Katsoisitko minulle kortein rakkausaiheeseen? Olen vaalea yksin oleva nainen. Annan palautetta.
Mamalu
2
159
Vastaukset
- mamalu
Hei! Katsoin sinulle koritsta seuraavasti:
Näen itsellisen, itsennäisen naisen jonka taloudellinen elämä on suhteellisen turvattu. Menneisyyteesi kuuluu melkoisen pettymyksen aiheuttanut ihmissuhde. Osittain tämän johdosta olet vähän erakoitunut - nimenomaan suhteessa vastakkaiseen sukupuoleen. Saatat olla sosiaalinenkin, mutta pelkäät mennä tosissasi mukaan ja usko tai älä - tämä arkuus sitten vaistotaan vastapuolessa. On järkevääkin vähän suojella itseään, mutta tuntuu että sinä olet jäänyt ikäänkuin tilanteen vangiksi.
Nostin korteista myös suhteen vanhempaan mieheen - tai henkilöön, joka on sinulle kuvainnollisesti "auktoriteetti" - iästä viis. Tämä saattaa viitata myös hallitsevaan isäsuhteeseen tai sitten ihan todelliseen rakkaussuhteeseen/ihastumiseen joka on hallinnut sinua menneisyydessä pitkään ja jollakin tasolla vaikuttaa edelleen (nostetut kortit olivat Hallitsija, Erakko ja Pettymys)
Kun katsoin tulevaisuutesi, nostin runsauden kortin. Oletko tietoinen, että energian lain mukaan samanlainen vetää puoleensa samanlaista? Nyt olisi pikku loitsujen aika. Olet käynyt läpi pitkän rupeaman (Lanttien Ritari) - olet vähän väsähtänyt, mutta myös saavuttanut jotakin - itsetuntemusta, kenties? Kevään kuluessa energiatasosi nousee - toki, kevät tekee sen meille kaikille, mutta toivon että tietoisesti hyödynnät tätä uudistavaa energiaa. Ole vastaanottavainen ja luo - jos kaipaat ihmissudetta - tee se maailmankaikkeudelle myös tiettäväksi - tilaa sellainen. Saan sen vaikutelman, että nimenomaan tämän perusasian olen unohtanut. Katsele myös ympärillesi - ehkä on aika hylätä ne jo kolutut vaitoehdot? Tai ainakin selvittää jumiutuneet tilanteet - joko todelliset tai mileesi jääneet mallit.
Näistä prosesseista vapautuu sinulle valtavasti energiaa - viimeinen nostamani kortti oli "Onnellisuus" tämän myötä toivotan sinulle onnellista kevättä. Tekisi mieli sanoa vielä, että katselepa ympärillesi. Mukava toveri ja kumppani saattaa löytyä ihan lähipiiristäkin.
Tämä on minun tulkintani ja otan mielelläni palautetta. Varsinaisia ennustuksia vältän tekemästä, koska sinä olet se Tähti joka lopultakin luo oman maailmansa.
MamaLu- kysyjä.
osuvasta katsannosta!
- itsenäinen olen ja taloudellinen tilanne tuntuu hyvältä ja vakaalta nyt. menneessä on tuollainen ihmissuhde ja siitä johtuen olen tosiaan vetäytynyt ja koen olevani tilanteen vanki, jo pitkään.
ei minulla mitään vastaavaa kiinnostuksen kohdetta ole tuon tapauksen jälk. ollutkaan, joten ei kukaan sen kummemmin ole vaistonnut pelkoani satutetuksi tulemisesta.
-tuo auktoriteetti kohta sopii tuohon menneisyyden rakkaussuhteeseen, jota en ole saanut ajatuksistani pois ja se on hallinnut kaikkea tekemisiäni.
- itsetuntemusta ja tietoutta muutenkin on tullut lisää, olen tuon tilauksen ihmissuhteesta tehnytkin jo.niin ehkä olisi aika unohtaa...
- ei tule nyt mieleen läheltä ketään...ympärilleni olen toki katsellut, mutta ei se ole tuottanut tulosta. samanhenkistä ja samat arvot omaavaa ihmistä on vaikea löytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938