Huumevyyhti paisuu !

Poliisi tutkii

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200903179254445_uu.shtml

"Porin koululaitoksen pienestä erityisopetuksen yksiköstä, Pajakoulusta, alkanut huumepaljastus on nopeasti saanut yhä vakavampia piirteitä.

Poliisi on jo saanut viitteitä siitä, että huumerikoksista kiinni jääneet oppilaat ovat joutuneet uhkailujen ja kirityksen kohteeksi, jotta he eivät paljastaisi huumausaineiden myynti- ja välitysporrasta.

Epäiltyjen määrä kasvaa koko ajan

- Huumemaailman kovat lait toimivat, sanoo poliisin tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Juha Joutsenlahti Satakunnan poliisilaitokselta.

Epäiltyjen määrä kasvaa koko ajan. Poliisi puhuu nyt jo 25-30 epäillystä, kun alkujaan koulusta napattiin viime perjantaina viisi ja myöhemmin samana päivänä vielä yksi huumerikoksista epäilty koulun oppilas."

Kovaa on peli länsi-rannikolla mutta erittäin hienoa että poliisi on päässyt vyyhtä purkamaan.

Toivotan voimia ja rohkeutta kaikille mukanaolijoille, oli sitten kyseessä lapset, vanhemmat, kaverit tai muut tuttavat.

Terveiseni ja kiitokseni myös Porin poliisille tähän asti hyvin tehdystä työstä.

5

918

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloitukseen

on helppo yhtyä!!

• mielenkiinnolla mitä

JSVP tänne taas keksii massapostata. Jonkun jenkkien uskonlahkon tiedotteita muutaman megan verran. Hallelujaa, valvonnalla menee lujaa. Pilkkipäivä.

• 36.000 on 50%

Poliisi tehnyt hyvää työtä ja pitänyt matalaa profiilia sitä tehdessään.

Nyt runsaat 36.000 ihmistä on jo lukenut

Huumeratsia kouluun artikkelin... joten sehän on melkein 52% koko Porin asukasluvusta ?

• vastaan on taisteltava

ja kaikki laillistamispuheet lopetettava. Nämä rosvot eivät kaihda mitään keinoja.

• läpimurto!

Sanokaa minun sanoneen. Kohta paljastuukin suuri remmi.Laitoin jo ajat sitten Pöystin vähän paikkoja vaivihkaa silmäilemään ja tietoja keräämään. Kohta on Porissa huumetiilerillä tiukat ja tukalat paikat,uskokaa pois. Pöysti on sieltä raportoinut yhtä sun toista,mutta enhän minä täällä niitä laula en. Mutta läpimurto on lähellä todella lähellä, sen sano Pöysti ja sanon minä ja uskokaa minua totta se on. Huumetiilerin kanssa on kohta hipat leikitty se on varma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      89
      4474
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3870
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3529
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3210
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2852
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2402
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2106
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      16
      1781
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1725
    Aihe