Hei ja hyvää iltaa kaikille.
Laitoin portille ison vaneritaulun mihin kirjoitin: APUA, PYYDÄN! ...en selviä yksin muutosta. Ole hyvä tule sisään, kerron lisää.
Taulu on ollut nyt paikallaan 4 päivää... autot hiljentävät hetkeksi vauhtiaan mutta kaasuttavat pois - yksikään ei ole tullut sisään.
'Aviomies' -palvelun miehet veloittavat noin 28€ tunnilta ja sellaisia 'ystäviäkään' ei ole jotka pystyisivät auttamaan... Mitä minä nyt?
Rahallako vain - entä jos...
7
477
Vastaukset
- tulisi?
Niinkö! Tuletteko? Karjaalle? Isolla peräkärryllä esimerkiksi siirtämään ja viemään aika paljon roskaa kaatopaikalle...
- Meriläinen
kautta siellä toimii ainakin seurakunnan kautta jonkilainen vapaaehtoisfoorumi, kyseleppä sieltä tai kaupungin vapaaehtoipaikoista.
Kannattaa olla verkostoa joka suuntaan ihmisellä niin ei tarvi olla ihmeissään ja yksin.- ja kumarran
Kiitos ideastasi - otan sinne(kin) yhteyttä.
Juu, verkostoa kannattaa olla, toki, mutta mutta... on tilanteita kun verkostokin 'pettää', jos sitä yleensä on, edes jonkinlaista. :( - pettää
ja kumarran kirjoitti:
Kiitos ideastasi - otan sinne(kin) yhteyttä.
Juu, verkostoa kannattaa olla, toki, mutta mutta... on tilanteita kun verkostokin 'pettää', jos sitä yleensä on, edes jonkinlaista. :(On se kumma juttu. Jos sinulta pyydetään apua ja olet valmis auttamaan kukkien kastelussa tai ties missä, esim. rahan lainaamisessa, niin apu kelpaa. Mutta annas olla missä on verkosto ja kaverit sitten, kun itse niitä tarvitsisit. Systerillä on ollut tapana sanoa, että niin häviävät kuin 'pieru Saharaan'. Sama kokemus on minullakin. Ensin ollaan niin 'höveliä', mutta annas olla kun on jotain pientä mitä tartteis tehdä, niin on tiedossa vaikka mitä kissanristiäsitä sun muuta miksi homma ei toimi. Herää kysymys onko kysymys hyväksikäytöstä. Summa summarum, väärät ystävät ja tuttavat, mistä löytäisi paremmat. Tuo oli retorinen kysymys ja tässä vastaus: ehkä sieltä Kaakkois-Suomesta Karjalan kunnailta, ei ainakaan pääkaupunkiseudulta.
- Meriläinen
pettää kirjoitti:
On se kumma juttu. Jos sinulta pyydetään apua ja olet valmis auttamaan kukkien kastelussa tai ties missä, esim. rahan lainaamisessa, niin apu kelpaa. Mutta annas olla missä on verkosto ja kaverit sitten, kun itse niitä tarvitsisit. Systerillä on ollut tapana sanoa, että niin häviävät kuin 'pieru Saharaan'. Sama kokemus on minullakin. Ensin ollaan niin 'höveliä', mutta annas olla kun on jotain pientä mitä tartteis tehdä, niin on tiedossa vaikka mitä kissanristiäsitä sun muuta miksi homma ei toimi. Herää kysymys onko kysymys hyväksikäytöstä. Summa summarum, väärät ystävät ja tuttavat, mistä löytäisi paremmat. Tuo oli retorinen kysymys ja tässä vastaus: ehkä sieltä Kaakkois-Suomesta Karjalan kunnailta, ei ainakaan pääkaupunkiseudulta.
täytyy kertoa omaa kokemusta.
Asuin Stadissa, ja mulla oli kavereita, sitten mä itse tein vapaaehtoistöitä jota kautta sai itse apua kun sitä tarviin.
Verkosto ei ole vain kaverit, vaan kaikenlainen muu yhteisö mukaan luettuna.
Mulla ei ollut silloin töitä joten tein vapaaehtoistöitä ja kun olin töissä tein jonkun verran vapaa-aikana ettei nää piirit jääneet.
- palokuntaan,
ainakin meilläpäin palomiehet auttelevat muuttopuuhissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770