Onko järkee vai ei..

:),,,,,,

Onko järkee vai eiii, onko järkee vai eeiii, jne...

guud moron ! siis on joskus rasittavaa kohdata toisten alergiat joten rakentajat arkkitehdit suunnitelijat sekä kaikki kynnelle kykenevät Onko järkee vai ei...ihmisten muuttaa omakotitaloihin tai rivareihin ! jos on alerginen lähes kaikille normaaleille kasveille joita ihmiset istuttavat uusivat jne..kyllä taas keväisin

onko järkee vai eei..jos koko eliympäristö joutuu omat pihansa pelkistämään sanotaan nyt vaikka sepeliksi niin että saa taloyhtiöiden pihat näyttämään yhtä askeetiselta kuin värittömältä mitä itse on
älkää hyvät ihmiset tulko rivareihin jos teillä on alergia menkää mielummin suunittelemaan hajuttomia mauttomia luonnottomia sinne jonnekkin !
siis jos mä en sais käyttää pölypussi raikastajaa esim. tai istuttaa kieloja renturuusuja kissankelloja apilaa yms. yms. niin johan nyt on kumma.

kaikki suunittelemaan taloja joissa ei tuoksu ees kevään odotus siis ei mikään mut mä en tuu, siis mitä hittoo ihmiset muuttavat rivareihin jos ei kestä normaaliin elämään kuuluvia ilmiöitä !

perustakaa nyt ihmeessä vaikka joku sippulat vinkuu asuinalue kaikille jossa he ydessä voivat grilla sekä shillaa mutta se on kyllä sataprosenttisen varma että meillä kasvaa kaikenmaailman yrttejä ja jos oikein suutun kasvaa ainakin kolmenmetrin aurinkukka niin että varmasti näkyy että tällä asuu MÄ.
..siis atelkaa nyt vähän ees ...

nuo kaikelle mahdolisille alergiset tulevat ajan mittaan ärtyneemäksi joten keksikää hyvät asunnontuottajat heille helpotusta !
:).....jne..

6

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)_:)..

etuovi.com Good moonig siis voisitteko nyt viimeinkin kertoo easunnon ostajille vuokraajille että: alertikot..hihih...älköön vaivautuko eikä myöskään lintujen lauluista häiriintyvät saatika muistakaan metsäneläimistä
      Fasaanit huutavat täälläpäin niin kovasti että herkkähermoiset syö kohta ne, no siilit ja jänikset tulevat melkein kävellen aamiaiselle Herra varjele että eivät mene väärään osoitteeseen
      no sit täällä asuu meitä ihmisiä !

no sitten minä niin lainkuulijaisena toistakymmentä vuotta ahersin ihan mielihyvin pihatalkoissa no nyt en ole ollut ja voi hyvä tavaton nyt minutkin huomataan että en ole siellä:)
      ..enkä muuten tulekkaan! asunnovaihtajille ostajille vuokralaisille kannattaa ensin tutkituttaa omat ongelmat alergiasta lähtien nimittäin siellä missä ihmisiä asuu luonnon keskellä tulee olemaan myös hajuja savuja rakentamista sahaamista poraamista maalaamista kuin kaikkea sitä mitä ihmisen elämään pitäisi ainakin kuulua.

niin on se kyllä aika mauttoman näköistä kun aikuiset ihmiset jo parhaat päivänsä nähneet ajelevat pelkissä uimahouisuissaan jopa bikineissään kylän raitilla TEILLE on veronmaksajat järjestäneet aivan omat nakurannat menkää sinne, taikka sitten laittakaa ees bermuudat jalkoihinne Ai mitä se kellee kuuluu no ei kuulu mutta näkyy Että tässä tarvii ostaa markiisia muutama metri lisää Varmuuden vuoksi
      ..voi hyvänen aika sentää millä koneella täältä pääse pois! :)

• :)..jne...

huomasitko kun ihmiset puhuvat Omalla puhekielellä kirjoittavat kannustavat myötäelävät solvaavat kyynistelevät yms. keksi lisää.

he myös ovat omaksuneet virallisen kielen kuten useat toimittajat, politikot, opettajat sekä kaiken maailman satusedät ja tädit.. no niin siis mun mielestä ei ole suotavaa vaan Mielestäni, mielestämme yms. keksi lissä.

no mutta mun mielestä tässä just nyt on kerrassaan hupaisaa naurettavaa loukkavaa töööööööööööööööööööööööörrrrrrrrrrrrrrrrrrkeetä yms. ESIMERKKI.

