Hei,
otsikko jo kertookin paljon. Eli minulla oli tälle viimoiselle lapsukaiselle iki-ihanat Emmaljungan jungle pinkit edge -yhdistelmät, mutta myin ne pois, kun ei niin massiivisia enää tarvita eikä ne mahdu autoon.
Olen etsiskellyt emmaljungan city crosseja ja niiden lisäksi matkarattaita. Matkiksista olen katsellut käytettyjä graco voyageria, graco spreetä, carenan easyä... Monia muitakin hyviä vaihtoehtoja löytyy.
Entäs Herqules kärryt? Voisko mahdollisesti ostaa vain sellaiset - ajaako ne hyvän kuomurattaan ja matkarattaan ominaisuuksia? Siis saako ne kasattua pieneen tilaan? Niitä 6-spin tai 4-spin olen katsellut.
Onkohan kellään mistään yllämainituista käyttökokemuksia? Mieluusti lukisin paljon sellaisia =)
Neitimme on hiukan yli vuoden joten tarvii vielä kuitenkin päiväunille ja lenkittelyyn kunnon kärryt, jotka kulkee lähes missä vaan (asumme maalaiskaupungissa, aina ei aurat ehdi ennen meitä liikenteeseen;), mutta tarvii myös kärryt, jotka mahtuu näppärästi autoon ja kulkee kaupoissakin.
Ja jos nyt nuo herqulekset laittais, niin raaskiikohan niitä ottaa ulkomaille? Siis tohtiiko laittaa ruumaan, kun käsittely on lentokentillä melko kovaa?
Apua ratasvalintaan (kuomu vai matka??)
2
292
Vastaukset
- niinu84
Itse olen miettinyt ihan samaa ja tullut siihen tulokseen että Emmaljungan scooter rattaat ovat ainakin meille oiva vaihtoehto...kannattaa käydä katsomassa lastentarvikkeesta..
- rv 22+ ... kolmas tulossa ....
Meillä tarvitaan nyt ensin sisarusrattaita, mutta ostan myöhemmin "Britax Vigour 3 rattaat , niitä saa myös 4 eli neljäpyöräsenä. menee pienee tilaan ja vauva/lapsen saa nukkumaasentoon vaikka sitä vaunukoppaa ei ostaisikaan siihen. hyvät työntää, kevyet ja laadukkaan. nyt stokalla alessa 299e. ei tarvitse erikseen matkarattaita ...
"Saatavana 3 tai 4 pyöräisenä
eturenkaat kääntyvät 360 astetta ja voidaan tarvittaessa myös lukita
istuin kääntyy kolmeen eri kaltevuuteen
istuinosa käännettävissä
kevyt ja näppärä käsitellä."
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702560
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell572420Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1542016Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.591896Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1361718Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,571270- 751241
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.851144Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1591090Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103931