Vaikutuksesi minuun...

j""""

oli suurinta suurta, kuuminta hottia ;)... yritän olla ajattelematta sinua mutta en vain voi, en voi jatkaa tätä ikuisuuden mutta tästä saan vain jotenkin voimaa...voimaa rakkauden ja sen annan sinulle. Katse, kaipuu, elontuska...ne ei muutu. Raskas viikko, suojelen sinua jostain täältä, täältä ikuisuuden takaa. Olet mielessäni aina...aina ja aina vain. Siellä missä sitten ikinä liikut, siellä olen minäkin...et vain minua näe. Olen se tähti...olen se lumihiutale...olen se kuu jolla on hymyilevä suu;)... siellä ylhäällä jossain olen minä. Nyt on aika minun unien, toivotan lämpimästi, lämmittäen sinua...halaen, Hyvää Yötä...olet tärkeä

http://www.youtube.com/watch?v=Vmi-V5oYw40

45

1840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N//**

...jotain ihanaa:)
      Muistelen sinua lämmöllä..
      Kumpa kertoisisit nuo tunteet suoraan hänelle/minulle

• j""""

Kunpa siihen jokus tulisi mahdollisuus...

• ..............

tänne palstoille miljoona kertaa!!!!
      ooks edes mies vai nainen!

• ihan samaa!

kuules jarmo tai janne tai jussi tahi jorma suosittelen että teet asialle oikeesti jotain.
        ei täältä kukaan mitään löydä!

• ihanasti
      • j""""

sinulle ja hauskaa iltaa toivotan nyt kun aamulla en ehtinyt koneelle...niin tarkoitan että jäi huomenta sanomatta:)

• ja hyvää
        j"""" kirjoitti:

sinulle ja hauskaa iltaa toivotan nyt kun aamulla en ehtinyt koneelle...niin tarkoitan että jäi huomenta sanomatta:)

iltaa ukkeli hyvä! :) Onko sulla parta? Mä kyl haluisin oman, ei oo kiva lainata.

• j""""
        ja hyvää kirjoitti:

iltaa ukkeli hyvä! :) Onko sulla parta? Mä kyl haluisin oman, ei oo kiva lainata.

setä, tänään ukkeli...en ole joulupukki en...

• miksikä
        j"""" kirjoitti:

setä, tänään ukkeli...en ole joulupukki en...

sua nyt pitäisi sitten kutsua.. hmm.. höpö söpö :) ?

• j""""
        miksikä kirjoitti:

sua nyt pitäisi sitten kutsua.. hmm.. höpö söpö :) ?

ihan siksi miksi vaan haluat...miksi siksi sellaiseksi höpöseksi söpöseksi ? ;) Sanaleikki...tämä vain pikkuinen :)

• vaikka hmm..
        j"""" kirjoitti:

ihan siksi miksi vaan haluat...miksi siksi sellaiseksi höpöseksi söpöseksi ? ;) Sanaleikki...tämä vain pikkuinen :)

kultaiseksi, tuliseksi, taivaiseksi ja suloiseksi.

:) Menikö liian pitkälle? Menis vaan. *heko heko*

• j""""
        vaikka hmm.. kirjoitti:

kultaiseksi, tuliseksi, taivaiseksi ja suloiseksi.

:) Menikö liian pitkälle? Menis vaan. *heko heko*

saat kutsua ihan miksi vaan...mutta mistä löydän hänet jolle ylhäällä olevan kirjoitin...ja mistä sinä löydät sen partamiehesi...

• ole tässä
        j"""" kirjoitti:

saat kutsua ihan miksi vaan...mutta mistä löydän hänet jolle ylhäällä olevan kirjoitin...ja mistä sinä löydät sen partamiehesi...

partamiestä.. se jota halajan, hänet sydämestäni löydän.. toivottavasti joskus sylistäni.

Usko ihmeisiin ja rakkauksiin ikuisiin.

• j""""
        ole tässä kirjoitti:

partamiestä.. se jota halajan, hänet sydämestäni löydän.. toivottavasti joskus sylistäni.

Usko ihmeisiin ja rakkauksiin ikuisiin.

menee...on poistuttava nyt...unen aika on. Hyvää yötä vai

• olla..

ajattelematta häntä?

Minäkin olen yrittänyt samaa, mutta olen luovuttanut, koska hän kuitenkin seuraa ajatuksissani minne menenkin. Seuratkoon, mokoma, onpahan aina kaveri mukana.

Kaunista musiikkia. Nyt aamulla kuuntelin.

-A-

• j""""

sitä aina yrittää...:) Aamulla kuuntelit niin ei sitten itkettänyt ...:)

• Illalla...
        j"""" kirjoitti:

sitä aina yrittää...:) Aamulla kuuntelit niin ei sitten itkettänyt ...:)

kaikki on jotenkin vaikeampaa. Kai sekin johtuu tästä ainaisesta väsymyksestä.

