Sellasta kyselisin että mitä ruokaa kannattaa antaa westielle, kun tuntuu että melkein kaikki värjää "parta/naama" karvat punertavan ruskeiksi tai muuksi ällöttävän väriseksi..? Lisäksi silmät tuntuu vuotavan jonkin verran. Sitten kysyisin vielä että mitä mieltä olete kannattaako nappulat liottaa vaiko antaa kuivana?
Westien ruoka
4
1055
Vastaukset
- lähes 2 vuotinen vestie
Ostetaan eläin kaupasta Rojal canin merkkisiä valkoselle terrierille tarkoitettuja papuja. Lisäksi annetaan maustamatonta kanaa keitetään riisiä sekaan ja maustetaan porkkana raasteella.
- rotu
kun silmät vuotaa, kutiseeko anturat ja peffa, ja korvat punoittaako ? rodussa paljon allergiaa joten meidän westi syö vain keitettyä riisiä, kanajauhelihaa, raejuustoa, keitetty pokkanakii menee, viacutan vitamiinitipat (apteekista) ei viljaa mitä on myös koiran raksuissa, ei sikaa, nautaa, nyt kun 5vuotta näitä syöty on kirakin ollut terve, eka vuosi meni lääkäreissä juosten...
- westiet x 4
rotu kirjoitti:
kun silmät vuotaa, kutiseeko anturat ja peffa, ja korvat punoittaako ? rodussa paljon allergiaa joten meidän westi syö vain keitettyä riisiä, kanajauhelihaa, raejuustoa, keitetty pokkanakii menee, viacutan vitamiinitipat (apteekista) ei viljaa mitä on myös koiran raksuissa, ei sikaa, nautaa, nyt kun 5vuotta näitä syöty on kirakin ollut terve, eka vuosi meni lääkäreissä juosten...
Meillä kaikki 4 syövät Eucanubaa. Sisältää vehnää jne. Jos ei ole ongelmia, niin miksi turhaan vältellä. Ei kaikki ole allergisia, vaikka niin luullaan.
- tellus7865
väri voi johtua myös ku westie juo ja nassu jää märäks niin siinä voi olla westielle perinteistä infektiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560