Snadimpi seula tosin mutta faardia kato faardia, puoli tuntia Kosta Ricasta Panamaan vitut passeista. Ei se ole lahellakaa kanavaa, taukki. 20 hemmoa tsittas laidoista kiini ja 3 kertaa 200 heppaa ahterissa jumalauta. Nain se kato futas ja ko ei ollu tunnetusti dullaa ajossa nii rannikko vartiot anto skibon menna. valilla menii vapaala metskattiin jumalauta miekkafisua ja marlinin paisti on saatanan siistia. Knubbia otettii ja skrobattii habaa.
Muutama vuosi sitte kato
21
1138
Vastaukset
- Mies minäkin vaan olen.
uititko pippeliä marlinin pyllyssä?
- sinäkö mies?
nojoo onhan se mauri pekkarinenkin mIES
- lääkäri tässä
Kummasta olet karannut? Helvetin typerät jutut sinulla, rupeaa ihan vituttamaan, kun joutuu niitä täällä lukemaan aina välillä.
- must sä oot ääliö
siis oikeen muussinuija
- lääkäri taas
must sä oot ääliö kirjoitti:
siis oikeen muussinuija
Jos sinä "must sä oot ääliö" katsoisit peiliin, niin mitähän siellä näkyisi?
Mutta säästä meidät siltä kertomukselta. - edelleenkin
lääkäri taas kirjoitti:
Jos sinä "must sä oot ääliö" katsoisit peiliin, niin mitähän siellä näkyisi?
Mutta säästä meidät siltä kertomukselta.sä kerrot itsesstäs,miksi? ei sua kukaan jaksa mut ku sä puutut aikuisten asioihin ymmärrätkö? no katsoin peiliin enkä nähny sua onneks se vielä puuttuis et sä oisit siellä SENKIN #¤/&%!"##" sanonko vielä lisää
- kotias äkkiä
kokkeloimaan sen pippelis kannssa
- edelleenkin
edelleenkin kirjoitti:
sä kerrot itsesstäs,miksi? ei sua kukaan jaksa mut ku sä puutut aikuisten asioihin ymmärrätkö? no katsoin peiliin enkä nähny sua onneks se vielä puuttuis et sä oisit siellä SENKIN #¤/&%!"##" sanonko vielä lisää
avohoidossa vai muutenvaan heikkolahjainen?
- puhut
edelleenkin kirjoitti:
avohoidossa vai muutenvaan heikkolahjainen?
noista lääkäri/hoito hommista kyllä me tiedetään minkä takia
- tällainen viesti
repeskosta lue toi oma kirjoitukses ja sano että siinä on jotain älykästa?
- lääkäri täällä
puhut kirjoitti:
noista lääkäri/hoito hommista kyllä me tiedetään minkä takia
Olisi tarjolla punaisia pillereitä, sinisiä pillereitä, ruskeita kuten myös sinipunaraidallisia, kumpia laitetaan?
Mielestäni nyt olisi selvästi punaisten pillereiden paikka. - kenties siskosi
lääkäri täällä kirjoitti:
Olisi tarjolla punaisia pillereitä, sinisiä pillereitä, ruskeita kuten myös sinipunaraidallisia, kumpia laitetaan?
Mielestäni nyt olisi selvästi punaisten pillereiden paikka.kanssa lääkäri?
- lääkäri puhuu
kenties siskosi kirjoitti:
kanssa lääkäri?
Olen GAY-mielisairaalan ylilääkäri, ja meillä on tilaa juuri tuollaisille kuin sinä.
- sinne tuu kun
lääkäri puhuu kirjoitti:
Olen GAY-mielisairaalan ylilääkäri, ja meillä on tilaa juuri tuollaisille kuin sinä.
siel on sinä siskos ja äitis ja te vaan leikitte lääkäri leikkejä nii teootte kumminkin vaan kolmistaan
- tää jatkuu vielä
sinne tuu kun kirjoitti:
siel on sinä siskos ja äitis ja te vaan leikitte lääkäri leikkejä nii teootte kumminkin vaan kolmistaan
muista että siskoa ei saa koskettaa sormella
- tohtorinnalla asiaa!
tää jatkuu vielä kirjoitti:
muista että siskoa ei saa koskettaa sormella
Minä kun olen semmoinen ÄMMÄ, että tuollaiset puppelipojat lähtee äkkiä osastolle niitä sinisiä pillerietä popsimaan!
Nyt täytyy lähteä kierokselle, ei ole aikaa enemmän jankuttaa tälläkertaa, kun ei mene jakeluun kuitenkaan.
Heippa! - Repesko.
tohtorinnalla asiaa! kirjoitti:
Minä kun olen semmoinen ÄMMÄ, että tuollaiset puppelipojat lähtee äkkiä osastolle niitä sinisiä pillerietä popsimaan!
Nyt täytyy lähteä kierokselle, ei ole aikaa enemmän jankuttaa tälläkertaa, kun ei mene jakeluun kuitenkaan.
Heippa!Mikas parooni taalla skabaa kimman kaa. Kato meitsi on suomen viimenen parooni ja rulaa kato. Ma sanon, jos ei pilleri auta, moottori oljya pera ruiskeena kato. Johan siirtyy puhe ripuli vahan yli metri alemmas jumalauta. Toi me tehtiin yhelle poski solistille ja ko oli vaha allokkoa se ripuli tuli molemmista paista.
- Stadin Skundi
Ei loppujen lopuksi niinkään huonoja.
Hauskoja ja ketään ei mollata.
Anna palaa Repesko. - sköneltä
Hyviä kevennyksiä.
- cmacgm
Huomaa, että helsinki (lue Tsadi) on
savolaisten kanada...- varmaan syntyny
90 luvulla ja kuullu pappojen juttuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689