Kuka oli taas oikeassa? Missä ne inisijät on nyt jotka väitti että SaPKo tippuu?
Siinä nähtiin taas että minä olen Savon kunkku ja tiedän mistä puhun. Paska huuleen, luuserit! SaPKo on paras!
SaPKo - Mestiksen kunkku!
11
494
Vastaukset
- Löytäjä.
"Muistutus kansalaisille
Kirjoittanut: SavoRULES 15.9.2008 klo 19.01
Tulin taas muistuttamaan ettei *lta unohdu!
SaPKo liigaan! Pässi puskee! Sport konkkaan! HeKi Suomisarjaan! SaPKo!"
Mikä tuossa "ennustuksessa" menikään oikein? (* = sensuroitu asiatonta sisältöä)- SaPKo Liigaan
Ole mitään menetettävää, vaikka putoatkin taas hyyskänpönttöön pää edellä suklaahuuliasi väriä vahvistamaan ja ottamaan harmaaseen nuppiisi uuden kestovärin
- Löytäjä.
SaPKo Liigaan kirjoitti:
Ole mitään menetettävää, vaikka putoatkin taas hyyskänpönttöön pää edellä suklaahuuliasi väriä vahvistamaan ja ottamaan harmaaseen nuppiisi uuden kestovärin
Täysnolla olikin aivan oikea vastaus, eli ennustuksessa ei ollut yhtään oikein.
- Opettajasi
Löytäjä. kirjoitti:
Täysnolla olikin aivan oikea vastaus, eli ennustuksessa ei ollut yhtään oikein.
Onttona pyöreanä kumipäänä kelpaat ainostaa sontakärryn pyöräksi ja naapurisi "puuhapumpuksi"
- Päin naamaasi nauraja...
Opettajasi kirjoitti:
Onttona pyöreanä kumipäänä kelpaat ainostaa sontakärryn pyöräksi ja naapurisi "puuhapumpuksi"
Poju käy kuumana. Anna tulla vain surkimus, varmaan helpotta yksinäistä oloasi ääliö..hehheh....
- Sportsari
Ai että kuka oli oikeassa? No kaikki ne jotka näki sapkon luisuvan karsintoihin,heh.
Et oo näköjään vieläkään käsittänyt miten Sapko ihan oikeasti oli silmät suurella pitämässä omasta häntäpään paikastaan kiinni.Taitaa pikkuneidin sunnuntairusetti olla liian kireällä.Vaasan vetelä, mitä kuuluu? Olet maan alhainen mato jonka tallon saappaani alle aamukasteisella rantapolulla.
- Naurattaa...
SavoRULES kirjoitti:
Vaasan vetelä, mitä kuuluu? Olet maan alhainen mato jonka tallon saappaani alle aamukasteisella rantapolulla.
siitä että matkit ja kopsaat hah! Tuon "maan alhainen mato" Sen olen sinusta todennut jo aikoja sitten. Sä olet surkea ilmestys peräkamarin ikuinen poju Rulle. Hah!
- Kassi Alma
Naurattaa... kirjoitti:
siitä että matkit ja kopsaat hah! Tuon "maan alhainen mato" Sen olen sinusta todennut jo aikoja sitten. Sä olet surkea ilmestys peräkamarin ikuinen poju Rulle. Hah!
Olet taas joutunut hikoamaan hevosen lantaläjän sisällä ja hapeton tila on tehnyt tehtävänsä koloiselle kolinakallolesi
- Heh...
Kassi Alma kirjoitti:
Olet taas joutunut hikoamaan hevosen lantaläjän sisällä ja hapeton tila on tehnyt tehtävänsä koloiselle kolinakallolesi
Mitä muuta voi odottaa tuollaiselta äitylin pikku peräkamarin pojulta. Mahtaa vituttaa olla yksin, ilman perhettä ilman mitään. Se on sulle kusipää ihan oikein.
- Koiranen juu
Naurattaa... kirjoitti:
siitä että matkit ja kopsaat hah! Tuon "maan alhainen mato" Sen olen sinusta todennut jo aikoja sitten. Sä olet surkea ilmestys peräkamarin ikuinen poju Rulle. Hah!
mestiksessä pitää olla yksi porukka jota heitellään kun rukkasta, olisi suru tullut tippumisen takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514