http://www.linuxinsider.com/story/Will-IE8-Be-Microsofts-Last-Explorer-66504.html?wlc=1237268155
"For Linux users this will be truly wonderful news, as the reason why many Web pages don't work correctly to this day on Linux is IE and their hobbled page designs," hairyfeet asserted.
"EN KAIPAA IE:TA JOS SE POISTUU KUVIOISTA, SEKÄ KÄYTTÄJÄNÄ ETTÄ KEHITTÄJÄNÄ NÄEN ETTÄ SE ON OLLUT MINUN SUURIMPIA PÄÄNSÄRKYJÄNI".
"I won't miss IE if it goes away; both as a user and as a developer, it's been one of my biggest headaches."
----------
"I think the big work cut out for Linux next will be replacing the Windows Server/Sharepoint/Exchange stack," he said. "Because like it or not, that combo makes integration and policy management of Windows clients beyond easy. I have gone over to friends that manage Linux servers and seen their solutions, and frankly nothing I have seen so far is even close to that combo for ease of use."
IE8 - MS:n viimeinen selain?
Sir-Francis-Drake
3
212
Vastaukset
- Ollakaan.
Seuraavaksi koko Windows on vain selain.
- Penguin
Onhan Googlekin vain selain? Arvovaltaiset tahot ovat näin todenneet.
- Onkin.
Penguin kirjoitti:
Onhan Googlekin vain selain? Arvovaltaiset tahot ovat näin todenneet.
Kiusa se on pienikin. Jos ei muuta niin selain.
Pianhan kaiken pitäisi mennä nettiin ja kansalla on vain tyhmät päätteet (selaimet) kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818