Olen 175cm pitkä tyttö ja painan 80kg.
Välillä ajattelen että hitto kun tuntuu että olen
isokokoinen :( en näytä suoranaisesti Läskiltä, olen kuulemma sportti-mallinen tjsp eli minulla on suhtkoht ryhdikkäät hartiat ja hyvä ryhti, olen melko pieni yläkropastani, ainoa asia missä on vähän enemmän ylimääräistä on vielä jenkkakahvojen kohdalle jäänyt rasva edellisistä laihdutuksistani. Perse ja jalat sitten ovat vähän tukevampaa, erityisesti se takamus :( ei se ns. hehtaarin kokoinen nyt ole mutta kuitenkin! Nyt tosin on edes vähän mukavampaa kun 16-18-vuotiaista edes 1/1000 on samantyyppinen (:D) Mutta mitä mieltä pojat ovat noin pitkistä tytöistä? Aika moni suomalainenkin jätkä on joku 170-180cm (vain, anteeksi oli pakko lisätä). On toki ihanaa että jotain pitkiä löytyy joukosta täältäkin päin :) mutta..
Onko poikien päälimmäinen "unelma" (kuitenkin ihan reallife), pienikokoinen vaiks 160cm 15 vuotiaan näköinen tyttönen? Tai tuolla 15-vuodella tarkoitan lähinnä sellaista nuorta ehkä suurimmaksi osaksi teinityttöseltä näyttävää.
Jotain minussa täytyy olla hyvääkin koska miehet/pojat ovat aina olleet aina hyvissä väleissä kanssani ja on ollut kaikenlaista kiinnostusta ja säpinää aina silloin tällöin. Ahdistaa vain ajatella että olen tällainen enkä muuksi muutu.
Lähinnä tuo pituus siis.. painoa saa pudotettua ja se on tavoitteenikin, olen pudottanutkin jo 5 kg joten olen aika hyvässä alussa vaikka itse sanonkin :)
pitkä ja isokokoinen?... ja....
3
574
Vastaukset
- ...
Niin eihän tuossa pituudessa ole mitään vikaa. Eihän se pituus välttämättä mitään merkitse ja jos painoa haluaa niin sitähän voi tosiaan aina pudottaa :D
- kuin olisin
itse kirjoittanut itsestäni :D olen itse myös 175 ja painan 80 kiloa. Omistan myös pienehkön yläkropan ja ja sittent taas alakroppa tuntuu ihan norsukokoiselta. Vaatekokona on yleensä 42-44 ja tuntuu todella läskiltä -_- Oon itse kanssa miettinyt samaa kun en mielestäni nyt mikään superpaksu ole vaan ennemmänkin isokokoinen.
- pakkotoisto<3
No huhuhuhuhuhu, en jaskanu ees lukee tota loppuun ku rupesit selittää että "tykkääkö pojat pitkistä tytöistä????"""
Tyttö hei haloo totta vitussa!!
ite oon just täyttämässä 17v oon 190 pitkä ja painen 85kg,eli oon itekki pitkä ja "hyväkroppainen" kundi ja ainakin kirjotuksistasi päätellen, meitsi on iha messis ;)
ps: luota ittees ni loput luottaa suhu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057