"TAP Portugal aloittaa kesäkuussa suorat lennot Helsingin ja Lissabonin välillä. Reittiä lennetään viisi kertaa viikossa." Onko tietoa tästä mitään lisää, kokemuksia jne - ja kannattaako ao firmaa edes kokeilla? Olisipa upeaa päästä Portugaliin, JOS kilpailukykyiset hinnat?! Eipä ole ainakaan TAPin sivuilla vielä ao yhteys auki.
TAP Portugal
10
2251
Vastaukset
TAP on Portugalin valtion omistama kansallinen lentoyhtiö, yksi niistä, joilla erään viime vuonna julkaistun arvion mukaan on mahdollisuuksia selvitä hengissä kilpailussa. Samassa joukossa oli myös Finnair.
Portugalin matkailupalstalla on jonkin verran keskusteltu TAPista. Ne keskustelut löydät tämän sivun yläosassa olevalla hakutoiminnolla (Hae, Laaja haku). Käyttämällä laajaa hakua voit sulkea pois epäolennaisia hakutuloksia.
Oma kokemukseni TAPista on myönteinen.
Lentoja Helsinki-Lissabon-Helsinki voi varata TAPin sivuilta. Sieltä näkyvät sekä suora lento että Star Alliancen yhtiöiden kanssa lennettävät lennot.- yrittäjä^
Saahan se Tappikin käydä koittamassa onneaan. Moni tällä on pyörähtänyt mutta lyhyeksi on visiitit perinteisesti jääneet..
yrittäjä^ kirjoitti:
Saahan se Tappikin käydä koittamassa onneaan. Moni tällä on pyörähtänyt mutta lyhyeksi on visiitit perinteisesti jääneet..
TAP ei ole suinkaan ainoa, joka kokeilee onneaan uudella markkinalla. Aivan samoin tekevät Finnair ja monet muut lentoyhtiöt. Kaikki kokeilluista reiteistä eivät suinkaan jää pysyviksi.
TAP aloittaa samaan aikaan lennot Varsovaan ja Moskovaan.
Ainakin takavuosina suomalaiset valittivat kilpailun puutteesta. Nyt vaihtoehtoja on. Eikö nytkään ole hyvä?
- mercan
Halventunut kerosiini ja taloudellinen epätoivo ajaa lentoyhtiöitä kokeilemaan kaikkea, mutta vaikea uskoa, että Helsinki-Lissabon reitille riittää matkustajia kahdelle yhtiölle. Suomen ja Portugalin kauppa taitaa olla vähäistä, joten business-luokka pysyy tyhjänä, Suomessa ei ole laajaa portugalilaisyhteisöä, joka vierailisi usein kotonaan ja turisteja ei kahden firman säännölliseen liikenteeseen riitä. Suomalaiset luottavat liikaakin Finnairiin, joten TAPpi lähtee; veikkaisin. Itse olen kerran lentänyt TAPlla Frankfurtista Lissaboniin, eikä siitä jäänyt muuta mieleen kuin se, että cabincrew koostui pelkästään miehistä; portugalilainen tapa kuulemma.
- Yhtiö kriisissä
TAP pahassa kriisissä ja peruu 2000 lentoa.
Useita reittejäkin tullaan lopettamaan ja ei
ole varmaa alkavatkokaan Helsingin lennot:
http://english.eastday.com/e/0321/u1a4258498.html - otteeseen
Yhtiö kriisissä kirjoitti:
http://english.eastday.com/e/0321/u1a4258498.htmlsaattaa tappi heltsinkiin pyrähtää, jos lopulta sitäkään. Ei täältä perähikiältä ole potentiaalia kahdelle kyydittäjälle.
- kentällä
Yhtiö kriisissä kirjoitti:
http://english.eastday.com/e/0321/u1a4258498.htmlälä puhu paskaa
- mais
kentällä kirjoitti:
älä puhu paskaa
Hienoa,tulee kilpailua,TAP:lla paremmat lentoajat(aamupäivä,Finskillä nyk.illalla perillä Lissabonissa),ja jatkolennot esim.Etelä-Amerikkaan(Brasseihin ym.)onnistuvat loistavasti
- Pettynyt
Kerran olen yhtiöllä lentänyt. TAPin ansiosta perheeni pääsy Lissabonista Helsinkiin jatkolennolle estyi ja jouduimme hankkimaan omakustanteisesti 3000 :n liput vaihtoehtoiselle lennolle. Asiakaspalvelu TAPin tiskillä Portugalissa oli huonointa mitä koskaan ja missään olemme saaneet. TAP ei ottanut asiasta mitään vastuuta, eikä millään tavalla auttanut jatkolentojen järjestelyssä. Jouduimme itse soittelemaan Arealle Suomeen päästäksemme jatkamaan matkaa. TAP ei Finnairin virallisiinkaan tiedusteluihin anna minkäänlaista vastausta asiasta, eikä suostu korvaamaan aiheuttamiaan kustannuksia! SE SIITÄ HALPALENTOYHTIÖSTÄ!!!
- Perhepihalla
Mikäköhän mahtoi olla syy...taitaa olla oma moka tässä tapauksessa taas
luultavasti perhe yhtä pihalla kuin Tv Viisi /Voice kanavalta tulevassa ohjelmassa "Lentokentällä" olevat asiakkaat...
Luulisin että Helsinki - Lissabon väli toimii Tapilla aivan hyvin kun ei ole tullut mitään negatiivista palautetta Kesäkuun alun jälkeen kuin tämä "kitisijä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057