katsokaapa vain töllöönne vaikka jotkut "suomalaiset talepaanit" senkin tahtoisivat kieltää niin tveessä...hihih...kun on haastateltavana julkisuudesta tuttu tai jostain muusta yhteydestä joka on ainoastaan antanut lausuntoja virallisella Lauseoppi kielelään sekä on jo yli 60v vuotias
      haastattelija jopa käyttäytyy normaalisuuden periaatteita noudattaen sekä Tajuaa että ikääntyminen ei välttämättä tee ihmisestä mitenkään kykenemätöntä höpsöä keksi lisää.

mutta antaas olla kun haastettelija on omannut vain pinta tiedon omainen vielläpä hoitajistakin löytyy näitä jotka suhtautuvat ikääntyneeisiin senioreihin kuin he olisivat vähä-älyisiä puhuvat kuin lapsille nauraa hekottavat kuin vanhus olisi sanonut jotain aivan typerää yms, yms. yms.

ESIMERKKI

miten me täällä voidaan....hihih...) teistä en tiedä mutta partikkelit eivät taivu Enkä minä.

• :)......

:) vähäkx mä kiitän että nyt on aikaa kirjoittaa loppuun : mielestäni aiheesta. en mä voi aina kirjoittaa tyylillä ja konseksulla kuten usein kylläkin olette varmasti huomanneet tääkin aihe oli silloin kerran niin kymppi mut en mä viitsi kehua retostella enenmpää ku ette kuiteskaa ymmärrä. MUTTA
      Onneksi monet korkeasta iästään ovat luomisvoimissaan, rohkeita , älyllisesti kykenevämpiä kuin monet..hihih hoitsut...äläkä yhtään siinä suutu Tosiasiahan on että hoitsut omaiset jotka väsyvät myös kyynistyvät kuten useille toimittajillekin käy.
      no onko pitkä aika siitä kun joillekin todellisuudessa hirrrrveen monet pitivät vatsantoimintaa niin asialistan kärjessä että siitä jaksoivat jauhaa ainakin puolituntii sit joa aamuin
      onko vatsa toiminut jne,,,toimiiko teillä...hihih...joka päivä
      joo joo kyllä minä TIEDÄN että sekin on tärkeetä mutta :)
      entäs ei tästä nyt kovinkaan kauvan ole kun ihmiset luulivat pyörätuolissa istuvia että ilman muuta heidän päässä kanssa on vikaa yms.
      no..eikä tarvii yhtään "riemastuu" mutta tosi asia on että ikääntyneen kohtaaminen tuottaa useille ripulia en paremmin sano :)
      ! on se kyllä ihme ja kumma kun toisissa maissa vanhusta pidetään perheen tärkeinpänä kuin myös osalistuvana ihmisenä jolle annetaan arvoa ihmisenä siinä kuin työelämässä uraputkessa menijälle
      ..kuinkahan monen uraputken mahdolistaakan oikeasti oma isä tai äiti.
      "ressun raamatussakin sanotaan että; jotta voisi kirjoittaa suuren kirjan täytyy valita suuri teema
      mutta onko vatsa toiminut :)

• :)...

siis oikeesti mäkin osaisin kirjoittaaa kuin Sofi O. mu onkx muka oikei et joku keksii tollasen kirjan joka saa ylenpaltista kiitosta kunniaa ainostaan sentakii et se muka uskaltaa s anteeksi kirjoittaa senkaltaista tekstii minkä kaikkintietää.
      ja mikä oikeus jollain on muka kerttoo et se jo lapsena oli muka lukennu halsissilan lasten kirjallisuuden enenmin kuin mä.
      -kysyn vaan?

• _)...

mä oon niin kyllästyny tänään teihin koska mä en saa kirjoittaa sitä mitä mä thtoisin..käy Timesillä...sit mä oon niin kyllstynyt ku Gaza aina liitetään hamasiin sit mä oon kylläsyuny siihen et muka mukara (ymmärrät...sit mää oon kullästyny kun ei sada palestiinaan oikeita kouluja sit ei saada, yms yms. mä oon raivoissani hiljaa!

• !!! :)

Voisko vaikka se aamulehden setä katsoo että jotain tasoo olisi mainoksissa! siis ei kukaan haluu viettää kesää mökillä!
        mä en ainakaan lähe mihinkään mökille suomessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5345
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      60
      2042
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1750
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      138
      1723
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1445
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1397
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1300
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1087
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1048
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      887
    Aihe