Oisi tässä aika lopettaa juominen kokonaan. Lääkäri varoitteli jo maksa, kolesteroli, verensokeri arvoista. Miten se onnistuu? Katkolle en ainakaan mene ikin. Tullut juotuu jo nuoreen ikään mennes ihan liikaa nyt menee noin 0,5 - 0,7 - 1,0 viinaa päivässä annokset vaan lisääntyy mikä avuks? Olin täs antabus kuuril meni pari päivää hyvin mut piti sit taas kokeilla noh oksensin kerran ja sit jatkui juominen taas et ei paljon apua ollut.
Aika lopettaa juominen.
5
548
Vastaukset
- noinhan
se juominen loppuu. menee siinä sivussa henkikin.
- Kalle.
Tulee väkisin mieleen kaverini, joka katkot, A-klinikat, Kalliolat ja Tuustaipaleet koluttuaan aina sanoi, että MINUN PÄÄTÄ EI KÄÄNNETÄ !
Ei käännetty, ja nyt on vainaa. Viinan voimalla.
Jostain sinunkin on aloitettava, ja lähtömetreillä katko pätkäisee juomaputken, että pääsee edes harkitsemaan jatkoa. Selvänä. - +++
Itse lopettamalla juominen.
Ei sitä kukaan puolestasi tee.
Kärsimällä on kärsitty kaikki kivut ja tuskat, ja juominen loppuu, kun sen lopettaa.
Pahoin pelkään, että lääkärien pakeille päädyttyäsi seuraava etappisi on bentsoriippuvuus. Viinan kera tai ilman. - jo lopettanut
monen monta kertaa niinkun nytkin antabuksen voimalla päätit. Alottaminen on sun ongelmasi. Jätä alottamatta nin ei tarvi lopettaa.
- pitää juoda
aika vähäiseltä määrältä tuntuu päivää kohti.
pitää juoda niin paljon että löytää pohjat itselleen.itse vetelin litran väkeviä muutamalla huikalla pahimmillaan kun iski ryyppyputki päälle,ja sitä kesti useita viikkoja kunnes olo oli sen mukainen.sitten sitä osaa arvostaa pitkää selvää kautta.mistään antabuksista ei ollut hyötyä vaikka ihon alla useimpiakin kun ei ollut itseltä lopullista tahtoa raittiuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905459- 705036
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484146- 513840
- 413458
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883116Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 412168
- 452090
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078