Onko tällä foorumilla jonkin 'punainen lanka'

Atzshii

jota pitäisi seurata? Onko tällä foorumilla niin paljon toisiaan tuntevia kirjoittavia, että tulokkaan on osattava voida iskeä niin sanottuun hermoon.

34

1425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erakkonainen

Punaisesta langasta en tiedä mitään.
      Tuntuu toisinaan, jotta kirjoittajat ovat tuttuja
      keskenään, ehkäpä vuosikausia kirjoitelleet.
      Uuden tulokkaan kommentteja ei noteerata tai
      kehoitetaan painumaan jollekin muulle palstalle.'
      Näin olen kokenut, en enää kirjoita rekattuna,
      poikkean joskus puskasta puhisemaan, tosin harvoin .

• Akat,,,,,,

riitelee aina tyhjästä. Minua kukaan ole tölvinyt tai sorsinut tässä sijaistoiminnossani.

• erakkonainen
        Akat,,,,,, kirjoitti:

riitelee aina tyhjästä. Minua kukaan ole tölvinyt tai sorsinut tässä sijaistoiminnossani.

No niin, tässä se nähtiin !
        Sanoin vain oman mielipiteeni ja muka haastan riitaa . Pitäkää palstanne, eihän tänne uskalla tulla yhtään mitään sanomaan! Hoh hoijakkaa !

• Meriläinen
        erakkonainen kirjoitti:

No niin, tässä se nähtiin !
        Sanoin vain oman mielipiteeni ja muka haastan riitaa . Pitäkää palstanne, eihän tänne uskalla tulla yhtään mitään sanomaan! Hoh hoijakkaa !

täällä huutaa!!!!!!!
        Älä mee erakkonainen mihinkään tai tule ainakin huomenna, eiku siis tänään takas, Eihän tästä muuten mitään tuu.
        Hyviä öitä!

• erakkonainen
        Meriläinen kirjoitti:

täällä huutaa!!!!!!!
        Älä mee erakkonainen mihinkään tai tule ainakin huomenna, eiku siis tänään takas, Eihän tästä muuten mitään tuu.
        Hyviä öitä!

ja muillekin, Hyvää Yötä !

Ehkä joskus uskallan tulla rekattuna, ehkä en .
        Olen erakko ja tulen harvoin ihmisten ilmoille .
        Sitä en kerro, miksi minusta tuli sellainen .

• Atzshii

palstalla olleet ovat löytäneet ns. samalla
        tajuus asteella ajattelevat ja vastailevat vain toisilleen.

Ihminen tuppaa muodostamaan virtuaalisellakin tasolla omia kuppikuntia vaikka olisi mahdollisuus lukea eri lailla ajattelevien viestejä.
        Lienee sitä turvallisuuden hakemista? eli vahvistusta omille luutuneille käsityksille ja omalle arvomaailmalle:)

Eihän nämä foorumit ole niin vakavasti otettavia, joku saattaa kyllä heti näykkästä housunlahkeesta,
        sehän on vain sellaista kokeilua ja rajojen etsintää mitä kukin kestää.

• 1234......
        erakkonainen kirjoitti:

ja muillekin, Hyvää Yötä !

Ehkä joskus uskallan tulla rekattuna, ehkä en .
        Olen erakko ja tulen harvoin ihmisten ilmoille .
        Sitä en kerro, miksi minusta tuli sellainen .

Ikinä en enää rekisteröidy tänne. Turhaa pääänaukomista jne kokoajan.

Keskustelupalstoilla yleensä keskustellaan. Sitä mäkin koitan. Välillä yllättävän nihkeää, siis jos on erimieltä jossain asiassa.

Jotkut tajunneet keskustelupalstan idean vähän omituisesti.

• kun,
        Akat,,,,,, kirjoitti:

vaihdat aina nimimerkkiä,
        ei minuakaan, kun teen samoin enkä vastaa niihin,tuskin koskaan edes luenkaan.

• foorumeilla
        Atzshii kirjoitti:

palstalla olleet ovat löytäneet ns. samalla
        tajuus asteella ajattelevat ja vastailevat vain toisilleen.

Ihminen tuppaa muodostamaan virtuaalisellakin tasolla omia kuppikuntia vaikka olisi mahdollisuus lukea eri lailla ajattelevien viestejä.
        Lienee sitä turvallisuuden hakemista? eli vahvistusta omille luutuneille käsityksille ja omalle arvomaailmalle:)

Eihän nämä foorumit ole niin vakavasti otettavia, joku saattaa kyllä heti näykkästä housunlahkeesta,
        sehän on vain sellaista kokeilua ja rajojen etsintää mitä kukin kestää.

