onko

normaalia ajatuksia...

hei,
olen nyt rv26 ja olen jotenki alkanut kadehtimaan
naisia jotka ovat jo synnyttäneet,onko tämä normaalia?en aina,mutta tulee semmonen olo et itellä vielä pitkä aika edes ja toisilla on jo ohi synnytys kivut ja saavat elää ihanaa perhe elämää ja palautua omiin mittoihinsa.kyse on siis tuttava piiristä jotka ovat jo synnyttäneet.sitten välillä tulee olo et ne on niin onnellisia perheenä niil menee hyvin jne..ollaan siis mekin onnellisia ja lapsi on toivottu,suhde toimii jne..mut mistä nää tämmöset johtuu?kiitos jo etukäteen jos joku osaisi kertoa!!

2

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kans

hieman kateus nostaa päätään.. olen kans itse viikolla 26 menossa ja aika tuntuu kamalan pitkältä. olen todella onnelinen raskaudesta kuin myös mieheni ja parisuhde ym asiat toimii todella hyvin eli mitään ongelmaa ei ole. mutta aina kun näkee jonkun tutun tai tuntemattoman oman vauvan kans niin sitä hieman kateellisena katselee. itsellä on kuiten vielä niin pitkä aika ennen ku pääsee siihen tilanteeseen. kai se on vaan sitä ku ei malta odottaa että vihdoin näkee oman vauvan ja saa sen syliin. kovasti se potkii vatsassa mutta kyllä sen haluais jo vatsan päälle potkimaan. ainakin itselleni järkeilin sen näin, kaipaa ja haluaa jo niin kovasti sen vauvan omaan syliin.

mutta oikein mukavaa ja antoisaa loppuodotusta sinulle, enkä kyllä usko että tällainen kadehdinta on mitenkään epänormaalia :)

• pienen vauvan

kanssa eläminen EI ole joka hetki pelkkää onnea,vaikka kuinka rakastaisi lastaan. Äiti voi olla masentunut, väsynyt ja tuntea olonsa täysin toivottomaksi ja itkeä päivät pitkä, kantaen itkevää vauvaa... Että älä kadehdi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe