Eilen tuli postista uusin virtalähdee Corsair ja se asennettiin tietokoneeseeen oikein, kaikkien ohjeiden mukaan. Kun Tiekoneen käynnistää, niin se kuitenkin kolisee kovasti (niin että toisessa huoneessa olevaa televisiota ei meinaa kuulla, siis oikeasti pitää kovaa ääntä!). Tuo ei kai ole ihan normaalia?
Nyt pitäisi ottaa yhteyttä maahantuojaan, mutta mistä sen tietää kuka tuota Corairia tuo maahan? 5v takuu tuolla näyttäisi olevan, ja uskon että se koskee myös tuota kolinaa. Asentamiseen ei kuitenkaan käytetty väkivaltaa eikä suuremmin kirosanojkaan ;)
virtalähdeongelma
7
311
Vastaukset
- taigajim
yhteys
- kuin tehty
Varsinkin kun myyjänä on pixmania ja palvelua näyttää saavan vain englanniksi. :( Mun englannin kielitaidolla (tietokoneosien suhteen) ei kovin suurta selvitystä vioista tehdä.
- tuo ainakin maahan
kuin tehty kirjoitti:
Varsinkin kun myyjänä on pixmania ja palvelua näyttää saavan vain englanniksi. :( Mun englannin kielitaidolla (tietokoneosien suhteen) ei kovin suurta selvitystä vioista tehdä.
GNT Finland tuo ainakin Corsairia maahan, mutta en osaa sanoa miten suhtautuvat ei itse maahantuomiinsa tuotteisiin. Todennäköisesti antavat sinulle Corsairin takuuhuollon numeron jonka kanssa saat sovittua huollon/tuotteen vaihdon...
- mimi25..
tuo ainakin maahan kirjoitti:
GNT Finland tuo ainakin Corsairia maahan, mutta en osaa sanoa miten suhtautuvat ei itse maahantuomiinsa tuotteisiin. Todennäköisesti antavat sinulle Corsairin takuuhuollon numeron jonka kanssa saat sovittua huollon/tuotteen vaihdon...
Mutta puhelimessa en saanut mitään apua kun en ollut jälleenmyyjä. Tai ehkä soitin väärään numeroon, nettisivuilta sen kaivoin.
- Bess Erwisser
mimi25.. kirjoitti:
Mutta puhelimessa en saanut mitään apua kun en ollut jälleenmyyjä. Tai ehkä soitin väärään numeroon, nettisivuilta sen kaivoin.
ettei maahantuoja korvaa kuin itse maahantuomansa virtalähteet. Pixmanian kautta se pitää hoitaa
oli kieli sitten mikä hyvänsä. Pitää muistaa kun ulkomailta ostaa että saattaa olla kädessä kasa paskaa jos käy kuten sulle, muutaman euron säästön takia. Kotimaastakin saa virtalähteitä ja halvallakin.
- kolisee?
Itse virtalähde?
"Kun Tiekoneen käynnistää, niin se kuitenkin kolisee".- koneet
ovat aika äänekkäitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455200Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1261670Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151579Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511530- 141255
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22108081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171047Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771008Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60847