Mulla on ihan kamala tilanne, tuntuu ihan HIRVITTÄVÄN pahalle. :'
SIMS2 - KYSSIÄ, VASTAA, TÄRKEÄÄ!
18
1153
Vastaukset
- Woremo
Sims 2 yöelämää tulee pihatie mukana. Jos lataat sen netistä se ei välttämättä toimi oiken. Tai sitten auton saat laitettua pihatielle mutta et pääse autolla mihinkään. Joten kannattaa ostaa sims 2 yöelämää maksaa vain 20 euroa.
- Pillifarkku
Kiitos silti.
:'((
Mulla ei oo nyt rahaa. Yää. - Pillifarkku
Vastauksia lisää kiitos.
Kaipaan edelleen sitä INTERNETISTÄ LADATTAVAA ILMAISTA pihatietä, koska en suostu uskomaan ettei kukaan koko suomessa tiedä.
- Jadiou
Simssin omilta sivulta saa pihatien http://www.thesims.fi/sims2/exchange/ Sinne kyllä pitää rekisteröityä, mutta ei ole is homma :) Se toimii varmasti koska minulla ei ennen ollut yöelämää lisäosaa ja latasin tuolta autoja ja pihatien. Toivottavasti auttoi :)
- Jadeleine
huuto.net sieltä saa jo tosi halvalla sims 2 lisäosia käytettynä, yöelämää lisärinki saa noin 10-15 e...
- S.I.M.I
Jadeleine kirjoitti:
huuto.net sieltä saa jo tosi halvalla sims 2 lisäosia käytettynä, yöelämää lisärinki saa noin 10-15 e...
Peräti viitosen alennus. Vau! Citymarketista saa 20e... Oikeastaan huuto.netissä tulee varmasti vielä postikulut. Eli kalliimpaa ostaa sieltä...
- Pillifarkku
Siis kiitos ihan mielettömästi, auttoi TOSI PALJON, siis aivan ihanaa.
Olin jo luopua toivosta. :))
KIITOS!
Saat lisänimen: Päivänpelastaja. - pöööööööööööööööööö
miten perheystäviä saa simssissä :D pitääkö koko sims perheen olla ystävä koko toisen perheen kanssa tai jotenkin :D apuaa jookos ??
- Pillifarkku
pöööööööööööööööööö kirjoitti:
miten perheystäviä saa simssissä :D pitääkö koko sims perheen olla ystävä koko toisen perheen kanssa tai jotenkin :D apuaa jookos ??
En ihan tajua mitä tarkoitat, mutta jos tarkoitat että haluaisit perheeseesi jonkun simin, niin et voi ihan tosta vaan painaa jostakin että se muuttaisi luoksesi asumaan. Jos haluat simisi kotiin vastakkaisen sukupuolen edustajan, johon sinulla on tarpeeksi hyvät suhteet, voit painaa tyyppiä jonka haluat luoksesi asumaan ja sitten ''Ehdota'' ja sitten ''Yhteen muuttamista''. Jos haluat saman sukupuolen edustajan, niin voit hänetkin VARMAAN kutsua. En ole ihan täysvarma. Mutta jos tarkoitit että haluaisit vaikka tuon naapurin Annikan (Jonka mä nyt keksin) siskoksesi, niin ei sitä saa enää.
- Pillifarkku
Niin, että jos nyt katselet tätä vielä joskus, niin haluaisin sanoa ensinnäkin että kiitos, ja toisennakin että mistä sieltä simssin sivuilta sen voi ladata? En osaa.. >.
- Jadeleine
S.I.M.I kirjoitti:
Peräti viitosen alennus. Vau! Citymarketista saa 20e... Oikeastaan huuto.netissä tulee varmasti vielä postikulut. Eli kalliimpaa ostaa sieltä...
postikulut huutonetissä on yleensä 1,60 e eli 10e pelin hinnaksi tulee 11,50e. Peli on siellä siis 8,50 e halvempi...
- Miä vain
http://thesims2.ea.com/ tonne kun kirjaudut, niin sieltä saa ladattua pihatien ja autoja. Ilmaiseksi siis.
- Pillifarkku
Ettätuota..
Olen rekisteröitynyt & ladannut auton, mutten löydä pihatietä. Laittaisitko tarkemman linkin, jos vaan voit? Oon niin avuton. :')
- Pillifarkku
Löysin pihatien ja latasin sen nyt. Kiitän kaikki vastaajia. Erityisesti kiitos sille viimeiselle vastaajalle ''Miä vain'' ja sitten sille toiselle linkin lähettäjälle (jonka sivuilta en kyllä ikävä kyllä en löytänyt pihatietä) Jadidoulle.
KIITOS!- Pillifarkku
Joo, eli nytten se pihatiehomma hoitui, ja nyt minulla on silti lisää kysymyksiä.
Ettätuota, kun. Mulla on se auto. Ja loin niinku yhen perheen, jossa oli kaks tyttöä, ja yhen perheen missä oli kaks poikaa. Ajattelin, että kun ostan auton, voin mennä yksityistonteille. Halusin kattokaas ne tytöt niinku niitten poikien tyttökavereiks.. Puhun siis nyt Sims2 Matkoilla - pelistä. Osaisiko joku jeesata?
Kiitosta vastauksista. - Pillifarkku
Toi pihatiejuttu ratkesi, mutta nyt lisää kysymyksiä.
1. Miten pääsee autolla / jollakin (millä?) yksityistontille Sims2 -Matkoilla pelissä?
2. En muista miten tässä Suomi24 luodaan uusi keskustelu.
Kiitos vastauksista! - Pillifarkku
Pillifarkku kirjoitti:
1. Miten pääsee autolla / jollakin (millä?) yksityistontille Sims2 -Matkoilla pelissä?
Kiitos vastauksista!Mikäli kiinnostaa kirjoittaa tähän keskusteluun, niin mene tänne (Uuteen keskusteluuni):
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=1000000000000019&posting=22000000042671752
Sinne siis!
- - -
Terveisin Pillifarkku. - sims 2 fani
Pillifarkku kirjoitti:
Kiitos vastauksista!minäpohdin ostanko uudeksi lisäosaksi vapaa-aika, yöelämää, kauppa auki vai kaupunkikämppä lisäosan. sain vastauksen radosimsin nettisivuilta kun kirjasin ylös hyvät ja hunot jutut lisäreistä. tietonurkasta ja forumilta sai tietoa. haluaisin kuitenkin teidän mielipiteen parhaasta :)
ps. en osta sims 3 peliä koska se on mielestäni jotenkin outo. ostotilakin on huono.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1187024Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1104782L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa594036TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133374Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6992125Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2411495- 661378
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581358Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j531316Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12982