Tietääkö kukaan, että onko normaalia kun chinchilla uros puolustautuu pissimällä päälle? Pissii silloin kun sitä yrittää ottaa häkistään ulos. Se nousee takajaloilleen, tsäksättää ja ruikkii... en ole kuullut, että tämä olisi tavanomaista. Kokemuksia ja tietoa kaipailen asiasta, kiitos! :)
CHILLA UROS PISSII PÄÄLLE!
3
536
Vastaukset
- ...
Kyllä se on ihan normaalia chinchilloille, kun ne pelkäävät, tuntevat olonsa uhatuksi yms. Sun täytyy antaa chillan tutustua itsees chinchillan omaan tahtiin. Väkisin syliin ottaminen ei auta, siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Chinchilla vapaaksi juoksentelemaan johonki suht pieneen tilaan jossa vähän virikkeitä, istut siinä keskellä lattiaa niin kyllä se siitä itse tulee sua tutkimaan kun on valmis.
- aloittaja...
Tämä chinchilla ollut jo pitkään meillä eikä ole aiemmin sellaista tehnyt. On ihmisrakas ja viihtyy sylissä/ on utelias. Vain häkistä ottamisen yhteydessä uros pissii. Pari kertaa on myös pissinyt sohvalle, merkkaako aluetta tms?
- käytöstä
Erikoinen puolustautumistapa chinchillalla on tähdätä virtsasuihku vihollisen päälle! Sen ne tekevät nopealla lantioliikkeellä vartalon etupuolelta, takajaloillaan seisten, ja usein silloin kun kahta aikuista eläintä yhdistetään, tai muussa tappelutilanteessa. Suihkaisu tulee kuin sumutinpullosta.
Chinchilla voi päästää myös ’hajupommin’ jos otat sen kovakouraisesti kiinni. Haju on pistävän katkera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986298KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555795Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602783Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072218Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071908- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331098