Sulla on taas paljon ihailijoita täällä. Toivottavasti joku on se oikea.
        Hyvää yötä ja kauniita unia.

-A-

• j""""
        Illalla... kirjoitti:

kaikki on jotenkin vaikeampaa. Kai sekin johtuu tästä ainaisesta väsymyksestä.

Sulla on taas paljon ihailijoita täällä. Toivottavasti joku on se oikea.
        Hyvää yötä ja kauniita unia.

-A-

Hyvää yötä...silmät menee nyt väkisin kiinni...

• as always

Älä välitä noista ihme valittajista. sain itsekin taas tosi mukavan vastauksen tänään yhteen juttuuni:(
      en käsitä miksi tänne ei saisi kirjoittaa vaikka miljoonaa kertaa,kunhan se ei ole rumaa,kenekään persoonaan kohdistuvaa,nimiä mainitsevaa.
      Besides, saattaa muutama kohdatakin ihan oikeasti. ja vaikka se olisin vain mielikuvituksen lentoa,eikö se silti ole oikeutemme?
      Jos tänne kirjoittaa vaikka miten positiivisia viestejä nimimerkillä tai muuten helposti tunnistettavasti,niin jo muutaman viestin jälkeen on joku itkemässä ,miksi kirjoitat..siksi kai nimimerkkejä ei juuri harrasteta.

• j""""

vihaa kannata ruokkia, parempi jättää aina vastaamatta niille. Kirjoittamista varten nämä sivut täällä taitaa olla...:) Hyvä että joku toimii laskurina että miljoona tuli sitten täyteen..;) Nimimerkillä mennään...sen verran miestä sentään minussa vaikka viestit välillä ovat mitä ovat...mutta ne tulevat sentään sydämmestä. Kiitos myös sinulle...

• wuhh

On tuskattomampaa saada haukkumiset nimettömänä, se ei tunnu ollenkaan henkilökohtaiselta.

• ja jatkuu.
        j"""" kirjoitti:

vihaa kannata ruokkia, parempi jättää aina vastaamatta niille. Kirjoittamista varten nämä sivut täällä taitaa olla...:) Hyvä että joku toimii laskurina että miljoona tuli sitten täyteen..;) Nimimerkillä mennään...sen verran miestä sentään minussa vaikka viestit välillä ovat mitä ovat...mutta ne tulevat sentään sydämmestä. Kiitos myös sinulle...

Tämän kaiken takana on nainen,tiedät kyllä kuka:)

• j""""
        ja jatkuu. kirjoitti:

Tämän kaiken takana on nainen,tiedät kyllä kuka:)

takana on nainen...vai miten se nyt meni...mistä näitä sanoja oikein tulee...;) Voin ymmärtää tämä viestisi nyt kahdella tavalla, eli "tiedät kyllä kuka?" Tai "tiedät kyllä kuka" ilman kysymysmerkkiä...hmmm. Eli tiedän naisen tai se olet sinä:)

• kipinä ´

Iltaa sulle, kaunista. Varmasti se vaikutus tuntui myös päinvastoin. ;)

• j""""

sinulle...lämpimälle kipinälle, hotista hotimmalle, tulen ystävälle...ihan silmät kipunoi. Se on hyvä jos se tuntui niin ja vaikutus olisi kestävää ;)

• j""""
      • oikeesti ihana

olenko koskaan sanonut?

Save my day..

• yksinkertaisista

asioista pitää tehdä näin kamalan monimutkaisia? Ei herättänyt yhtään mitään, vaikka miten laskisin kuvia. Perhana sentään, eihän sua ymmärrä kukaan.

• erääseen
        yksinkertaisista kirjoitti:

asioista pitää tehdä näin kamalan monimutkaisia? Ei herättänyt yhtään mitään, vaikka miten laskisin kuvia. Perhana sentään, eihän sua ymmärrä kukaan.

s-postiin liittyen: sen olen tiennyt jo kauan. En sentään niin hömelö ole. Jos nyt edes sitä tarkoitit.

• j""""
        oikeesti ihana kirjoitti:

olenko koskaan sanonut?

Save my day..

nyt ensimmäisen kerran...mutta kiitos kuitenkin. Arvoitus ei ole vielä ratkennut...;)

• j""""
        erääseen kirjoitti:

s-postiin liittyen: sen olen tiennyt jo kauan. En sentään niin hömelö ole. Jos nyt edes sitä tarkoitit.

olet tiennyt...? Kyllä se sieltä löytyy jos sen vain tietää...:)

• en sitten
        j"""" kirjoitti:

olet tiennyt...? Kyllä se sieltä löytyy jos sen vain tietää...:)

tiedä. Niin, miksi teet asian näin vaikeaksi?

• j""""
        en sitten kirjoitti:

tiedä. Niin, miksi teet asian näin vaikeaksi?

vain joitain vihjeitä...voithan sinäkin yrittää...ei tämä niin helppoa ole.

• hattuun!

• äsht!

• j""""

• antanut
        j"""" kirjoitti:

vain joitain vihjeitä...voithan sinäkin yrittää...ei tämä niin helppoa ole.

niitä vihjeitä niin paljon, mutta ilmeisesti ovat menneet metsään. Väriä vaihtavat vilkkuvat kissat ei nyt oikein jaksa innostaa parin katsomiskerran jälkeen.

Ei tästä nyt pääse puusta pitkälle ja mitä se sitten kertoo: että olen väärä henkilö.

• j""""
        antanut kirjoitti:

niitä vihjeitä niin paljon, mutta ilmeisesti ovat menneet metsään. Väriä vaihtavat vilkkuvat kissat ei nyt oikein jaksa innostaa parin katsomiskerran jälkeen.

Ei tästä nyt pääse puusta pitkälle ja mitä se sitten kertoo: että olen väärä henkilö.

se varmaan sitten on...en ole kyllä yhtään sinun vihjettä vielä löytänyt...ja eihän täällä tiedä kenen kanssa keskustelee jos toinen aina käyttää eri nimimerkkiä...se voi olla kuka vaan eikä silloin niitä vihjeitäkään voi löytää. En tiedä edes sitä olenko kirjoitellut kanssasi jossain toisessa ketjussa...vai ainoastaan tässä. Sinä tiedät aina kuka olen mutta minä en tiedä kuka tänne kirjoittelee... Näin se vaan on

• taivas ;)

niinkö? Muistan lukeneeni erään s-postin, jonka yhtä kohtaa jäin vähän miettimään. :) Jos sekoitetaan pakkaa vähän ja kootaan taas, niin tuloshan on vähän seiskan näköinen. ;) Harmi vaan kun se posti on joutunut hukkaan... 1?

• pelaamaan tai

leikkimään, joten ei voi vastustaa. Tässä yks tulinen, russian, arvausyritys.
      Siniset ja ruskeat, pieni. S-posti erikoinen ja outo, vaihtoehtoja nimille TS, V**** tai joku... karkki? No meni varmaan pieleen. ; )

• alku...

osui hyvinkin minuun, mutta noita nimijuttuja en ymmärrä?? En ole ap. Kirjoitin vaan, kun pisti miettimään toi viesti.

• lisäys..
        alku... kirjoitti:

osui hyvinkin minuun, mutta noita nimijuttuja en ymmärrä?? En ole ap. Kirjoitin vaan, kun pisti miettimään toi viesti.

etten pelaa, tai leiki ainakaan tietoisesti. Tunteeni ovat aidot ja vahvat.

• pelaamaan tai leikkimään
        lisäys.. kirjoitti:

etten pelaa, tai leiki ainakaan tietoisesti. Tunteeni ovat aidot ja vahvat.

tossa ketjussa oli vaan kaikenlaista, pisti arvailemaan. Leikin tietoisesti, jos ketjussa siihen houkutellaan. Kenenkään tunteilla en leiki.

• en kerro
        pelaamaan tai leikkimään kirjoitti:

tossa ketjussa oli vaan kaikenlaista, pisti arvailemaan. Leikin tietoisesti, jos ketjussa siihen houkutellaan. Kenenkään tunteilla en leiki.

Olen lähettänyt sinulle yhden kissa viestin..
        Kuvassa ruskeat ja siniset silmät;)
        Myrskyluodon maija kappale:) Sitten Juha Tapion kappale..
        Jaa mitähän vinkkejä laittaisin sinua kiusatakseni.
        Riimipareja;)

• just mulle
        en kerro kirjoitti:

Olen lähettänyt sinulle yhden kissa viestin..
        Kuvassa ruskeat ja siniset silmät;)
        Myrskyluodon maija kappale:) Sitten Juha Tapion kappale..
        Jaa mitähän vinkkejä laittaisin sinua kiusatakseni.
        Riimipareja;)

vain ja ainoastaan. ; ) Tänään on ollut huono päivä...kiitti, ehkä tämä piristää. Muistan nähneeni täällä Myrskyluodon Maija kappaleen, hmmm. merenranta tai oikeastaan saaristo, tarina taisi olla aika ankea / surullinen. Se sopis nyt mun fiiliksiin. Kerros nyt vähän enemmän...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5000
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1570
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1129
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1063
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      987
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      947
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      56
      751
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe