Hei!
Olisin kiinnostunut, onko täällä ketään jolla olisi luovutetuilla munasoluilla menossa hoito?Tai tulossa lähiaikoina?
Olen varmaan pari vuotta miettinyt asiaa ja nyt on meillä sen aika. Aamulla varattu pakolliset käynnit ja siitä se sit alkaa...Kallistahan tuo on,mutta ajateltiin,että eipähän jää vaivaamaan mieltä sit vanhana.
Minkälaisetkohan nuo onnistumis prosentit oikeasti ovat?
Niin ja myös jo onnistuneet, voitte vastailla, monellako kerralla onnisti ja montako siirrettiin.
munasolujen luovutushoidosta
4
307
Vastaukset
- tuuriako
mulla meni näin.
1.luov.hoit.
siirrettiin 1 tuoresiirrtona.meni kesken rv6.
sitten siirrettiin 2Pakastettua,olivat vain hipaisseet. loput alkiot ei selvinneet sulatuksesta.
2.luov.hoit.
Saatiin vain kaksi alkiota.mutta lääkäri kuitenkin halusi jatkaa hoitoa.siirrettiin molemmat mutta oli nega.tämä hoito oli ilmainen koska saimme vain kaksi ja lääkäri ei halunnut heittää soluja hukkaan.
3.luov.hoit.
Siirrettiin 2 alkiota joista toinen oli 2luokkaa,toinen 3luokkaa.Tästä hoidosta olen nyt raskaana viikkoja 16 yhtä odotan.Pakkaseen jäi vielä 1 2luokan ja 4 3luokan alkiota.- "anneli"
Niin ja jos saan vielä kysyä syytä luovutettujen käyttöön?
Mulla endometrioosi leikattu 10 vuotta sitten.Yritettiin ivf:ää ja oli käytössä synarela. Sen jälkeen kaikki hormoni toiminta lakkasi pysyvästi. Aikaisemmin tehtiin monta inseminaatiota ja hoito tuotti aina munasolun joka ei johtanut raskauteen.
Paljonko teillä meni rahaa luovutetuilla?
Nyt uudella innolla taas mukana hoidoissa.
Niin ja lopuksi Onnea teille jo onnistuneille!!! - tuuriako
"anneli" kirjoitti:
Niin ja jos saan vielä kysyä syytä luovutettujen käyttöön?
Mulla endometrioosi leikattu 10 vuotta sitten.Yritettiin ivf:ää ja oli käytössä synarela. Sen jälkeen kaikki hormoni toiminta lakkasi pysyvästi. Aikaisemmin tehtiin monta inseminaatiota ja hoito tuotti aina munasolun joka ei johtanut raskauteen.
Paljonko teillä meni rahaa luovutetuilla?
Nyt uudella innolla taas mukana hoidoissa.
Niin ja lopuksi Onnea teille jo onnistuneille!!!mulla todettu ennenaikaiset vaihdevuodet 20 vuotiaana.
hoitoihin luovutetuilla n.13000 plus lääkkeet ja muut. en ole halunnut edes laskea tarkkaan.
Kaikki on kuitenkin sen arvoista.:)
- tuonne...
kaksplussan keskustelusivuille, lapsettomuus osiosta löydät oman ketjun luovutus munasoluhoidosta. Siellä on paljon asiasta keskustelua ja tunteita eri hoidon vaiheissa.
Ja mikä parasta viimesen päälle asiallinen yhteisö, vaatii kyllä rekisteröitymisen.
Ja itse hoidon läpikäyneenä voin lämpimästi suositella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018044- 564922
- 244577
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274490Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364300Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h594170- 623773
- 423425
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on342696- 452419