Syömisen jälkeinen KRAPULA

onneton...

Mikä helpottaisi ahmintojen jälkeisen päivän kauheaan krapulaan, henkiseen ja fyysiseen?
Ei uskalla pistää suuhun juuri mitään kun edellisenä päivänä tuli ahmittua ainakin 10000 kaloria.

Kauhea olo :((

Miks sitä ahmii kun tietää miten paska olo siitä seuraa????!

5

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mar

... siihen ei taida auttaa mikään muu kun aika. Harmittaa niin kehoa kuin mieltä seuraavana päiväna ja jo samana iltana. Mutta ajan mukaan helpottaa jos vaan saa katkaistua "putken". parin päivän, puhumattakaan parin viikon päästä se ei olekaan enää niin iso ja mieltä painava asia. Se seuraava päivä on kaikista pahin mutta se on vaan kestettävä. Vaihtoehto on kai jatkaa uudella "nousuhumalalla".

• onneton...

Niin, tätä on mulla jatkunut niin kauan, että tiedän kyllä että ainoa mikä auttaa on aika. Mitkään poppaskonstit ei tunnu tehoavan.
        Olen yrittänyt liikkua mutta ei sitä jaksa seuraavana päivänä niin kauheasti, ja olen kokeillut vihreää teetä ja syönyt vain omenoita ja jugurttia ja vähän puuroa mutta eipä ne saa turvotusta juurikaan pois, vain ajan kans ne lähtee. Se seuraava päivä on totisesti se pahin.
        Silloin sitä niin helposti repsahtaa et olo helpottuis.
        Kaikki se paska yhdessä: huono olo fyysisesti, turvotus, itsensä rumana pitäminen, lihomisepelko, päänsärky...voi kiesus.
        Ajattelin eilen, että onko mässäily tosiaan tän arvosta. Se hetken ilo mitä ahminnasta saa ei vaan oo sen helvetin arvosta mitä siit seuraa henkisesti ja fyysisesti...

• Nimetön

täällä ihan sama!sunnuntai-maanantai välisenä yönä ahmin ja ahmin..enkä pystynyt lopettamaan,en saanut oksennettua niin masennuin ja ahmin lisää.....nyt mieli on ollut pari päivää maassa...ja vatsa ihan sekaisin...ei jaksisi vieläkään kunnola liikkua..päätin olla tään viikon syömättä...juon vain..viikon paasto rangaistukseksi hölmöyttäni...

• ...

Ihanaa että täällä on muitaki jotka on samassa tilassa ku mä. Aina ku tulee ahmittua nii se seuraava päivä on kyllä kaikista kauhein. On nii ähky ja turvonnu olo että tuntuu että on lihonnu ainaki sata kiloo. Ja tosiaan mitkään poppakonstit ei kyllä auta ite oon sen kans huomannu. Joskus vihree tee laittaa taas aineenvaihdunnan paremmin liikkeelle mut ei sekään sitä turvonnutta oloa kokonaan pois vie.

• Kanelitanko7
        ... kirjoitti:

Ihanaa että täällä on muitaki jotka on samassa tilassa ku mä. Aina ku tulee ahmittua nii se seuraava päivä on kyllä kaikista kauhein. On nii ähky ja turvonnu olo että tuntuu että on lihonnu ainaki sata kiloo. Ja tosiaan mitkään poppakonstit ei kyllä auta ite oon sen kans huomannu. Joskus vihree tee laittaa taas aineenvaihdunnan paremmin liikkeelle mut ei sekään sitä turvonnutta oloa kokonaan pois vie.

Nyt kun oli pääsiäinen tuli syötyä kirjaimellisesti, kuin hevonen. Suklaata, pullaa, kunnon ruokaa, rahkaa, pashaa, mämmiä... Söin 2-3 päivää ihan helvetin överisti. Edellinen viikko oli minulla kohtuullisen onnistunut, mutta annoin luvan itselleni syödä pääsiäisenä ja se kaduttaa silmät päästä. Oli huono olo kun söi ja silti ahdoin lisää syötävää suuhuni, koska halusin käyttää itselleni antamani syömisluvan perinpohjin hyväksi. Nyt olen syömättä täysin 3 päivää rangaistukseksi, jotta tilanne korjaantuu ja saisin kaupan päälle kilon tai kaksi pois. NYT alkaa uusi elämä! Pääsiäisen syömiskohtaukseni oli pahin joulun jälkeen ellei pahempikin ja tajusin, ettei elämästäni tule mitään, jos koen itseni lihavaksi ja tyytymättömäksi. Ei kiinnosta lähteä ulos, nähdä kavereita tai tehdä yhtään mitään ja liikkuminen on hankalaa ahmimiskohtauksen jälkeen. NYT OTTAKAA KOVA TSEMPPI ENNEN KESÄÄ NIIN KERKIÄÄ LAIHTUA RUTKASTI! Sitten kun on tavoitteessa, voi syödä jäätelöä ja mansikoita ja muuta kesäistä hyvällä omalla tunnolla ja pysyä silti miinuksella. Kerran se kirpasee ja parin päivän jälkeen syömättömyys ei tunnu enää miltään. Syöminen saa vain vihaiseksi, jos koet itsesi sillä hetkellä lihavaksi. Sitä haluaa juosta ruumiistaan ulos ja paeta ihravankilasta. Vaikeina hetkinä, kun on nälkä js tekisi mieli ruokaa, kuunnelkaa hyvää musiikkia ja katsokaa inspiroivia kuvia tai ihania leffoja, joissa näyttelijät ovat laihoja ja kauniita. Silloin ei tee mieli syödä. JOKAISEN on mahdollista olla yhtä laiha ja kaunis. Se on niiiiin omissa käsissäsi ja syömättömyys on mahdollista, kun itsepäisesti päättää, että NYT teen sen. Kilot eivät tule takaisin, kun syömättömyysputken jälkeen aloittaa taas varovaisesti ja terveellisesti esim. 500 kcal päivittäissaannilla. Kaiken lisäksi ruokahalu on saattanut mennä toistaiseksi kokonaan, mikä ei minua haittaisi yhtään! Vaarallista tai ei, mutta elämä on liian lyhyt hukattavaksi ja itse ainaki tahdon kokeilla kaikkea! SUCCERS! 8)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      257
      5209
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4231
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      60
      4051
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3637
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3600
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3355
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      16
      2752
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2606
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2536
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      65
      2417
    Aihe