Itsenäisyyspäivän juhliminen on turhaa, koska Suomi ei ole enää itsenäinen. Vuonna 1995 Suomen kansa omasta tahdostaan luopui itsenäisyydestä.
Miettikää vaikka 141-maataloustukineuvotteluja. Jos Suomi olisi itsenäinen, se voisi maksaa viljelijöille vaikka kuinka suuret tuet, mutta nyt EU rajoittaa tukien maksamista ja maatalous ja ruoantuotanto loppuu Suomesta ja seuraavassa sodassa Suomen kansa kuolee nälkään.
ITSENÄISYYSPÄIVÄ ON TURHA
kansalainen
1
336
Vastaukset
- tintti
Onhan totta, että EU:n myötä itsenäisyyteen kuuluvia asioita on rajoitettu, mutta mielestäni itsenäisyypäivän vietto ei ole turhaa. Näen sen kunnianosoituksena sotaveteraaneille, joiden ansiosta Suomessa on hyvä elää ja elintaso on korkeampi kuin se todennäköisesti olisi, jos olisimme osa Venäjää. Lisäksi se, ainakin minun mielestäni, edistää yhteenkuuluvuudentunnetta.
Ymmärrän pointtisi, mutta näen asian eri kantilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733814Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92041Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2291365- 1351266
- 1121158
- 1121138
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701050Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906