Johan on taas krapula.

Oolofi

Olin 6 päivää absolutisti ja eilen tuli taas otettua. Prkl. Lueskelin yhtä kirjaa ja se päähenkilö siinä halusi koko ajan ryyppyä, niin tokihan se vaikutti minuunkin. Ja sitten sain myös tietää, että joudun käräjille toukokuussa ja muutenkin oli semmosta pienoista vitutusta ilmassa. Näitä syitähän riittää.

Onneksi on oikea krapula eikä semmosta kun oli viikko sitten, että piti ihan hoitoon hakeutua, kun tuntui että kuolema tulee. Nyt on vaan päänsärkyä ja pientä vitutusta. Tietääpähän juoneensa. Enkä ees juonut muuta kun keskiolutta ja kaupan siideriä, tosin aika monta litukkaa. Otin aamupalaksi yhden situkan ja pari särkypilleriä, mutta eipä ne tainnu mitään auttaa.

Jos ois rahaa, menisin viinakauppaan ja ostasin ison pullon Giniä ja tekisin martineja. Ja oliiveja siihen myös.

11

851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tippaämpäri

mulla ei krapulaa.
      Mä yritän nyt kyl tosissaan, eikä tee edes mieli.
      On ollu ihana nukkua kunnon yöunet ja ei ole sit niin väsyny.Että näin.
      Mutta varokoon siis se joka luulee seisovansa ettei kaadu.
      Itsevarmuuteen en ala.

• Oolofi

Kun tarpeeksi paine nousee, niin siihen ei auta kuin känni.

Kännissä on myös mukava tehdä rikoksia ja puolustautua jälkeenpäin. ''en minä muista tehneeni semmoista!''

• touholofi
        Oolofi kirjoitti:

Kun tarpeeksi paine nousee, niin siihen ei auta kuin känni.

Kännissä on myös mukava tehdä rikoksia ja puolustautua jälkeenpäin. ''en minä muista tehneeni semmoista!''

lopeta tuo helevetin pellenä oleminen

• jaapasjaaa

Net nuot öljypuun hedelmät ovat loistavaa ravintoa, jopa ilman giniä. Valtavasti energiaa, vitamiinejakin. Eivätkä edes maksa kovin paljoa.

Kankkusessa kun vetää pienen rasian oliiveja, saa sen enenrgian, että jaksaa sairastella loppuun.

Itsellä toinen suosikki on sardiini tomaattisoossissa. Suolukkaa, helppo niellä ja mielestäni hyvän makuistakin. Sitten kun siihen saa alle ujutettua vaikkapa hapankorpun, tietää selviävänsä hengissä.

Marinoituja valkosipulinkynsiä en suosittele. Tahtovat närästää ja jos oksetttaa, tympeä maku jää suuhun.

• jeespokslkjhij

noni!pakko siis nyt syyä oliiveja kun pitkästä aikaa niitä hankin.salmiakkikossua ja oliiveja..mmmm..

• On tyylikästä aloittaa ateria sanomalla:"Kuiva martini". Ryypin maku vain ei sitten niin hieno olekaan; viinaa mikä viinaa.

Tässä muistot palaavat muinaisiin. Toin kerran matkalta taxfreestä tosi hienon viskipullon ja säilyttelin sitä pitkäänsä jotain arvokasta tilaisuutta varten. Se juotiin yhden kaverin kanssa muistamattomassa kännissä pullonsuusta kapakasta tultua klo 02, tai jotain sinnepäin.

• Hehhhe.

Taikka taitaa olla aika yleinen vika.

Voitin kerran yksistä firmantilaisuudesta pullon skumppaa. Keltaista leskeä.

Sitä vaalittiin baarikaapin ylpeytenä.

Kerran käytiin kaverin kanssa paarissa juopottelemassa. Ja illalla meille ja makkaroita uuniin. Hyvältä kait ne makkarat maistui skumppa kyytipoikana.....

• complex-partial

Mutta eihän sitä voi tietää kuinka arvokas tilaisuus on ollut kyseessä, kun ei muista. On kyllä tuttua. Tosin itse join konjakkia. En kyllä edes pidä siitä. Mutta kallista oli. Kapakan jälkeen nautimme kaverin kanssa. Kyytipojaksi keskenkäynyttä kotiviiniä marjoineen päivineen.

• ....

..olemaan hörppimättä niitä litkuja.
      Kokonainen viikko olisi teikäläiseltä jo aikamoinen suoritus.
      Sitä seuraavan käännäämisen jälkeen voisit yrittää viikkoa ja yhtä päivää. Tai ainakin viikkoa ja yhtä tuntia.

• nyt antoi rahaa

kaljoitteluun?

• ninnsku69

Oletko ajatellut lopettavasi kokonaan juomisen,?
      Voin kokemuksesta kertoa,etten ole muuta menettänyt kun kurjuuteni ja elämä on todella ihanampaa selvin
      päin.Rahaa jää siihen mitä olen aina halunnut ostaa ja ihmissuhteetkin on ok.Raittiutta minulla on 17v,mutta sen olen saanut vain päivä kerrallaan ja AAn avulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe