menkää ihmeessä lääkärille uudestaan !
On aivan turha syödä väärää myrkkyä kuukausitolkulla, jopa melkein vuosi, kun oikealla lääkkeellä saattaisitte olla jo hyvän paranemisen alulla parissa-kolmessa kuukaudessa. Useimpien mielenerveyslääkkeiden minimikäyttöaika on vähintään puoli vuotta hyvän lopputuloksen saamiseksi, mutta miksi haaskata aikaa ja olla syövereissä syömällä väärää lääkettä ?
Pysykää yhteydessä lääkäriinne - omaksi parhaaksenne !
Jos lääkkeenne ei auta
4
474
Vastaukset
- suoraan psykiatrille
saa oikean diagnoosin ja oikeat lääkkeet paljon todennäköisemmin heti alusta alkaen. Väärällä diagnoosilla ja väärällä lääkkeellä henkinen kunto menee vain alaspäin ja asiaa on vaikeampi korjata sitten enää.
- näitä lääkejuttuja
luettuani kuinka kaikki heti odottaa parantumista lääkkeen alettuaan.Lääkettä ollaan heti vaihtamassa tai lopettamassa.Malttia vain niin kyllä tehoaa ajan myötä. Viimeistään kolmen kk jälkeen parannusta olotilaan voi odottaa joissain tapauksissa. Niin kaun syötävä ainakin kun puoli vuotta viimeisestä esim.paniikkikohtauksesta.
- ajatuksia..
kuin "näitä lääkejuttuja" kirjoittajalla.
Itse onnistuin jo vähentämään paniikkilääkitystä hieman, kunnes elämä toi uuden vastoinkäymisen.
Nyt huomaan, että paniikkioireet ovat päällä heti. Jos en ota sitä tupla annosta. Pääsin siis puolella aiemmin, ja nyt taasen tuplalla. Minä en usko pääseväni näistä paniikki / masennus oireistani pelkällä lääkityksellä ikinä eroon. Pelkät lääkkeet ei tee mitään, jos elämässä on ollut traumoja toisen perään. Toivon totisesti, että terapia päätökseni on myönteinen!
- huomioija
Olen pitkään kärsinyt paniikeista, välillä ne ovat olleet kadoksissa, välillä olen meinannutjuuttua kotiin. Vähän aikaa olen syönyt lääkkeitä, auttavat sen verran, että voi mennä muuallekin. Nyt on hyvä aika.
Haluaisin sanoa, että lääkkeillä ei parannuta näistä vaivoista.Lääkkeet ovat vain kainalokeppi. Ja jos nopeasti pääsee eroon paniikkihäiriöstä, se tarkoittaa vaan sitä, että lääke on tehokas, mitä turrempi, sen tehokkaampi lääke. Muistakaa, että todellinen paraneminen on jotain muuta.
Itse luulen olevani nyt valmis jättämään tämän pienen annoksen kokonaan pois ja astumaan elämään uudella tavalla. Se on vaatinut vuosien työn itsensä kanssa.
Joskus tietenkin se, että heti alussa pääsee hyvään hoitoon, saattaa olla onni, ongelma katoaa,
koska se ei pääse monimutkaistumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15111359
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424296Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska372701Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1041623Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?901473Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311406