Kannattaa ehkä kirjoitella rekattomana, niin ei lokeroida ja leimata yhtä helposti.

• Meriläinen

hermoon ja pahasti:)
      mun on jatkettava tota akupunktiota ihan sun takias.
      Enpä ole ollut kovin kauaa täällä mutta hauskaa on ollut.
      Mun galleriassa lukeva päivämäärä on väärä.
      Tulin tänne elo- tai syyskuussa kuluvaa vuotta, enkä miettinyt mitään, aloin heittämään tarinaa ja mulla on ollut useimmiten hauskaa.
      Punaisia lankoja on yhtä monta kun on kirjoittajaa heitä omas mukaan vaan.
      Minä juttelen puskille ja rekatuille, kun sattuu kiinnostava tai sitten hauska immeinen tai juttu.
      Muutaman kanssa on suunnitteilla ihan tapaamisia. Että mukaan vaan.
      Nyt meinaan kuitenkin painua pehkuihin näkemään jotain mukavaa unta. Joten hyvää yötä.

• Atzshii

mutta sanot:
        "Tulin tänne elo- tai syyskuussa kuluvaa vuotta"

Hmm....

varmaankin lapsus.

• puskis
        Atzshii kirjoitti:

mutta sanot:
        "Tulin tänne elo- tai syyskuussa kuluvaa vuotta"

Hmm....

varmaankin lapsus.

olikin, siis tietysti vuonna 2008.
        Hyvä huomio ja nyt hyvää yötä :)

• Atzshii
        puskis kirjoitti:

olikin, siis tietysti vuonna 2008.
        Hyvä huomio ja nyt hyvää yötä :)

puskikselle. Näin se aika rientää:))

• :...

Koko portaali on jonkin uskonnollisen ryhmittymän miehittämä. Puhu pienistä asioista hymistellen, ja kaikki on OK.

Jos "hermoon" haluat iskeä, kirjoitappa varsin vapaa-ajattelusta tai ateismista.

• Atzshii

täytyy kokeilla sitten palstan suhtautumista vapaaseen ajatteluun:)

Pienet asiat voivat olla joillekuille hyvin tärkeitä mm. turkiskuoriaiset saavat monet ihmiset pois tolaltaan.

• Atzshii

Hyvää Yötä ja paneudun agnostikkojen arvoihin:)))

• ateismi- agnostikko-

kristinusko-islam,aivan mikä tahansa.
        joko uskotaan kohteeseen tai olemattomaan.
        kehitetään oma,,, tai uskotaan olevaiseen.

uskotaan omaan'voimaan' ,tai annetaan 'suitset'
        korkeimman ohjattavaksi[kristinusko mm.]

mutta tärkeää on,että suvaitaan toisin ajattelijaa.
        tee toiselle,niinkuin toivot itsellesikin tehtävän,sopii ajatukseksi,ainakin minulle.
        lännenhunttari-- see you

• ...=---
        ateismi- agnostikko- kirjoitti:

tee toiselle,niinkuin toivot itsellesikin tehtävän,sopii ajatukseksi,ainakin minulle.
        lännenhunttari-- see you

Oikeasti. Välillä tympäsee ite olla "suvaitsevainen uskonnoton". Kaikki koittaa aina käännyttää ja siirtyvät väkisellä "vakaumuksellisiin" asioihin.

Erittäin harvoin itse kerron olevani vapaa-ajattelijoitten jäsen. Ei siihen ole oikeastaan monestikkaan aihetta. En ylpeile asialla, en häpeäkkään sitä. Minä nyt olen vain uskonnoton, en pakana tai uskis. Oma asiani. Mutta olen siis vapaa-ajattelija. Johonkin pitää ihmisen pitää tuntua kuuluvansa. Tuo oli lähinnä ajatusmaailmaani, eri näkemyksiä on paljon. Heterogeenistä porukkaa nääs..

Joskus tympäsee, esim hautajaisissa. Ei met siitä sen kummemmin puhuta. Mutta aina on muitakin kuin minä. Jotka nousee ylös kirkossa isä meitin rukouksen aikaan. Mutta ei ristitä käsiä. Kunnioitamme vain muitten vakaumusta sekä vainajaa ja omaisia. Papit muuten bongaa ahkerasti meitä, me ei muita, eikä normaali seurakuntaväkikään meitä.

