Tuttuako? Kaikilla ikäisilläsi, ellei jo paljon nuoremmilla on lapsia? Sinulla ei niitä ole ja sydämesi välillä itkee yksin lapsenkaipuuta kumpa sinullakin olisi ikioma? Mietit vaihtoehtoja, paljon niitä ei ole ja mietit että saatko edes niitä? Korvikkeina vaan ehkä rakas kehräävä kissa tai räksyttävä koira. Ajatus saattaa pelottaa myös kuten synnytys, toteutuuko se raskaus nyt edes koskaan vai ei?
Onko se vaan "toiveajattelua" joka "venyy" ja "venyy" vuodesta - toiseen, vai onko se oikeasti totta jokupäivä. Haluat tutustua samanhenkiseen ihmiseen, etkä miettiä asiaa yksin?
Olet ehkä myös yksin tämän asian kanssa ja haluaisit ystävän, samanlaisen näissä asioissa vaihtamaan mielipiteitä sähköpostitse,
Kolmenkympin kriisi
3
495
Vastaukset
- Kirjoitella samasta
Just meinasin kirjoitella samasta aiheesta.
Eli 32v ikää. Tuntuu siltä, että elämä on tyhjää ja merkityksetöntä ja ihmettelen että tässäkö tämä nyt oikeasti on.
Sposti: [email protected]
Ulkoilukavereita otetaan myös pk-seudulla vastaan mielellään. Kävelylle jutustelemaan, parempi ja terapeuttisempi vaihtoehto kuin sähköpostittelu. - .....
Olisi ihanaa vaihtaa kanssasi ajatuksia! Ilahtuisin jos kirjoittaisit mulle! Olen 30v nainen.
[email protected] - Arkimies
On se tuttua. Olen 35v mies. Mutta eihän lapsia kai kannata tehdä ihan vaan kenen tahansa kanssa, vai kannattaako? Luultavasti naisilla biologinen kello tikittää voimakkaammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283147No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770