Jos olisin rohkea, sanoisin sulle mies, jolla on jännänväriset silmät, että rakastan sua. Enpä olisi uskonut että rakastuisin enää koskaan. Mun sydän on joskus särjetty niin pahasti, että sirpaleiden korjaamisessa meni vuosia ja luulin rakentaneeni niin vahvan suojamuurin, ettei kukaan siitä pääse yli, tai läpi ja ihan sydämeen kiinni vielä piikkilanka-aidan sähköjännitteellä:) Sä tuosta vaan pomppasit suojamuurin yli ja napsasit rautaleikkurilla rautalanka-aitaan reiän ja yhtäkkiä olitkin ihan mun sydämessä kiinni, etkä edes saanut sähköiskua. Miten ihmeessä sen oikein teit? Mua pelottaa...
Sinulle Mies
7
1091
Vastaukset
- ne..
miehet ovat hyviä noissa sähköhommissa:)
- mun ajatuksia,
melkein ainakin, kuka kumma näitä tänne kirjoittelee mun puolsesta :) ...niin samanlaisia tarinoita.
- sun sivupersoonias,
kun täällä kirjoittelee. sinä olet yksi, mutta sinusta löytyy monta pirua- olethan kitso.
- väriset on
ne jännänväriset? Et ollut muuten lukinnut pääkytkintä, se oli helppoa se...ole sinä jännite ja voltti...niin minä olen virta ja amppeeri, yhdessä kuljemme... ;)
- ap.
koskaan nähnyt kenelläkään yhtä jännänvärisiä silmiä. Tietyssä valossa ne näyttävät ruskeilta, jossa on kultaisia pilkkuja ja hämärässä hieman vihertäviltä. Mä arvasin, että jotain unohtui, hitsin pääkytkin:)Mä en haluu kulkea yhdessä, ku kuiteski särjet mun sydämmen...
- muuten
ap. kirjoitti:
koskaan nähnyt kenelläkään yhtä jännänvärisiä silmiä. Tietyssä valossa ne näyttävät ruskeilta, jossa on kultaisia pilkkuja ja hämärässä hieman vihertäviltä. Mä arvasin, että jotain unohtui, hitsin pääkytkin:)Mä en haluu kulkea yhdessä, ku kuiteski särjet mun sydämmen...
mies vai nainen?
- kirjoittanut tämän,
niin hyvin kuvasit tunteeni :) Ei tarvi ainakaan kenenkään valittaa, että kommentoin aina "Tää ei ollut multa" kun nyt kommentoin, että olisinpa osannut kuvailla yhtä hyvin. Kuvailun yrittämisen sijaan istuin tuolissa ja hoin miksimiksimiksi :)
Ja ne jännänväriset silmät, huoh....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062501Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938