Uskonnottomana eläminen on toisaalta oikein hyvä asia itselle, onpahan tasapainossa itsensä kanssa. Mutta toisaalta joutuu joskus niin paljon varomaan oman "vakaumuksensa" julkituontia, ihan käytännön mukavuustekijöistä, että se on välillä todella tympeää-

Jos julistaisi kuuluvansa johonkin lahkoon. Saisi olla rauhassa. Jos on ominaan, aina on joku uskis kimpussa.

Tunnen toki hyviäkin uskiksia. Naapurin tyyppi on harras uskovainen. Se on nähnyt enkelinkin. utta kun asia kerran purettiin perinpohjaisesti. Mä saan olla rauhassa. Oon kaiketi "kadotettu sielu". Mutta se tajus, ja moni muukin tajuaa.

Sitä en vaan käsitä, miks kaikki tivaa multa perusteluja vakaumukseeni. Enhän minä itse koskaan tinkaa jonkin uskovaisen mielipiteiden syytä tai perusteluja.

Noh, koitin olla anonyymi muka aluksi, kun vähän arka asia. Tutut nyt tuntee kuitenkin, muistahan nyt ei niin väliä.

=DW=

• lännenhunttari
        ...=--- kirjoitti:

Oikeasti. Välillä tympäsee ite olla "suvaitsevainen uskonnoton". Kaikki koittaa aina käännyttää ja siirtyvät väkisellä "vakaumuksellisiin" asioihin.

Erittäin harvoin itse kerron olevani vapaa-ajattelijoitten jäsen. Ei siihen ole oikeastaan monestikkaan aihetta. En ylpeile asialla, en häpeäkkään sitä. Minä nyt olen vain uskonnoton, en pakana tai uskis. Oma asiani. Mutta olen siis vapaa-ajattelija. Johonkin pitää ihmisen pitää tuntua kuuluvansa. Tuo oli lähinnä ajatusmaailmaani, eri näkemyksiä on paljon. Heterogeenistä porukkaa nääs..

Joskus tympäsee, esim hautajaisissa. Ei met siitä sen kummemmin puhuta. Mutta aina on muitakin kuin minä. Jotka nousee ylös kirkossa isä meitin rukouksen aikaan. Mutta ei ristitä käsiä. Kunnioitamme vain muitten vakaumusta sekä vainajaa ja omaisia. Papit muuten bongaa ahkerasti meitä, me ei muita, eikä normaali seurakuntaväkikään meitä.

Uskonnottomana eläminen on toisaalta oikein hyvä asia itselle, onpahan tasapainossa itsensä kanssa. Mutta toisaalta joutuu joskus niin paljon varomaan oman "vakaumuksensa" julkituontia, ihan käytännön mukavuustekijöistä, että se on välillä todella tympeää-

Jos julistaisi kuuluvansa johonkin lahkoon. Saisi olla rauhassa. Jos on ominaan, aina on joku uskis kimpussa.

Tunnen toki hyviäkin uskiksia. Naapurin tyyppi on harras uskovainen. Se on nähnyt enkelinkin. utta kun asia kerran purettiin perinpohjaisesti. Mä saan olla rauhassa. Oon kaiketi "kadotettu sielu". Mutta se tajus, ja moni muukin tajuaa.

Sitä en vaan käsitä, miks kaikki tivaa multa perusteluja vakaumukseeni. Enhän minä itse koskaan tinkaa jonkin uskovaisen mielipiteiden syytä tai perusteluja.

Noh, koitin olla anonyymi muka aluksi, kun vähän arka asia. Tutut nyt tuntee kuitenkin, muistahan nyt ei niin väliä.

=DW=

sanot--Oikeasti. Välillä tympäsee ite olla "suvaitsevainen uskonnoton".

vaikka oikeasti oletkin suvaitsevainen 'uskovainen',,,,kuten jo totesin 'uskonnotonta' ei olekaan.

vaan eri asioihin uskotaan,tai ollaan uskomatta ja uskontoa tuokin ,tavallaan.
        itsellani uskoontulo oli niin konkreettinen juttu, etta kieltaisin tiedostaen totuuden jos olisin sanonut ei silloin yli 30 v sitten.
        ei ole kaduttanut.
        hyvaa jatkoa sinulle,ehka viela sinullekin tulee
        'mielenmuutos'[sorry minulla ei ole ää-pilkkuja vaan pitaa imuroida enka aina jaksa]sayonara l-h

• Pakanainen
        ateismi- agnostikko- kirjoitti:

lännenhunttari-- see you

>>tee toiselle,niinkuin toivot itsellesikin tehtävän

• Pakanainen
        ...=--- kirjoitti:

=DW=

sama ongelma?

