TAP Portugal

Lissaboniin!?

"TAP Portugal aloittaa kesäkuussa suorat lennot Helsingin ja Lissabonin välillä. Reittiä lennetään viisi kertaa viikossa." Onko tietoa tästä mitään lisää, kokemuksia jne - ja kannattaako ao firmaa edes kokeilla? Olisipa upeaa päästä Portugaliin, JOS kilpailukykyiset hinnat?! Eipä ole ainakaan TAPin sivuilla vielä ao yhteys auki.

10

2251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TAP on Portugalin valtion omistama kansallinen lentoyhtiö, yksi niistä, joilla erään viime vuonna julkaistun arvion mukaan on mahdollisuuksia selvitä hengissä kilpailussa. Samassa joukossa oli myös Finnair.

Portugalin matkailupalstalla on jonkin verran keskusteltu TAPista. Ne keskustelut löydät tämän sivun yläosassa olevalla hakutoiminnolla (Hae, Laaja haku). Käyttämällä laajaa hakua voit sulkea pois epäolennaisia hakutuloksia.

Oma kokemukseni TAPista on myönteinen.

Lentoja Helsinki-Lissabon-Helsinki voi varata TAPin sivuilta. Sieltä näkyvät sekä suora lento että Star Alliancen yhtiöiden kanssa lennettävät lennot.

• yrittäjä^

Saahan se Tappikin käydä koittamassa onneaan. Moni tällä on pyörähtänyt mutta lyhyeksi on visiitit perinteisesti jääneet..

• yrittäjä^ kirjoitti:

Saahan se Tappikin käydä koittamassa onneaan. Moni tällä on pyörähtänyt mutta lyhyeksi on visiitit perinteisesti jääneet..

TAP ei ole suinkaan ainoa, joka kokeilee onneaan uudella markkinalla. Aivan samoin tekevät Finnair ja monet muut lentoyhtiöt. Kaikki kokeilluista reiteistä eivät suinkaan jää pysyviksi.

TAP aloittaa samaan aikaan lennot Varsovaan ja Moskovaan.

Ainakin takavuosina suomalaiset valittivat kilpailun puutteesta. Nyt vaihtoehtoja on. Eikö nytkään ole hyvä?

• mercan

Halventunut kerosiini ja taloudellinen epätoivo ajaa lentoyhtiöitä kokeilemaan kaikkea, mutta vaikea uskoa, että Helsinki-Lissabon reitille riittää matkustajia kahdelle yhtiölle. Suomen ja Portugalin kauppa taitaa olla vähäistä, joten business-luokka pysyy tyhjänä, Suomessa ei ole laajaa portugalilaisyhteisöä, joka vierailisi usein kotonaan ja turisteja ei kahden firman säännölliseen liikenteeseen riitä. Suomalaiset luottavat liikaakin Finnairiin, joten TAPpi lähtee; veikkaisin. Itse olen kerran lentänyt TAPlla Frankfurtista Lissaboniin, eikä siitä jäänyt muuta mieleen kuin se, että cabincrew koostui pelkästään miehistä; portugalilainen tapa kuulemma.

• Yhtiö kriisissä

• otteeseen
        Yhtiö kriisissä kirjoitti:

TAP pahassa kriisissä ja peruu 2000 lentoa.
        Useita reittejäkin tullaan lopettamaan ja ei
        ole varmaa alkavatkokaan Helsingin lennot:

http://english.eastday.com/e/0321/u1a4258498.html

saattaa tappi heltsinkiin pyrähtää, jos lopulta sitäkään. Ei täältä perähikiältä ole potentiaalia kahdelle kyydittäjälle.

• kentällä

• mais
        kentällä kirjoitti:

älä puhu paskaa

Hienoa,tulee kilpailua,TAP:lla paremmat lentoajat(aamupäivä,Finskillä nyk.illalla perillä Lissabonissa),ja jatkolennot esim.Etelä-Amerikkaan(Brasseihin ym.)onnistuvat loistavasti

• Pettynyt

Kerran olen yhtiöllä lentänyt. TAPin ansiosta perheeni pääsy Lissabonista Helsinkiin jatkolennolle estyi ja jouduimme hankkimaan omakustanteisesti 3000 €:n liput vaihtoehtoiselle lennolle. Asiakaspalvelu TAPin tiskillä Portugalissa oli huonointa mitä koskaan ja missään olemme saaneet. TAP ei ottanut asiasta mitään vastuuta, eikä millään tavalla auttanut jatkolentojen järjestelyssä. Jouduimme itse soittelemaan Arealle Suomeen päästäksemme jatkamaan matkaa. TAP ei Finnairin virallisiinkaan tiedusteluihin anna minkäänlaista vastausta asiasta, eikä suostu korvaamaan aiheuttamiaan kustannuksia! SE SIITÄ HALPALENTOYHTIÖSTÄ!!!

• Perhepihalla

Mikäköhän mahtoi olla syy...taitaa olla oma moka tässä tapauksessa taas
        luultavasti perhe yhtä pihalla kuin Tv Viisi /Voice kanavalta tulevassa ohjelmassa "Lentokentällä" olevat asiakkaat...
        Luulisin että Helsinki - Lissabon väli toimii Tapilla aivan hyvin kun ei ole tullut mitään negatiivista palautetta Kesäkuun alun jälkeen kuin tämä "kitisijä".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe