Tällä palstalla näyttää vallitsevan kummallinen vastakkainasettelu teiniäidit vastaan yli 30v. äidit. Itsekin olen joskus ollut ns. teiniäiti, mutta en todellakaan suosittele teiniäitiyttä kenellekään, vaikka omalla kohdallani kaikki onkin sujunut oikein hyvin. Minua ihmetyttää kuitenkin että palstalla käyvät heittämässä asiattomia kommenttejaan ihmiset jotka eivät tiedä yhtään mistä puhuvat... eivät ole parhaassa tapauksessa edes vanhempia, mutta silti innokkaasti antavat "hyviä elämänohjeitaan". Haluan tällä vain sanoa että 14-18 vuotiaana ei tarkoituksella kannata lasta ruveta tekemään, mutta jos lapsi on jo tulossa, ei se että tämä nuori tallataan lyttyyn ilkeillä kommenteilla, auta ketään.
Mukavaa kevättä kaikille, niin teineille kuin vähän varttuneimmillekin!
Outoa ajattelua
7
884
Vastaukset
- mutina87
asiat ilmaistu niin kun ne kuuluu ilmaista :)
- äiti89
Miksikäs sä täällä puolella käyt lukemassa?.. Vaikket haukkunukkaa viestissäs mutta ihmettelen sitä miks vanhemmat käy lueskelemassa teiniäideille ja isille tarkoitettua palstaa...
- dsfdfsdf
kyllähän ne vanhemmatkin ihmiset saa auttaa teinejä ;>
- jszj<s-
ei pahalla mutta miksi ei saisi käydä lukemassa?? osa on itsekkin ollut teiniäiti, joitain vain kiinnostaa asia. tottakai ne haukkujat voisi mennä muualle jos ärsyttää mutta kerro miksi asialliset kommentit ei olisi tervetulleita muiltakin kuin teiniäideiltä??
- jszj<s- jszj<s-
jszj<s- kirjoitti:
ei pahalla mutta miksi ei saisi käydä lukemassa?? osa on itsekkin ollut teiniäiti, joitain vain kiinnostaa asia. tottakai ne haukkujat voisi mennä muualle jos ärsyttää mutta kerro miksi asialliset kommentit ei olisi tervetulleita muiltakin kuin teiniäideiltä??
Hei lues viestini uudestaan. EN missään kohtaa sanonu etteikö sais, enhän mä näitä palstoja määrää... Olen jo monestikkin kysynyt MIKS MIKSI vanhemmat äitit /lapsettomat /katkeran ihmiset käy kirjottelemassa täällä?... Kysymys vain...
- täääh=?
Selvästihän tuo ap. kirjotti olleensa itsekin joskus teiniäiti. Kukapa paremmin osais tulevia teiniäitejä mahdollisesti neuvoa kun saman kokenut?
On mullakin ikää karvan alle kolmenkympin, mutta usein käväsen täällä lueskelemassa. Johtuneeko siitä että itsekin olin aikanaan teiniäiti. - Äiti89........
täääh=? kirjoitti:
Selvästihän tuo ap. kirjotti olleensa itsekin joskus teiniäiti. Kukapa paremmin osais tulevia teiniäitejä mahdollisesti neuvoa kun saman kokenut?
On mullakin ikää karvan alle kolmenkympin, mutta usein käväsen täällä lueskelemassa. Johtuneeko siitä että itsekin olin aikanaan teiniäiti.Neuvomassa? Eiköhän neuvoja tarvitse esim. 30vee niinkuin 16veekin kun esikoisensa saa? Ihan vain kysymykseni osoitin äideille ja ei äideille jotka kritisoivat täällä?!?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3905Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763