"Mutta toisaalta joutuu joskus niin paljon varomaan oman "vakaumuksensa"

Uskovathan ne "kyytiä" saavat, jos erehtyvät tuomaa sanaa esille väärässä paikassa väärään aikaan.

En puolustele kumpaakaan arvomaailmaa, mutta jos ihmisen vakaumus on jyrkkä ja ehdoton, niin häntä ei suvaita kuin omassa viiteryhmässä.

• ==..===
        Pakanainen kirjoitti:

sama ongelma?

"Mutta toisaalta joutuu joskus niin paljon varomaan oman "vakaumuksensa"

Uskovathan ne "kyytiä" saavat, jos erehtyvät tuomaa sanaa esille väärässä paikassa väärään aikaan.

En puolustele kumpaakaan arvomaailmaa, mutta jos ihmisen vakaumus on jyrkkä ja ehdoton, niin häntä ei suvaita kuin omassa viiteryhmässä.

Uskikset kylläkin riitelevät lähinnä keskenään, opeistaan jne.

Tämä on kovin puraisa porukka, riitelemme kai lähinnä keskenämme. En niihin sekaannu, jokaisella näkemyksensä.

Koitettu aina tehdä konkreettisia asioita. Tärkein olisi tuo uskonnon erottaminen valtiosta. Meillä suomessa kun on uskonvapaus, mutta valtionkirkko. Melko vapaata. Noh, tämä on ikuisuuskysymys....

Jotain saatu aikaankin. Uskonnoton voidaan haudata hautuusmaalle. Kirkolla on hautuusmaat, sinne voidaa haudata myös muita. Lisäksi ollaan ajettu kouluihin elämäntapakasvatus uskonnon vaihtoehdoksi. On olemassa mahdollista saada puhujia uskonnottomien häihin, lapsen nimenanto tilaisuuksiin, hautajaisiin jne.

On prometteus leiri, vaihtoehtona rippikoululle.

Ja jotain on aina vireillä.

Nykyään pystyy jo eroamaan kirkosta ilman papin puhuttelua. Aikanaan tuli mentyä naimisiin. Maistraatissa. Juhlallinen tilaisuus, tuomari piti hyvän puheen ja pussatakin sai :)

Naurettavaksi homman teki se, että kuukuimme silloin vielä kirkkoon. Jostain syystä piti käydä ilmoittautumassa seurakuntaan, jotain väestökirjajuttuja. Noh, läksijäisinä oli sitten raamattu kainalossa "lahjana seurakunnalta". Mikäpä siinä, olihan noita perintöpiplioita jo ennestään hyllyssä. Koitin joskus myydä sitä kirpputorilla, ei kelvannut kellekkään.

Uskonlahkoihin sen kummemmin puuttumatta. Yksi on mielestäni miellyttävä, vaikkakin on kovin fanaattinen, enkä sitä kannata. Nimittäin lestadiolaisuus. Nekun ei missään tapauksessa käännytä ketään. Jehovien hätisteleminen ovelta alkanut tympiin jo kymmeniä vuosia sitten. Ihme hanakkaa jengiä. Mutta ku n sitä normaali ihminen ei mielellään ala ilkeäksi. Kerran piti mainita kotirauhasta. Sitten menikin monta vuotta ihan rauhallisesti. Tossahantuo ovikello soi tammikuulla... Samaa jorinaa taas. Sinnikästä porukkaa kaikkinensa.

En mä asioistani ole kovin keuhkonnut. Suurin osa kavereista ja vissiin koko suku ei tiedä mun jutuista, mitäpä tää niille kuuluu. Tulee toki itekseen mietittyä näitä juttuja. Ja vissiin eka kerta kun ikinä kirjoitan aiheesta nettiinkään

Enkäpä aio paljoa kirjoitella jatkossakaan. On muutama asia, mistä ei kannata keuhkota. Päällimmäisenä politiikka ja toisena uskontojutut. Niistä kun kaikilla on jokin mielipide. En seuraa urheilua juuri laisinkaan. Mutta Kärpät rulaa :)))))

Hokasit kai muuten hunttarin reaktion? Toivotteli mun löytävän jonkin jutun joskus. Mä oon ajat sitten löytänyt itse oman juttuni. Se kun vaan ei passaa monille, jostain syystä.

