Heippa:) eli utelisin sellaista asiaa kun olen hirmuisesti turvonnut vatsan alueelta ja olen vasta ihan raskauden alussa ja tosita lastani odotan.. ja ekan aikana ei ollut tälläistä turvotusta..:S eli onko muilla turvotusta vatsan alueella...? alkuraskaudessa ollu?? menkkojenkin aikana mulla turpoaa vatsa, mutta ei näin pahasti ole koskaan...:S ja tosiaan viikoja nyt 6....
Turvotusta
6
547
Vastaukset
- Juliett09
Mulla oli ihan alussa aivan mielettömästi turvotusta, olin kuin pallo ja olokin aika tukala välillä. Nyt onneksi turvotus on väistynyt ja oikea masu alkaa näkyä. Ja olokin on huomattavasti kevyempi - vielä :)
- äippä33
joo minulla on edelleenkin hieman sitä turvotusta mahan alueella, ja eilen kävin neuvolassa ja sanoin siitä niin ei pitänyt epänormaalina sitä ollenkaan. on se ehkä hieman laskenu alusta , viikkoja nyt minulla on 15 4. jospa se siitä tasaantus..sillä kun laitan esim takin ja lähden ulos, niin maha näyttää niin isolta että vois luulla et olen pitemmälläkin....
- turpoaa...
Odotas vaan jos teet kolmannen tai neljännen ;) saat laittaa äitiyshousut jalkaan heti plussatestin jälkeen tai peräti jo ennen plussausta... tai koko testiä ei tarvitse tehdä, tekee tulkinnan vaan vatsan perusteella :P
- äippä33
ja mulla tämä on kolmas, joten kyllä sen on huomannukkin tosta turvotuksesta.......ei ole alunalkaenkaan mahtunut farkut jalkaan ym..oli melkeen heti siirryttävä lökäreihin...
- kans..
äippä33 kirjoitti:
ja mulla tämä on kolmas, joten kyllä sen on huomannukkin tosta turvotuksesta.......ei ole alunalkaenkaan mahtunut farkut jalkaan ym..oli melkeen heti siirryttävä lökäreihin...
..sellanen "pallomaha" ja 12:sta vko vasta menossa. Suurimmatkaan farkkuni eivät meinaa enää mahtua ja olo on työpäivän päätteeksi hyvinkin tukala turvotuksesta johtuen.. =) Vatsa näyttää illalla, kun olis jo puoli väli ohitettu..Toista lasta tässä odotellaan.
- *pikkunen*
Sain eilen tietää olevani raskaana. Raskauden aavistelin alkaneen heti viikko ovulaation jälkeen kun tuli kiinnittymisvuoto. Samaan aikaan mahani turposi palloksi. Normaalisti minulla on litteä vatsa aamulla kun herään, nyt se on ollut yli viikon jo niinku puolikas potkupallo! En voi vetää sitä ollenkaan sisään. Jos yritän niin kylkiluiden alta menee sisäänpäin mutta se pallo vain jää. :)
Kaipa tämä sitten on normaalia! Odotellaan josko turvotus vähän laskis että sais muutkin housut jalkaan kuin verkkarit! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928