Minulla on 22" laajakuvanäyttö ja kun käytän xbox 360sta niin kuvan ylä- ja alapuolelle tulee AINA mustat palkit. Olen laittanut xbox360 asetuksista oikean resoluution mutta silti kuva ei täytä koko näyttöä. Ja olen säädellyt näytön asetuksia, Fill to screen toiminnon päälle, mutta vieläkin mustat palkit näkyvät. Kyseinen näyttö on HP w22.
MITÄ TEHDÄ???
MITEN SAAN MUSTAT PALKIT POIS?
Mustat Palkit Pois!!!???
5
724
Vastaukset
- näytöstä eli
tuo näyttö on kuten monet muutkin näytöt kompromissi eli kuvasuhde on 16:10 kun laajakuvatv:n kuvasuhde on 16:9 eli siis ainut tapa saada nuo palkit pois on ostaa uusi näyttö/tv jonka kuvasuhde on 16:9, jonka muotoisena Xbox360 kuvan näyttää
- kjdfhgkldjfgklj
MIKSI tuo on ongelma?
- todella helppo vastata
eli aloittaja on malliesimerkki PALKKAVAMMAISESTA, jolle pienetkin mustat palkit jossainpäin ruutua merkitsevät maailmanloppua
- .....
todella helppo vastata kirjoitti:
eli aloittaja on malliesimerkki PALKKAVAMMAISESTA, jolle pienetkin mustat palkit jossainpäin ruutua merkitsevät maailmanloppua
ja HAISTA VITTU!!!
- ...
Osta semmosta leveetä maalarinteippiä ja vetele siitä soirot sinne mis on mustaa niin ei enää näy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872