=DW=

• Atzshii
        ==..=== kirjoitti:

Uskikset kylläkin riitelevät lähinnä keskenään, opeistaan jne.

Tämä on kovin puraisa porukka, riitelemme kai lähinnä keskenämme. En niihin sekaannu, jokaisella näkemyksensä.

Koitettu aina tehdä konkreettisia asioita. Tärkein olisi tuo uskonnon erottaminen valtiosta. Meillä suomessa kun on uskonvapaus, mutta valtionkirkko. Melko vapaata. Noh, tämä on ikuisuuskysymys....

Jotain saatu aikaankin. Uskonnoton voidaan haudata hautuusmaalle. Kirkolla on hautuusmaat, sinne voidaa haudata myös muita. Lisäksi ollaan ajettu kouluihin elämäntapakasvatus uskonnon vaihtoehdoksi. On olemassa mahdollista saada puhujia uskonnottomien häihin, lapsen nimenanto tilaisuuksiin, hautajaisiin jne.

On prometteus leiri, vaihtoehtona rippikoululle.

Ja jotain on aina vireillä.

Nykyään pystyy jo eroamaan kirkosta ilman papin puhuttelua. Aikanaan tuli mentyä naimisiin. Maistraatissa. Juhlallinen tilaisuus, tuomari piti hyvän puheen ja pussatakin sai :)

Naurettavaksi homman teki se, että kuukuimme silloin vielä kirkkoon. Jostain syystä piti käydä ilmoittautumassa seurakuntaan, jotain väestökirjajuttuja. Noh, läksijäisinä oli sitten raamattu kainalossa "lahjana seurakunnalta". Mikäpä siinä, olihan noita perintöpiplioita jo ennestään hyllyssä. Koitin joskus myydä sitä kirpputorilla, ei kelvannut kellekkään.

Uskonlahkoihin sen kummemmin puuttumatta. Yksi on mielestäni miellyttävä, vaikkakin on kovin fanaattinen, enkä sitä kannata. Nimittäin lestadiolaisuus. Nekun ei missään tapauksessa käännytä ketään. Jehovien hätisteleminen ovelta alkanut tympiin jo kymmeniä vuosia sitten. Ihme hanakkaa jengiä. Mutta ku n sitä normaali ihminen ei mielellään ala ilkeäksi. Kerran piti mainita kotirauhasta. Sitten menikin monta vuotta ihan rauhallisesti. Tossahantuo ovikello soi tammikuulla... Samaa jorinaa taas. Sinnikästä porukkaa kaikkinensa.

En mä asioistani ole kovin keuhkonnut. Suurin osa kavereista ja vissiin koko suku ei tiedä mun jutuista, mitäpä tää niille kuuluu. Tulee toki itekseen mietittyä näitä juttuja. Ja vissiin eka kerta kun ikinä kirjoitan aiheesta nettiinkään

Enkäpä aio paljoa kirjoitella jatkossakaan. On muutama asia, mistä ei kannata keuhkota. Päällimmäisenä politiikka ja toisena uskontojutut. Niistä kun kaikilla on jokin mielipide. En seuraa urheilua juuri laisinkaan. Mutta Kärpät rulaa :)))))

Hokasit kai muuten hunttarin reaktion? Toivotteli mun löytävän jonkin jutun joskus. Mä oon ajat sitten löytänyt itse oman juttuni. Se kun vaan ei passaa monille, jostain syystä.

=DW=

Uskikset (uudestisyntyneet) riitelevät opeistaan, mutta kaikenkukkuraksi vielä menevät henkilökohtaisuuksiin, jota en millään muotoa ymmärrä. Heillä kaikilla on yhteinen päämäärä, mutta keinoja kaihtamatta haukutaan toisten uskoa harhaksi ja joillakin uskovilla on vain se ainut oikea usko hallussa ja kaikki vetoavat raamatun sanaan 'siitä ainoasta oikeasta uskostaan.'

Jos siellä kritisoi vaikkapa vain lievästi uskonasioita, niin saa heti pilkkaajan maineen.

No, jokainen elää tavallaan, maailmaan mahtuu kaikenlaista ja hyvä niin. Jokainen ihminen sen elämän mielekkyyden jostakin kaivaa:)

Noista kirkon perinteistä vielä sen verran että, ne luovat monille nimikristityille turvaa, tapatottumusta; kaste, rippikoulu, häät, hautajaiset, siinä ne tärkeimmät joihin kirkkoa tarvitaan.

• Meriläinen
        Pakanainen kirjoitti:

>>tee toiselle,niinkuin toivot itsellesikin tehtävän

miettinyt tuota sanontaa ja se on hassu.
        Minä olen erakkomainen siinä että jos on paha olla haluan olla yksin ja kun teen toiselle samoin saan kuulla kuinka itsekäs olen.
        Se pitäisi kuulua "tee toiselle niin kuin hän haluaa itselleen tehtävän."
        Minä uskon mutta en ole uskovainen enkä tyrkytä uskoani kenellekään.
        Olen vain kokenut jotain elämässäni että tiedän että minua johdatetaan ja useamman kuin kerran.
        En voi kaikkea minulle tapahtunutta laittaa sattuman piikkiin, mutta se siitä.

• Voisin sanoa teeman olevan

Rattijuoppojen suosiminen ja sairaiden pilkkaaminen niin ja omakehu.

• , vaikken enää olekaan ikäisteni joukossa, rohkenen silti toivotella tänne. :)

Ei täällä mitään lankoja ole, tai jos on niin aika mukavan sekaisella vyyhdellä se on..:)

• Atzshii

>>vaikken enää olekaan ikäisteni joukossa, rohkenen silti toivotella tänne. :)

• Enkeli-trio
        Atzshii kirjoitti:

>>vaikken enää olekaan ikäisteni joukossa, rohkenen silti toivotella tänne. :)

"vaikken enää olekaan..."
        Jos häne nikkiäs kurkkasit,ni varmasti hämmästysikki,ei uskois kuuskymppiseks.

Vai mitä sää oikkee hämmästysit ?

Mut tervetuloo munki pualest "tuamaa värii vyyhtiisse" :)

• Atzshii

huomasin galleriastasi, että Pelle Miljoona kuuluu suosikkeihisi, jos oikein ymmärsin. Niin miunkin.
        Miul on kaikki sen vinyylit:))
        ja joskus revittelen niitä oikein olan takaa ja palaan takaisin nuoruuteeni Pellen sanoituksissa, ihme ja kumma ne koskettavat vieläkin!

Ollaan Pellen kanssa saman ikäisiä.

• Atzshii kirjoitti:

huomasin galleriastasi, että Pelle Miljoona kuuluu suosikkeihisi, jos oikein ymmärsin. Niin miunkin.
        Miul on kaikki sen vinyylit:))
        ja joskus revittelen niitä oikein olan takaa ja palaan takaisin nuoruuteeni Pellen sanoituksissa, ihme ja kumma ne koskettavat vieläkin!

Ollaan Pellen kanssa saman ikäisiä.

, Pelleä ja Maukkaa silloin kun poikamme oli siinä purtsaiässä, ja jotenkin tykästyin minäkin heihin, - vaikken nyt voi sanoa erikoisemmin fanittavani heitä hi..ja erikoisesti nämä kaksi kappaletta saivat minut ikävöimään aikaa, kun lapsemme olivat vielä kotona, siksi laitoin nuo linkitkin tuonne profiiliini.

:)

• tavallisia pölvästejä

Jokainen niin itseriittoinen, esille pyrkivä.
      Kuka voittaa

• Atzshii

lyhyemmin ja ytimekkäämmin ei olisi voinut asiaa ilmaista:))

Saapihan sitä näyttää olevan itseriittoinen ja esille pyrkivä näin screenin takana, mutta onko se loppujen lopuksi niin.

Eipä tuo haitanne jokainen voi paukutella henkseleitään tyylillään:)

• tämähän on vain ajanvietett...

Ilmiselvästi, sinä et sovellu joukkoon, kateutesi vuoksi:))))

Haeppa viisaampaa seuraa, kipi... kipi...

• pölvästi*

kuin olematta mikään.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      70
      2560
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      57
      2420
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      154
      2016
    4. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      59
      1896
    5. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      136
      1718
    6. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      57
      1270
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      75
      1241
    8. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      85
      1144
    9. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      159
      1090
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      931
    Aihe