      phuketissa on kesällä ostajan markkinat. en tiedä teidän tarpeista, mutta ensikertalaisiltakin hotellin varaaminen onnistuu paikan päältäkin ja silloin ainakin näkee itse mistä on maksamassa. elikkäs varatkaa hotelli pariksi yöksi ja katselkaa sitten paikanpäällä muita vaihtoehtoja on yksi vaihtoehto.
      tiedoksi: karonilla hukkuu joka kesä ihmisiä johtuen yllättävistä virtauksista meressä aivan lähellä rantaa.
      viime kesältä ei omakohtaisia kokemuksia phuketista, joten en viitsi antaa yksityiskohtaisempia ohjeita.

• hmmmm....

joo omatoimireissulle. Lennot alustavasti varattu toukokuun loppu puolelle, ja matka aika kaksi viikkoa. Mites Samuille parhaiten Phuketista pääsee?

• tämä tarkennus
        hmmmm.... kirjoitti:

joo omatoimireissulle. Lennot alustavasti varattu toukokuun loppu puolelle, ja matka aika kaksi viikkoa. Mites Samuille parhaiten Phuketista pääsee?

auttaa varmaan muitakin vastaajia rajoittamaan vastauksiaa.
        kaksviikkoa ja ekaa kerran reisussa. lapsikin (ikä?) mukana... siinä tapauksessa tuo samui kannattaa ehkä jättää väliin,.. jos sitten ei vaihda lentoja sinne ja jättää phuketin väliin.
        toukokesäkuun vaihteen aikoihin kova merenkäynti voi haitata siirtymisiä.
        phuketista samuille pääsee helpoiten lentämällä. lentomatka kestää alle tunnin, mutta tietenkin aikaa tuhraantuu myös matkalla lentokentälle ja lentokentillä.
        riippuen tietenkin henkilöstä, helpolla pääsee myös: phuketin rannalta paikallisbussilla phuket towniin ja sieltä toisella bussilla surat thaniin josta lautalla tai speedboatilla samuille.

• minusta on

ihan sama missä yönsä nukkuu kun kaikki nuo paikat ovay ihan vierekkäin muutaman minuutin sisällä. Tänään Patongille, huomenna Karonille jne tyyliin.
      eihän kukaan vietä 2 viikkoa jossain määrätyssä paikassa. eihän?

• kysyy tarkennuksia pyydellyt

ja vastaa itse että aivan järkevää on kahdenviikon matkalla yöpyä phuketissa sen kaksiviikkoa ihan samassa hotellissa josta sitten tekee tutustumis matkoja erinäisiin phuketin kohteisiin. ihan järkevää on myös yöpyä muutama päivä jossain phuketissa ja muutama vaikkapa krabilla ja sitten taas jossain muualla phuketissa.

• hmmmm....
        kysyy tarkennuksia pyydellyt kirjoitti:

ja vastaa itse että aivan järkevää on kahdenviikon matkalla yöpyä phuketissa sen kaksiviikkoa ihan samassa hotellissa josta sitten tekee tutustumis matkoja erinäisiin phuketin kohteisiin. ihan järkevää on myös yöpyä muutama päivä jossain phuketissa ja muutama vaikkapa krabilla ja sitten taas jossain muualla phuketissa.

ja kiitokset vastauksista...ajattelimme tuon 2vkoa Phuketissa viettää ja sen takia hotellisuosituksia kyselin (karon tai Patong) kun ei olla aikaisemmin oltu.

Mukana nuori 14v, joten matkanteko muuallekkin hyvin onnistuu. Samuille siis pääsisi muutenkin kuin lentämällä, olisiko muita kohteita teillä suositeltvana mihin pääsisi suht näppärästi matkustamaan? Ei siis tuhraantuisi hirveästi siirtoihin aikaa ja mikä nyt muutenkin olisi tuohon kesäaikaan jees paikka.

• Jarmoparmo
        hmmmm.... kirjoitti:

ja kiitokset vastauksista...ajattelimme tuon 2vkoa Phuketissa viettää ja sen takia hotellisuosituksia kyselin (karon tai Patong) kun ei olla aikaisemmin oltu.

Mukana nuori 14v, joten matkanteko muuallekkin hyvin onnistuu. Samuille siis pääsisi muutenkin kuin lentämällä, olisiko muita kohteita teillä suositeltvana mihin pääsisi suht näppärästi matkustamaan? Ei siis tuhraantuisi hirveästi siirtoihin aikaa ja mikä nyt muutenkin olisi tuohon kesäaikaan jees paikka.

Samuille pääsee lentämällä muutaman kympin lipuilla tai minibussi-lautta yhdistelmällä noin 12 euroon. Jälkimmäistä en kuitenkaan tilan puutteen, ajan ja turvavöiden puuttumisen takia suosittele:)

Vaikka kuinka tuntuu turvallisemmalta varata hotelli jo nyt niin suosittelen odottamaan paikanpäälle. Tai voitte varata jonkun huonommankin vaikka pariksi päiväksi ja jos se on hyvä niin otatte loputkin päivät sieltä. Hotellien taso ei usein vastaa kuvia ja hinnatkin ovat halvemmat kun paikanpäältä katselee. Kesä on hiljaista aikaa Phuketissa ja majoitusta tarjolla yllin kyllin. Alle 10-15 min. olen aina löytänyt edullisen majoituksen. Jos ette tarvitse uima-allasta ja haluatte päästä edullisesti niin voin antaa teille vinkin. Suomalainen omistaja yms. ja voi auttaa useissa asioissa. Itse en ole käynyt, mutta melkein kaikki ovat kehuneet.

Siam hotel.

http://www.siamphukethotel.com/

Lähellä ostoskeskuksia ja yöelämää. Ehkä 5 minuutissa kävelee.

Jos laadukkaampaa etsitte niin esim. Karonilla Hilton, mutta hintakin on eri. Tilaa löytyy varmasti kesällä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      144
      7228
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5025
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      69
      4452
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3523
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2331
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      328
      1886
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1776
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1639
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      68
      1507
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1468
    Aihe