miten

LosAngeles15

4

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • truman

      Luin joskus V8 magasinista että ruoste oli saatu lämmitetyllä neulalla ja maalilla, muutenkin muovi muokkaantuu aika mukavasti lämmittäen. Suosittelen kumminkin harjoittelemaan johonkin muuhun kohteeseen aiemmin,ÄLÄ POLTA ITSEÄSI JA TORPPAA. Muista että harjoitus tekee mestarin ja mestari harjoittelee aina. Joten harvoin ensimmäisellä kerralla tulee sellainen kun on kuvitellut eli sitkeyttä,mielikuvitusta ja esikuvia valokuvaamaan.
      Netistä voi etsiä: pienoismallit eri kieli vaihtoehdoilla.
      Sinulla on vielä aika helppoa, itse rakentelen suomalaiskalustoa kiskoille joka täytyy tehdä alustalähtien itse, tosin saahan niihin rakennussarjoja, mittakaavaan 1:87 messingistä.
      Apropoo tutustu myös ennakkoluulottomasti nukkekoti sivustoihin, siellä voisi olla rekvisiittaa.

    • meetsi

      nuo säistämishommat ovat aika taidetta, mutta loppujen lopuksi helppoja. renkaita voi joko hioa suoraksi saadakseen litteän vaikutelman, tai painaa kuumaa rautaa vasten, esim silitysrauta(käytä alufoliota välissä). Muoviin saa lommoja lämmittämällä ja painamalla esim lokasuojaa, minkälaisen lommon sitten haluaakin. Ruostetta taas tehdään maalilla ja soodalla, ruskean tuoreen mattamaalin päälle sirotellaan soodaa joka alkaa kuohua lievästi pinnalla, sen päälle voi maalata lisää erivärisillä mattaruskeilla ruostetta, tosin on olemassa erilaisia ruostesarjojakin joilla saa helpommin ruostetta aikaiseksi. Pieniä työkaluja ja tallitarvikkeita on myös Fujimilla Tool&Garage sarjoissa joita saa tilattua ainakin www.mci.fi firmasta noin 20-25€:lla

    • meetsi
    • 32vrevell

      Jep leivinjauhe on hyvä ruosteeseen.ostin kerran (2) vuotta sitten revell trapantin joka jäi tekämättä ja siinä oli muuton yhteydessä hävinyt osia niin tein siitä rikkinäisen ja ruosteisen ja kiinnitin sen dioraamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe