SaPKo - Mestiksen kunkku!

Kuka oli taas oikeassa? Missä ne inisijät on nyt jotka väitti että SaPKo tippuu?

Siinä nähtiin taas että minä olen Savon kunkku ja tiedän mistä puhun. Paska huuleen, luuserit! SaPKo on paras!

11

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löytäjä.

      "Muistutus kansalaisille
      Kirjoittanut: SavoRULES 15.9.2008 klo 19.01


      Tulin taas muistuttamaan ettei *lta unohdu!

      SaPKo liigaan! Pässi puskee! Sport konkkaan! HeKi Suomisarjaan! SaPKo!"

      Mikä tuossa "ennustuksessa" menikään oikein? (* = sensuroitu asiatonta sisältöä)

      • SaPKo Liigaan

        Ole mitään menetettävää, vaikka putoatkin taas hyyskänpönttöön pää edellä suklaahuuliasi väriä vahvistamaan ja ottamaan harmaaseen nuppiisi uuden kestovärin


      • Löytäjä.
        SaPKo Liigaan kirjoitti:

        Ole mitään menetettävää, vaikka putoatkin taas hyyskänpönttöön pää edellä suklaahuuliasi väriä vahvistamaan ja ottamaan harmaaseen nuppiisi uuden kestovärin

        Täysnolla olikin aivan oikea vastaus, eli ennustuksessa ei ollut yhtään oikein.


      • Opettajasi
        Löytäjä. kirjoitti:

        Täysnolla olikin aivan oikea vastaus, eli ennustuksessa ei ollut yhtään oikein.

        Onttona pyöreanä kumipäänä kelpaat ainostaa sontakärryn pyöräksi ja naapurisi "puuhapumpuksi"


      • Päin naamaasi nauraja...
        Opettajasi kirjoitti:

        Onttona pyöreanä kumipäänä kelpaat ainostaa sontakärryn pyöräksi ja naapurisi "puuhapumpuksi"

        Poju käy kuumana. Anna tulla vain surkimus, varmaan helpotta yksinäistä oloasi ääliö..hehheh....


    • Sportsari

      Ai että kuka oli oikeassa? No kaikki ne jotka näki sapkon luisuvan karsintoihin,heh.
      Et oo näköjään vieläkään käsittänyt miten Sapko ihan oikeasti oli silmät suurella pitämässä omasta häntäpään paikastaan kiinni.Taitaa pikkuneidin sunnuntairusetti olla liian kireällä.

      • Vaasan vetelä, mitä kuuluu? Olet maan alhainen mato jonka tallon saappaani alle aamukasteisella rantapolulla.


      • Naurattaa...
        SavoRULES kirjoitti:

        Vaasan vetelä, mitä kuuluu? Olet maan alhainen mato jonka tallon saappaani alle aamukasteisella rantapolulla.

        siitä että matkit ja kopsaat hah! Tuon "maan alhainen mato" Sen olen sinusta todennut jo aikoja sitten. Sä olet surkea ilmestys peräkamarin ikuinen poju Rulle. Hah!


      • Kassi Alma
        Naurattaa... kirjoitti:

        siitä että matkit ja kopsaat hah! Tuon "maan alhainen mato" Sen olen sinusta todennut jo aikoja sitten. Sä olet surkea ilmestys peräkamarin ikuinen poju Rulle. Hah!

        Olet taas joutunut hikoamaan hevosen lantaläjän sisällä ja hapeton tila on tehnyt tehtävänsä koloiselle kolinakallolesi


      • Heh...
        Kassi Alma kirjoitti:

        Olet taas joutunut hikoamaan hevosen lantaläjän sisällä ja hapeton tila on tehnyt tehtävänsä koloiselle kolinakallolesi

        Mitä muuta voi odottaa tuollaiselta äitylin pikku peräkamarin pojulta. Mahtaa vituttaa olla yksin, ilman perhettä ilman mitään. Se on sulle kusipää ihan oikein.


      • Koiranen juu
        Naurattaa... kirjoitti:

        siitä että matkit ja kopsaat hah! Tuon "maan alhainen mato" Sen olen sinusta todennut jo aikoja sitten. Sä olet surkea ilmestys peräkamarin ikuinen poju Rulle. Hah!

        mestiksessä pitää olla yksi porukka jota heitellään kun rukkasta, olisi suru tullut tippumisen takia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe