täydellisesti,pitää tuotannosta heittää pihalle
kun palkkakustannukset on on liian suuret ja
otetaan toimihenkilöitä lisää toiseen päähän
jakkaroihin istumaan että niille
kin olis käyttöö,säästöö tulee firmalle?
Yritykset kusettaa
8
730
Vastaukset
- ottaa
Pikapuhelu Liittoon !!!!!!!!! ?????????????????
;) :( :) - löytyisiko sitä
Ei pidä alistua kusetukseen. Pitää vaatia oikeutta ja ihmisarvoa.
- olet ollut
Sellainen työntekijä joka keksii pitää kaikki ne lakisääteiset sairaslomat vaikka ei olisi kipeäkään ,kun minua ainakin on harmittanut ne henkilöt jotka jo paljon aikaisemmin tietää koska hakevat niitä lomia.Paljon muuttuisi tämäkin asia jos ne sairaslomat liikuttaisi omaa kukkaroa,mutta kun ne on pois työnantajan kukkarosta,elikä ei kannata koko touhu.Taatusti tulee saneerauksia.
- Ruikutat
Jos olisin työnantaja niin en hyvää työntekijää vaihtaisi "jakkaraalla "istuvaan .Lieneekö v-e-n-y-n-e-e-t kahvi, tupakka ja ruokatunnit syynä irtisanomiseen,joissain työpaikoissa kun se tehokas työaika parhaimmillaan saattaa olla 3-4 h. päivässä
- Kaaleppi
Mistä tänä päivänä löytyy sellainen työpaikka jossa 3 tunnin työstä 8 tunnin palkan? Kerro se heti mulle ja Kaikille muillekkin!!!!!!
- Perusta firma!!
Kun kerran yritykset vaan rikastuu, niin perusta firma ja ala rikastua!
- RUTISTA
Edellisessä viestissä oli hyvä vinkki sinullekkin taivaanrannan maalari jos on varaa haukkua työnantajat ,niin yrittämistä voi kokeillä ihan itsekkin ,elikä olen aivan samaa mieltä edellisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756