Työpaikkahaastattelu

Elämä on ihanaa

Sana työpaikkahaastattelu, apua!
En tiedä mistä tämä kaikki panikoiminen ja jännittäminen on alkanut. Mutta vuosi sitten sain varmaan ensimmäisen ahdistuskohtauksen, eli heräsin yöllä siihen, että pumppu hakkasi paria sataa, ja käsi oli puutunut. Olin varma, että oli sydänkohtaus meneillään, mutta se meni ohi noin 15 minuutissa. Näitä on sitten tullut myöhemmin noin 1krt parissa viikossa.
Hankalinta on nyt, koska pitäisi etsiä uusi työpaikka, koska jouduin lähteä entisestäni. Pääsen kyllä haastatteluihin, mutta niihin hommat tyssäävät. Olen todella hermostunut, tärisen, puhe ei ole selkeää (ajatuksetkaan ei ole selkeitä) ja pumppu hakkaa todella kovaa. Välillä jopa kroppa saattaa jäykistyä, niin etten tiedä pääsenkö siitä tuolista ylös.
Voi hemmetin hemmetti. Ja huvittavinta tässä on, että en ole mikään superujo ihminen, pidän ihmisistä ja juttelen vieraille henkilöille. Pystyn puhelimitsekin hoitamaan haastatteluita, mutta paikanpäällä vaikutan joltain sekopäältä.
Lääkäriin en ole vielä mennyt, koska en tiedä mitä sanoa, kun varaan sen ajan.. Kärsiikö kukaan muu tällaisesta?

1

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyylisiä

On kyllä mullakin. Kaikki alkoi jo monta vuotta sitten. ensin sain kahvipöydässä kovan paniikkikohtauksen. Huomasin sitten pian,ettei elämä vaan suju,jos en käy lääkärissä ja soittaessani aikaa, pyysin saada jutella ja selitin itse lääkärille oireeni. Varmaan se ei joka lääkäriasemalla käy,mutta jos ajanvarauksessa syytä kysytään,niin eiköhän nämä niin yleisiä nykyään ole,että sano vaan paniikkikohtauksiin hakevasi apua.
      en minäkään ole yhtään ujo oikeastaan. Se onkin itse se paniikki ja ne oireet,joita jännitän. Kukaan ei varmaan halua luhistua muiden nähden.
      koita jaksaa,kyllä niitä hyviä hetkiä on elämässä paljon kuitenkin.
      Pidän sinulle peukkuja työhaastattelusi vuoksi:)
      jos tuntuu ylivoimaiselta,käy siellä lääkärissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6508
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      84
      4954
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3218
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3062
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2265
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1636
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1231
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1222
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1136
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      904
    Aihe