Oon lukion 2. ja oon suorittanut kursseja sellaset 41 tässä vaiheessa.. MUT MÄ SAAN TÄN JAKSON JÄLKEEN 4 KURSSII VAA LISÄÄ, ELI 46 :O
Jäljessä? apuvaaa
apuaaa, jäljessä
2
213
Vastaukset
- ööööööööö
Se riippuu mitä otat Abi-vuonna. Laskin että sun pitäis käydä 30 kurssia kolmos vuonna joka on vaikee haaste koska kuolua on vaan n. puolivuotta.Tietenkin voit käydä kursseja lukulomalla(en kyllä suosittele) kirjoitusten jälkeen mutta 75 kurssiä pitää olla suoritettuna toukokuun alkuun mennessä. Onko sulla vielä tuo jälkeen jakso vai onko tuo viimeinen. Kannatais puhua vaikka rehtorin kanssa tai opon niin voitte katsoa miten kurssi tilanne näyttää. Täällä ainakin painotetaan että toivotaan että kakkosluokan jälkeen olis jotain 55 kurssia suoritettuna.
Harrastatko jotain esim. näytelmäkerhoa josta voisit saada kurssin tai jotain muuta mistä voisi saada kursseja. Näitä kursseja on esim. musiikki tai kielet.
Tietenkin voisit käyudä lukion neljässä vuodessa koska näyttää nyt että et saa 75 kurssia suoritettua vuodessa. - Nooh..
viimeseen jaksoon sen 8 kurssia, 46 8=54 ja suoritat kesän aikana 1-2 kurssia itsenäisesti tai käyt kesälukiossa. Muuten en usko, että pystyt kolmessa vuodessa käymään lukiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756