Elikkä lataaminen ei taaskaan toimi. Talot latautuvat hyvin, mutta MIKÄÄN muu ei toimi. WinRar herjaa jostain että kokeilujakso on ohi mutta olen asentanut sen uudestaan poistettuani vanhat tiedostot. Kiitos vastanneille, tällä olisi pienehkö kiire ^^
Ongelmia (taas)
4
165
Vastaukset
- dasdsaads
Olethan varmasti tehnyt niin että extras to/ tai pura kohteeseen, etkä vain avannut winrarilla sitä? Ja winrar on ilmainen, joten itsellänikin kyllä tulee tuo että aika muka lopussa, mutta sen voi vain klikata pois eikä tarvitse asentaa uudelleen. Tuleeko sinulla alussa se varoitus, että otetaanko osat käyttöön? Itselläni tulee, ja se tuli joka kerta kun käynnistin, joten en voinut käyttää ladattuja, kunnes keksin ratkaisun, joten mikäli sinulla on noin, tee näin: Mene johonkin naapurustoon, ja mene peliasetuksiin, ja siellä on kohta että näytetäänkö ladatut tiedostot käynnistyksen yhteydessä, valitse ettei näytetä, ja mene jonnekkin tontille ja tallenna, niin olen saanut ettei se tule, ja ladatut toimivat. Ja onhan kansion nimi varmasti Downloads ?:)
- Woremo
winwar:in pitäisi toimia kun painaa vain sen varoituksen close/sulje napista sen jälkeen winwar toimii ihan hyvin winwarin kokeiluversio on tehty niin huonosti että toimii senkin jälkeen.
- S.I.M.I
Woremo kirjoitti:
winwar:in pitäisi toimia kun painaa vain sen varoituksen close/sulje napista sen jälkeen winwar toimii ihan hyvin winwarin kokeiluversio on tehty niin huonosti että toimii senkin jälkeen.
Sitten vika on jossain muussa. Lataamani esineet laitan Downloadsiin. Ihoja, simejä tai muuta genetiikkaa en oikein osaa ladata. Ota osat käyttöön/pois käytöstä- ilmoitus ilmestyy kun käynnistän pelin. Voisiko olla että lataan väärään kansioon tms?
- sadsaad
S.I.M.I kirjoitti:
Sitten vika on jossain muussa. Lataamani esineet laitan Downloadsiin. Ihoja, simejä tai muuta genetiikkaa en oikein osaa ladata. Ota osat käyttöön/pois käytöstä- ilmoitus ilmestyy kun käynnistän pelin. Voisiko olla että lataan väärään kansioon tms?
Et lataa väärään kansioon, ja genetiikka sun muu latautuu kuten melkein kaikki muukin. Mutta luulen että vika on tässä: Jos tuo otatko käyttöön tulee joka kerta käynnistyksen yhteydessä, vika on ehkä sama kuin minulla, eli se EI ota niitä käyttöön, vaikka laittaa että muka ottaa.
Tee näin: Mene naapurustoon, ja peliasetukset. Siellä on jokin kohta jossa voi valita, näytetäänkö ladatut osat käynnistyksen yhteydessä, klikkaa ei, ettei se näytä. Sitten menet jonnekkin perheeseen, ja tallennat ja poistut. Sitten käynnistät simssin uudelleen, ja sitten tuota otetaanko osat käyttöön ei pitäisi tulla, ja luultavasti se ratkeaa tuolla, taloja se ei ilmeisesti laske ladatuiksi!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760