http://www.youtube.com/watch?v=tiO3SIOOc_4
Olen aina inhonnut edellisen kappaleen sanoja, vaikka melodiasta tykkäänkin ja Partonin äänestä. Hyvä on, se on vain laulu, mutta siinä on niin paljon pielessä. Se, että yksi ihminen vaatii, että mies ei menisi toisen naisen luo, vaikka ilmiselvästi rakastaakin sitä toista naista ja tämä yksi nainen heidät erottaa. Kehtaa vielä pyytää siltä toiselta naiselta, ettei veisi tämän miestä. Että kun se nainen saisi kenet haluaisi. Mutta entä jos se toinen nainen rakastaa vain tätä yhtä miestä, että ei halua ketään muuta.
Sanat karamaisevat: "My happiness depends on you
And whatever you decide to do, jolene" Nyt on sitten kaksi onnetonta ihmistä yhden sijaan kun tämä yksi nainen kehtaa vaatia, ettei kaksi toisiaan rakastavaa ihmistä saa toisiaan, koska hän haluaa roikkua miehessä, koska hän ei voisi kuulemma rakastaa muita. Osaakohan tuollainen ihminen rakastaa ketään? Oikeasti, voiko tuollaista vaatia, vaikka miten on kiintynyt toiseen?
Tiedän, ettei ehkä laulunsanoja kannata ihan näin tosissaan ottaa ;) Mutta siis jollekinhan tämä voi olla arkipäivää ihan hyvinkin. En puolustele sitä, että ollaan suhteessa ja kaivataan jotain muuta, mutta vielä enemmän inhoan sitä, että ajatuksella: "koska minä olen onnellinen tämän miehen kanssa", niin minun on saatava hänet huolimatta siitä, mitä muut haluavat ja kuinka onnettomaksi he tulevat." Aina kun kuulen nämä sanat nousevat karvat pystyyn. Onkohan kenelläkään muilla tällaisia ihmissuhteista kertovia inhokkilauluja..;)
Rakkauttako
vai omistushalua?
0
185
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076902
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915125Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1123376Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333272Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska312419Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191766Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961411Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391362Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311266- 481034